Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip jij graag alleen? Of met een hele groep?

Trip jij graag alleen? Of met een hele groep?

76 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk eigelijk is dat een heele raare vraag...


Want met Xtc wil ik zoveeeel mogelijk mensen erbij hebben... Hoe meer zielen hoe meer vreugd :beer:

Maar als ik bv. paddo's of LSD of Dxm doe, dan wil ik tog liever met zo weinig mogelijk man zijn... een stuk of 5 max...

ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik met 17 mensen ging trippen op paddo's...
We hadde een huis voor ons eigen alleen (best groot huis)
maar op een of andere manier was op die avond dat huis Veeeeelste klein...
Iedereen iriteerde elkaar (niet met opzet maar ging gewoon van zelf)
echt raar om uit te leggen...
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
qinn zei:
kijk eigelijk is dat een heele raare vraag...


Want met Xtc wil ik zoveeeel mogelijk mensen erbij hebben... Hoe meer zielen hoe meer vreugd :beer:

Maar als ik bv. paddo's of LSD of Dxm doe, dan wil ik tog liever met zo weinig mogelijk man zijn... een stuk of 5 max...

ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik met 17 mensen ging trippen op paddo's...
We hadde een huis voor ons eigen alleen (best groot huis)
maar op een of andere manier was op die avond dat huis Veeeeelste klein...
Iedereen iriteerde elkaar (niet met opzet maar ging gewoon van zelf)
echt raar om uit te leggen...
Klik om te vergroten...
het is sowieso niet heel relaxed om thuis te zitten met paddo's, al helemaal niet met zoveel!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat baarsjes al zegt... thuis trippen met zoveel mensen lijkt me niet echt lekker!

En dat wat de vraag betreft... ik bedoel meer trippen op paddo's of lsd.
MDMA vind ik niet echt een trip middel :)
h
heartcoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik hier zo lees ben ik precies wel een apart geval Razz , dit verbaast me nu ook weer niet echt Rolling Eyes .
Ik trip namenlijk liefst alleen, de sfeer is wel leuker met 2 of meer, maar als je alleen tript dan leer je meer uit je trip, kan je jezelf meer uitspitten. Ik vind echt dat je voor echt van een trip te kunnen genieten/er iets uit op te steken je wel alleen moet trippen.
Dit is natuurlijk ook weer zeer persoongebonden Razz
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me bij aan. In het verleden heb ik met vrienden getript maar sinds ik het alleen (of met mijn vriendin) doe, nooit meer met een groep. Heerlijk om niet meer hoeven in te zitten of iemand wel goed gaat, en dat ze niet aan je kop lopen te zeuren of het met jou wel goed gaat. Geen gezeik over muziek, verlichting, bezoek etc..

Ik prefereer de methode zoals door Terence Mckenna beschreven, en zoals kennelijk ook door de mazatec indianen werd gebezigd:

Alleen in het donker, stilte en dan een grote dosis (voor mij is dat 100-120 gram maar das per persoon verschillend).
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#5
liefst alleen hangt er vanaf wat en hoeveel ik gebruik
als ik hard wil gaan doe ik het liever alleen , liefst in mijn kamer en op mijn hoogtepunt buite in mijn tuin wandeling make (ookal is ie klein :wink:)
maar als ik het eens met een vriend(in) wil doen gaat ook maar gebeurd NIET vaak

omdat ik vind dat sommige mense paddo helemaal niet serieus neme .. achja :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog maar 1 ervaring gehad, was deze donderdag, en dat was met 2 man (ik en nog iemand) gewoon thuis met film kijken en wat muziek, waren wel hawaiiaanse, maar kga nog niet stemmen, te weinig ervaring mee :grin: LSD deed ik wel op een feestje, was ook weer een halfje, ben jammer genoeg iemand die eerst altijd rustig kennismaakt en nadien liever een hele of wat meer neemt. En dat was ook heel vet, was op een nieuwjaarsfeestje, geen last van volk enal, gewoon genieten. En GHB is ook wel fijn, maar dat was ook weer thuis en op school (x-mos feestje) gisteren. Kzou eens wat meer doen, alleen trippen en met een grote groep, dan zou ik pas kunnen oordelen :wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is een heel intressant topic, Tof zo iedereen zijn mening kunnen lezen.
Erg intressant.

Van ongeveer al men trips is 3 het gemiddelde van personen denk ik. Soms waren er nuchtere bij. Al 2 keer alleen getript met wel nog 1 en 3 nuchtere mensen bij waren, beide lsa. Dat was wel chill en Heeft gebleken dat ik alleen trippend best wel aankan. Met paddos was het minstens 1 tot max (buiten een feesje gerekend) 5.

Ik wil het zeker eens alleen proberen, moet leerrijke ervaring zijn denk ik.
Met 2 is chill, echt goed om elkaar beter te leren kennen.
Met 3 is gezellig.
vanaf 4-5 begint het redelijk teveel te worden vind ik.
Op feestjes is het wel tof, (1 keer gedaan, lsa) Ik had zo een verboindenheid met iedereen opd at feestje, Het was alsof we 1 grote happy gemeenschap was, echt zalig :tongueout: was Rhakti Deï :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf ook nog nooit alleen getript. Ik zou het op dit moment ook helemaal niet fijn vinden om alleen te trippen!

Wanneer ik trip, wil ik mijn ervaringen en gebeurtenissen delen met met andere mensen. En dan het liefst met mensen die hetzelfde gebruiken als jijzelf.

Ik ga binnekort (voor de eerste keer) LSD gebruiken. Ik doe dit samen met iemand anders. De dosis is ongeveer 150ug en volgens verhalen moet ik de eerste paar uur totale schizofrenie verwachten. Je zal op je piek dus erg opjezelf aangewezen zijn?

Ik ben benieuwd of ik nog goed kan communiceren met haar ^^
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb getript met twee anderen, dat was chill, met z'n tweeën, beter, maar ook een keer was er een grote groep bij, toen ben ik gevlucht, kon de lui niet aan en werd para van een jongen in een oranje shirt....
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik had laatst voor het eerst in me eentje getript. De dosis was een halve portie mexicaanse, niet heel extreem dus. Ik vind dat alleen trippen zo ze voordelen en ze nadelen heeft. Je kan bijv. wel doen wat je wil, je bent aan niemand gebonden je kan gaan/staan/doen/zeggen wat je wil. Maar het is wel weer wat minder dat je niemand heb om je ervaringen op dat moment mee te delen.
W
WICKLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik hb nett mt een friend padsos gebruikt jesus !


m hele totsenbord danst voor me ogen

hahah
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Enjoy it :)
W
WICKLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Enjoy it :)
Klik om te vergroten...

thanls mar hoe lang durt en trip ik ben al 1 ur bezig?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verwacht nog maar een uurtje of 6.
W
WICKLid
01-01-2024, 00:00
#15
stds als ik mt me vingr op t beelscherm druk zie ik alles draaieee
ahahaha

imeand nog tips om te doen nuu?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Muziek luisteren, filosoferen over de zin van het leven, porno kijken (echt een aanrader) en films kijken.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan ook een dansje doen.
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met twee of alleen,als je paddo's neemt ben je in't begin heel sociaal dus dan zeker met twee maar soms kan de andere een bad invloed hebben.
Vb:Je gaat lekker hard maar je vriend gaat TE hard en zegt dat ie scheef gaat....Je bent heel gevoelig dan en (ik) gaat mss ook ff mis dan.Ik zag men vriend plots 100 m achteruit schieten en zag hem ook 100 maal ofzo,allemaal tvtjes naast elkaar.Wel kinky ma derna voelde ik me even slecht.Maar zowiezo is't beter om me twee te doen...Aleen flip je te veel op paddo's ,LSD daarentegen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liefste 2 tot 4 mensen.
Het lijkt me niets om alleen te doen en met grote groepen ga ik me snel ergeren aan mensen zeker als ze zelf niet aan het trippen zijn en heel de tijd vragen "Voel je al wat?, Wat zie je allemaal dan?"
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jammer dat ik "Ik weet het nog niet" niet kan kiezen,
ik ga het zometeen voor het eerst alleen doen,
vandaag een portie Amazonian XTC gehaald.
Eventjes m'n lavalamp op laten warmen en dan weer smullen! (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."