#1
Het ligt er nog steeds ja, en ik laat het nog eventjes liggen. Misschien dat ik binnenkort nog iets leuks plan, nu het er toch nog ligt.Je laat dat gewoon liggen @verwondering?
Wel heel leuk, maar is het niet vooral leuk als je nuchter bent? Kan me voorstellen dat het niet zo interessant meer is als je trip begint.
Ja, nuchter is het zeker ook best vermakelijk, hoewel niet altijd even praktisch. Het is elke keer een hele klus om van de keuken naar de wc te lopen, ik moet daarvoor door het hele sneeuwdeken heen ploeteren.
Maar tijdens een goede trip is het de hemel. Zo heerlijk om in te spelen, en het ziet er zo mooi uit. Tijdens het trippen zit ik middenin een sprookjeslandschap.