#1
Egt ik kan de domheid van somigge mensen niet begrijpen... alles verbieden??? wat schiet je daar nou mee op? dat alles in het ilegale circuit terecht komt inclusief de gebruikers want die moeten er dan wel heen om nog aan hun middelen te komen.

azgaza zei:Ik haat het CDA elke dag een beetje meer..
Dat ze zouden inzien wat een onzin het toch allemaal is. Maar ja, dat zal bij de meesten helaas nooit gebeuren."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."