#1
Psycho_Chrono zei:ligt eraan hoe diep ik in mezelf wil gaan. Als er mensen bij zijn gaat mijn aandacht uit naar de groep, ben ik alleen kan ik me dieper in mezelf keren.
Ik heb zowel supermooie trips gehad in een groep als met 1 on 1. Ook alleen heb ik mooie trips gehad....ik kan dus eigenlijk niet kiezen :P
Met zijn tweeën kan je ook juist heel diep denken, als die persoon maar niet in een lach-trip wil. Met redelijk gelijke doelen kan je ook in een groep heel interessant trippen. Het voordeel van mensen is wel dat je weet dat zij 'net zo gek zijn als ik zelf dan ben' en dat vind ik zelf altijd een prettige gedachte, maa rniet nodig, gewoon leuk als het er is.
