Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip jij graag alleen? Of met een hele groep?

Trip jij graag alleen? Of met een hele groep?

76 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psycho_Chrono zei:
ligt eraan hoe diep ik in mezelf wil gaan. Als er mensen bij zijn gaat mijn aandacht uit naar de groep, ben ik alleen kan ik me dieper in mezelf keren.

Ik heb zowel supermooie trips gehad in een groep als met 1 on 1. Ook alleen heb ik mooie trips gehad....ik kan dus eigenlijk niet kiezen :P
Klik om te vergroten...



Met zijn tweeën kan je ook juist heel diep denken, als die persoon maar niet in een lach-trip wil. Met redelijk gelijke doelen kan je ook in een groep heel interessant trippen. Het voordeel van mensen is wel dat je weet dat zij 'net zo gek zijn als ik zelf dan ben' en dat vind ik zelf altijd een prettige gedachte, maa rniet nodig, gewoon leuk als het er is.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!
Klik om te vergroten...

op een groot feest met heel veel geluid

maar keta in je eentje thuis met een goed dvd-tje is ook echt de bom ! :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog steeds kan ik niet kiezen, met een klein groepje vind ik leuk, man of 3-4, maar m'n eerste trip alleen was ook prachtig! Vanavond mag ik weer in m'n eentje, heb m'n portie hawaaiiaanse al klaar liggen :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
maakt niet uit met hoeveel; als er maar geen nuchtere mensen bij zijn! :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
morgen trippen met een bescheiden groep :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat ik eidenlijk een concluderend eindantwoord besluit heb:

Alleen, met zen 2en en met een groep zijn allemaal leuk, als er maar geen vervelende mensen bij zijn die je niet mag. Zelfs of er nuchteren bij zit maakt niet uit, als ze maar niet vervelend zijn.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
morgen trippen met een bescheiden groep :grin:
Klik om te vergroten...

Heb nog nóóit met zo'n grote groep getript! 8 man ofzo! :grin:
Was gezellig!

Vind zelf nog wel dat een kliene groep fijner is, omdat ik het idee heb dat alles langs me heen is gegaan. We gingen te snel, en kon er nauwelijks van genieten xD

In de zomervakantie is alleen een tripje nemen!
Ben enorm benieuwd!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het fijnste is met z'n driëen ofzo en met één nuchter persoon die zelf precies weet hoe het is om te trippen op het middel :)

Een grote groep trippende mensen lijkt me ook geweldig en in mijn eentje wil ook wel eens proberen (wel met een milde dosis).
R
ReflectionLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met z'n 3en gedaan een keer. Was echt wel leuk, maar op het ergste punt waren we op een kermis en we begrepen elkaar gewoon niet meer. Het was gewoon TE chaotisch voor woorden en we dachten alle 3 dat de andere 2 meer met elkaar praatten zegmaar. Het hele begrip 'kermis' was gewoon ronduit debiel. Ga je in zo'n attractie, snap je niet eens wat een rij is! En erin was het ook best gestoord :P Toen het wat minder werd en we ergens rustig zaten was het trouwens wel leuk. Ik snapte echt helemaal niks meer, dus was best eng. Met paddo's ben je wat meer met jezelf bezig, dus kan je het beter in je eentje doen naar mijn mening, maar grappig was het zeker :mrgreen:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik koos : Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!

Omdat dit trip veel leuker dan met je eentje of tweeën.

Tip: portie paddo's eten met allen dan op weg naar de discotheek, dan is de trip heel gaaf.
Vooral de licht-effecten van de disco. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pkoeiaard zei:
Ik koos : Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!

Omdat dit trip veel leuker dan met je eentje of tweeën.

Tip: portie paddo's eten met allen dan op weg naar de discotheek, dan is de trip heel gaaf.
Vooral de licht-effecten van de disco. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Maar dat is nou het punt dat ik wil aankaarten.

Wanneer je met een hele groep kneiter hard gaat... dan ben je alleen nog maar op jezelf aangewezen.. je hebt nix meer aan elkaar. Je gaat te hard op te praten of om gezellig iets te gaan doen.

Als je met een groep wilt.. kan je dan toch beter iets minder nemen.. dan heb je tenminste nog wat aan elkaar! :)
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Champignonetje zei:
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
Klik om te vergroten...
als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij.
dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben.
moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla.
die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal.
maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
Klik om te vergroten...
lsd genomen jeller? welk feestje? int kraakpand?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het met een groep doen.
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
oe meer zielen oe meer vreugd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mr.jiho zei:
Jeller zei:
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
Klik om te vergroten...
lsd genomen jeller? welk feestje? int kraakpand?
Klik om te vergroten...
nee paddo's, kbedoelde dus een lichte (paddo)trip, en idd int kraakpand zoals je nu al wist
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
Champignonetje zei:
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
Klik om te vergroten...
als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij.
dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben.
moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla.
die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal.
maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he.
Klik om te vergroten...

Whaha, dat ga ik binnenkort eens uitproberen ^_^
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ligt eraan waarom ik ga trippen

ik trip graag alleen of gezellig met zijn tweetjes

met een grotere groep heb ik nog geen ervaring mee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."