Goed topic dit, thanks voor de bump Acidfreak
Schoon en opgeruimd huis vind ik zelf zoals hier boven genoemd ook echt heel chill.
Ik moest een beetje lachen om jouw 'schoon en opgeruimd huis'-opmerking.
Ik heb mijn huiskamer een beetje opgeleukt met spulletjes. Zoals je op de foto's ziet: het zijn details. Maar als je goed kijkt zie je dat ik er wel iets leuks van heb gemaakt.

Maar opgeruimd, dat kan ik het niet echt noemen.
Wat ik dus bij me heb tijdens een trip:
- sfeerverlichting
- lasers
- nog meer sfeerverlichting
- rookmachine
- slagroomspuit
- ultrasoon vernevelaar (zo'n ding die je in een schaal water legt, waar dan een stoomdekentje afkomt, met led-licht)
- en omdat het kan, nog wat meer sfeerverlichting
En het witte spul? Dat is 10.000 liter opvulchips (die piepschuimen dingetjes die je in een pakketje met breekbare spullen krijgt).
Ik hecht wel waarde aan de sfeer. Dat maakt de trip zoveel completer.
Nadeel is wel dat je snel spullen kwijtraakt. Berucht: de tuit van de slagroomspuit. Hoe vaak ik die kwijt ben geweest, ofwel tussen de kussens van de bank, ofwel ergens onder de chips.