Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip jij graag alleen? Of met een hele groep?

Trip jij graag alleen? Of met een hele groep?

76 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe thx enesteene, toch nog iemand hier die men mening deeld, ik ben dan toch niet alleen op deze wereld :P lol.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
hihih jij mag minister worden jonge
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
keb overlaatst ook eens min of meer alleen getript op het einde van mijn trip.. zoals in mijn laatste report te lezen is was ik dus naar een feestje met een maat en die moest om 3 uur naar huis omwille van zijn examens dus ben ik nog 2 uur gebleven.. twaren wel nog mensen die ik kende en had er een paar nieuwe leren kennen, dus was niet echt alleen, maar er was niet iemand die rechtstreeks op mij lette natuurlijk
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen of met z'n 2en. Een groep heeft echt geen toegevoegde waarde voor mij als ik hard ga op paddo's.
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#5
liever alleen..heb net een portie paddo's gehaald voor vannacht, vind het samen trippen soms wel leuk, maar ik kan me dan ook echt ergeren aan de ander, als die bv de tv aan wil, of iets dergelijks
E
Eva/EefjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
jij bent mijn vriend :) zit nu ook lekker alleen te trippen
Klik om te vergroten...

Misschien kunnen jullie een keer samen alleen trippen ? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
sterkste soort? Hoe heten ze?

Nou iig veel succes/plezier in je eentje! Dat het een mooie trip mag worden! We horen het wel! :wave:
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#8
yoooo
nu al over t hoogtepunt heen, visueel echt gave trip gehad, alleen echt zo fucking koud gehad de hele tijd, echt, in bed,3 dekens en nog gewoon koud...
raar..
azurescens waren het, best aan te raden en heeel erg anders dan mexicaanse of hawaiiaanse..
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#9
drink net mn laatste slokjes thee op, ben benieuwd, moeten de sterkste soort paddo's zijn..
later meer, of misschien een tripreport!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Liefst trippen met een groep,
is alleen zo fokking hard om andere mensen te vinden..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd.. op een feestje bijvoorbeeld durven de meesten het al niet en nemen ze xtc ofzo in de plaats, terwijl ze al trippend wss een veel grappigere avond zouden hebben als je maar het geschikte feest uitkiest :hearteyes:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
het liefst met ze tweeen of drieen. Met meer wordt het zo moeilijk om nog een beslissing te maken om wat te doen. Iedereen wil met zijn vage kop een andere kant op of juist weer blijven.
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik denk dat ik het fijner vind om met 2/3 personen te trippen, maar niet met veel mensen en veel drukte, te chaotisch voor me :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Liefst trippen met een groep,
is alleen zo fokking hard om andere mensen te vinden..
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal... liever met een groep. Maar vind deze maar eens :rolleyes:

Vooral op de LSD.. ik moet mijn eerste keer dus in m'n eentje doen >.< blijft potverdikkeme jammer!

Gelukkig doet er wel iemand mee met de keta!! :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
kijk eigelijk is dat een heele raare vraag...


Want met Xtc wil ik zoveeeel mogelijk mensen erbij hebben... Hoe meer zielen hoe meer vreugd :beer:

Maar als ik bv. paddo's of LSD of Dxm doe, dan wil ik tog liever met zo weinig mogelijk man zijn... een stuk of 5 max...

ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik met 17 mensen ging trippen op paddo's...
We hadde een huis voor ons eigen alleen (best groot huis)
maar op een of andere manier was op die avond dat huis Veeeeelste klein...
Iedereen iriteerde elkaar (niet met opzet maar ging gewoon van zelf)
echt raar om uit te leggen...
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
qinn zei:
kijk eigelijk is dat een heele raare vraag...


Want met Xtc wil ik zoveeeel mogelijk mensen erbij hebben... Hoe meer zielen hoe meer vreugd :beer:

Maar als ik bv. paddo's of LSD of Dxm doe, dan wil ik tog liever met zo weinig mogelijk man zijn... een stuk of 5 max...

ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik met 17 mensen ging trippen op paddo's...
We hadde een huis voor ons eigen alleen (best groot huis)
maar op een of andere manier was op die avond dat huis Veeeeelste klein...
Iedereen iriteerde elkaar (niet met opzet maar ging gewoon van zelf)
echt raar om uit te leggen...
Klik om te vergroten...
het is sowieso niet heel relaxed om thuis te zitten met paddo's, al helemaal niet met zoveel!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb getript met twee anderen, dat was chill, met z'n tweeën, beter, maar ook een keer was er een grote groep bij, toen ben ik gevlucht, kon de lui niet aan en werd para van een jongen in een oranje shirt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."