#1
hehe
nog iemand ideetjes?
ervaringsdeskundigen?
ervaringsdeskundigen?
Bewild zei:IK heb het al wel een paar keer gedaan en ben er eigenlijk nog nooit ziek van geworden, maar ik heb ook nog maar 1 echt benoemenswaardige ervaring gehad met nootmuskaat.
Ik vind het gewoon te veel moeite voor wat het waard is :P .
flashkop zei:Voel me nu een beetje wazig, meer niet, ik hoop o nog meer effect...
Heb er wel maar ene opgegeten, smaakt uiteindelijk wel goed maar nogal pikant zo'n hele noot.
st an zei:zou wel de meest goedkoop én onschuldig lijkende drugs zijn, winnaar!
naar het schijnt trip je ook wanneer je bananenschillen bakt ofzo
flashkop zei:Ik zou in ieder geval niet hoger doseren ivm met die hoofd/buik-pijn.
Geen aanrader alleszins
flashkop zei:DIe hoofdpijn en buikpijn komen door andere stoffen in de noot, mss met een extractie en daarna een grondige destillatie maar dan moet je al wel goed zijn en voor nootmuskaat ga ik het nu niet doen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."