Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het ook ooit een hele tijd geleden geprobeerd (in een onverstandige bui zeg maar). Heb 2 dagen met een high gevoel en koppijn rondgelopen. Echt niet het proberen waard. Het smaakte sowieso heel erg vies. Gewoon lekker wiet kopen."
"Nou ja, laat maar hoor, heb net hasjchocolade gemaatk en opgegeten, ben benieuwt of ik het goed ga voelen"
"Kan het ook met gewone half volle melk? Moet ik er dan een klontje boter bij doen (gewoon die boter die je ook op je brood smeert)? Ik wil het zometeen gaan proberen. Gewoon de melk laten koken?"
"davie zei: Leren en wiet gingen bij mij altijd goed samen. Ik zat eerst op de mavo en ook nog blijven zitten, toen blowde ik niet elke dag. Daarna blowde ik elke dag en vaak op school, maar ik werd er wel slimmer van. Ik kon beter nadenken of dingen begrijpen. Mijn examen biologie heb ik stoned gemaakt en ruim voldoende. Het is maar net hoe je met drugs omgaat. Klik om te vergroten... Drogreden noemen ze dat toch? Mijn korte termijn geheugen is iig een stuk minder geworden door het blowen."
"Wiet kan heel erg lekker zijn, de eerste paar hijsen vind ik nooit zo lekker, maar hoe verder de joint op gaat, hoe lekkerder hij wordt. Vooral na 2-3 joints kan het heel lekker zijn. Heb ook wel eens dat ik weed wat minder lekker vind. Ik rook niet zo heel vaak hasj, maar vind het wel een stuk lekkerder, lekker zoet. Vind het effect nooit zo bijzonder. (Kan zijn dat ik nooit echt goede hasj heb gerookt, ik koop zelf eigenlijk nooit hasj. Ik rook alleen hasj met vrienden, als die toevallig een hasj jointje hebben gedraait. Denk ik meestal al te veel weed heb gerookt om echt lekker high te worden van hasj, of het is gewoon net iets te weinig. Vind het relaxte gevoel, over heel je lichaam, veel lekkerder als een béétje high in je hoofd worden.)"
"Dat heet toch niet 'hallucineren' maar 'morphen' ? Heb zelf ook nog nooit echt gehallucineerd van wiet of hasj, je kan wel flink spacen na een paar joints, en wat space cake, koekjes, chocolade etc. Maar echt hallucineren zoals met LSD, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt."
"Had de hele test ingevuld, toen las ik ineens dat je tussen de 18 en 25 jaar oud moest zijn... Jammer"
"Ben een paar keer heel erg misselijk geweest, van te veel alcohol en wiet. Ik drink nooit zo veel, dus ik kan niet zo super veel hebben. (2-3 biertjes kan nog wel, maar niet veel meer icm wiet) Kotsen van de alcohol is echt klote, blijft maar doorgaan tot alles uit je gal is..."
"matthijs zei: Was ook iets over in spuiten en slikken geloof ik. Heb het niet zelf gezien. Je hoort dat aansteker trucje trouwens te doen met sambuca. Klik om te vergroten... Ja, daar hadden ze een keer een soort vaporizer voor alcohol. Filemon zei dat het best wel snel en hard inslaat, maar dat het ook redelijk snel weer weggaat. Ze hadden ook zo'n blaasding waar je de alcohol promillage mee kon meten, dacht (weet het niet meer zeker) dat die na een paar minuten alweer aangaf dat er niet zo veel alcohol in je bloed zit.... ...Maar goed, filemon draait uit een gram wiet 6 joints, en is al knetterstoned na een sticky, haha. (Niet dat dat erg is, maar soms overdrijven ze wel een beetje volgens mij.) Verder zou ik niet weten hoe je het zonder zo'n alcohol vaporizer moet doen. Volgens mij adem je ook wel alcohol dampen in als je alcohol in een waterpijp/bong doet."
"Heb een keertje paddo's bestelt bij Azarius Ging prima, dacht dat je ze nog ongeveer een week kon bewaren, als ze bezorgt waren. (in de koelkast) Weet het niet zeker."