#1
met een man of 6 lijkt me ook best wel lachen
ik heb helaas maar 2 paddo maatjes...
ik heb helaas maar 2 paddo maatjes...
nee paddo's, kbedoelde dus een lichte (paddo)trip, en idd int kraakpand zoals je nu al wistMr.jiho zei:lsd genomen jeller? welk feestje? int kraakpand?Jeller zei:heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
schranziewanzie zei:als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij.Champignonetje zei:Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.
Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)
1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.
Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben.
moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla.
die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal.
maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he.


.Enesteene zei:jij bent mijn vriendzit nu ook lekker alleen te trippen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."