#1
Worstenjongen zei:Over dat banaan roken
Ik vind dat echt zoo een vet id he
Ik heb het al eens gedaan voelde er niks van ofzo
Maar tis gewoon vet om te doen![]()
Lol, ik weet dat jij een grapje maakt. En als je het echt vet vind om banaan te roken moet je je toch eens afvragen wat er mis is :P Waarom zou je in godsnaam banaan roken?
