#1
stop je ook met blowen ?
Atropa zei:Laat deze kerel z'n gang gaan, we zijn geen religeuze stroming die z'n medestanders bij de hand pakt als ze richting de uitgang v/d kerk lopen. Z'n zetel in z'n gedachten bepaald in vrijheid om keuzes te maken.
Paddo's groeien niet op een onvruchtbare ondergrond, een ontwikkeling van het bewustzijn heeft ook een frisse ondergrond nodig anders heeft trippen geen zin. En dat voelt je alleen zelf aan en niemand anders.
Als de grond in de toekomst weer wat gunstiger is, en de ochtendzon op een dag opdoemt en het natte gras doet glinsteren, ruikt Mayan de geur van verse zwammen weer en zet die tegen die tijd zelf ook weer z'n kleurrijke hoed op.
Mayan zei:Neen, eerder 25 en al vader.
En ja lys, de knoop is doorhakt. Ik kom uit de kast en stop met alles. Ik ga mij beperken tot de drank, mss dat ik laatste tijd terug wat jonger voorkom dan anders. Drinking makes me act dumb.
Ik ben zotgedraaid op die mythologie en ondervond me moeilijk te schikken in de dagdagelijkse maatschappij.
Het is niet persé dat ik negatief wordt omtrent psychedelics. Ik heb er de meeste wonderbaarlijke ervaringen op ervaren. Letterlijk alsof "God" mijn kamer in stond en ik alles vragen mocht. Ik heb het licht gezien en dat heb ik de volle 100% aan paddenstoelen te danken.
Maar het is tijd om me terug trekken voel ik zo.
Moest ik in een houten hutje wonen midden in een bos, ik zou het niet zozeer erg vinden daar 's nachts een ingeving te krijgen even door het bos te lopen. Hier is de set totaal verneukt.
Ik leef tussen kubussen, moet eten op de plank hebben en daar schiet amper tijd over om je te richten op de schepping. Het is mooi geweest, maar nu komen er mooiere dingen aan denk ik zo.
Dat rookwaar is één pest geworden in het leven, ik zit maanden van de oogst en ondervind wat voor een last het kan zijn zonder te vallen. Heb door hel moeten gaan goede kwaliteit te krijgen. En naar NL moet je al niet meer gaan, daar krijg je al geen 5g meer mee dus is je brandstof niet waardig. Ik wil niet afhankelijk zijn van iet of wat, behalve mijn naasten, daar heb ik tenslotte een grote verantwoordelijkheid aan af te leggen.
En het is net dat mijn verantwoordelijkheidsgevoel verder en verder van de realiteit (het hedendaagse) afwijkt ik even gas terugneem.
Begrijp me niet verkeerd JJJ, met psychedelics ging ik heel verantwoord om. Altijd goed uit het zicht, hoog, droog en buiten handbereik van eenders wie. Ik nam ze ook niet zomaar in het wildeweg, uitsluitend weekend en als ik me goed voelde.
Het lijkt erop dat een trip letterlijk een druppel vormde, en die druppel geheel mijn overtuingen liet oplossen. En ik kan ze wel plaatsen, maar ik wil ze ook niet moeten wegsteken. En daar ligt het hem net, ik moet ze wegsteken of je bent de weirdo/junkie van de streek.
Als ik de trips me volledig laat brengen naar waartoe ik aan het gaan ben, dan schiet er straks niets meer over van mijn sociaal leven en ben ik een Terrence Mckenna converwant.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."