#1
bah bah bah :P
geef mij maar thee![:grin:]()
geef mij maar thee
Ellesdee zei:Qocaïne zei:Ik eet ze altijd gewoon op! Niet zeuren! ETEN![]()
een viespeuk... dat ben je... bah

diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
Ellesdee zei:diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
MetaalKonijn zei:Guys... get a room. :P![]()
Spirit Quest zei:Ellesdee zei:diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
100% mee eens, Ik ben echt niet vies van championetjes maar magische paddestoeltjes zijn toch echt ff een ander verhaald. Vooral de textuur van een magische paddestoel is geheel anders. De steeltjes bestaan meestal uit lange in elkaar gewoven strengen (inplaats van een stuk zoals champions) en de kopjes hebben iets uitermate glibberigs en slijmerigs. Niet echt een uitnodigende maaltijd zal ik je zeggen.
Psycho_Chrono zei:Ik vind zowel champignons als paddo's echt heel vies. Vandaar dat ik ze ook altijd onderdompel in mayo of ketchup voordat ik ze naar binnen werk![]()
Lucky Bastard :POsi` zei:ik vind paddo's lekker en walg van champions :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."