Lijkt me niks ,mijn ouders zijn zoiezo al anti drugs, hoevaak ik het zo ook heb geprobeerd uit te leggen, tripppen lijkt me echt veel te heftig voor ze
mijn moeders is nog nooit dronken geweest en heeft verder nog nooit wat gebruikt, mijn vader een keer omdat ie kiespijn had
verder zijn ze een keer in hun hele leven naar een disco ( 70Å› ) gegaan en waren er binnen een uur weg omdat ze het te lawaaerig vonden.
lieve ouders hoor maar trippen ,nee dat lijkt me geen goed idee, ik zou me ook veels te verantwoordelijk voelen voor ze de hele tijd, een jointje met ze roken zou al heel wat zijn. maar ik heb ze een keer gevraagd hoe ze daarover dachten en ze zeggen dat ze daar geen enkele behoefte aan hebben. en roken al hartstikke vies vinden ( waar ze natuurlijk gelijk in hebben) roken is ook vies ook al doe ik het zelf weleens,
Ik zou wel eens met mijn broertje willen trippen maar ik weet niet of dat leuk voor hem is omdat hij in een rolstoel zit, hoewel michien juist wel leuk omdat hij dan buiten de grenzen van zijn stoel kan met zijn hoofd zeg maar.maar zit er denk ik ook niet echt in omdat hij ook behoorlijk anti alles is en zelfs met kerst nog geen drankje drinkt.