Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor spullen heb jij bij je als je gaat trippen?

Wat voor spullen heb jij bij je als je gaat trippen?

63 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
BlijeChick zei:
Het doet me trouwens denken aan zo'n snoezel ruimte wat ze vaak hebben voor geestelijk gehandicapten.. Ben daar stiekem altijd al jaloers op geweest.. Een ruimte vol kussens, ballenbak, knuffels, leuke lampjes, glitters en alles wat je maar kan bedenken..
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt inderdaad. Mijn nichtje heeft ook ooit zo'n ruimte gehad en vond die toen inderdaad best trippy.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste keer op LSD 2 mooie flessen wijn gedronken met mijn mede trippers, dat was wel een hele intense ervaring dus zou de volgende keer dat op mijn lijstje zetten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sprokkie zei:
Laatste keer op LSD 2 mooie flessen wijn gedronken met mijn mede trippers, dat was wel een hele intense ervaring dus zou de volgende keer dat op mijn lijstje zetten.
Klik om te vergroten...

Werkt dat niet ontzettend remmend op je LSD-trip, alcohol? Don't get me wrong, ik hou echt van (goede) wijn maar tijdens een trip vind ik dat a) ongelofelijk vies smaken en b) zonde van de psychedelische ervaring. Ben wel benieuwd wat je er zo intens aan vond?
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Werkt dat niet ontzettend remmend op je LSD-trip, alcohol? Don't get me wrong, ik hou echt van (goede) wijn maar tijdens een trip vind ik dat a) ongelofelijk vies smaken en b) zonde van de psychedelische ervaring. Ben wel benieuwd wat je er zo intens aan vond?
Klik om te vergroten...

Remmend misschien een beetje , maar de intensiteit van de smaak van de wijn was zo overweldigend. Vond het heel interessant en proefde hele andere dingen in de wijn. Daarbij wel geleerd dat wat ik normaal lekker vind (Wit heel droog) niet helemaal met de LSD samen kwam en dat ik juist Rood mooi rond en niet te droog heel erg kon waarderen.
Het was echt een avontuur om de wijn te proeven en te ervaren. En vond het ook wel lekker even iets te drinken dat niet zo vlak; smaakte zoals veel non-alcoholische dranken. Wil de volgende keer ook eens iets sterkers proberen , denk zelf dat Whisky me te fel en scherp zou smaken dus misschien Calvados zou wel interessant kunnen zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."