Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor spullen heb jij bij je als je gaat trippen?

Wat voor spullen heb jij bij je als je gaat trippen?

63 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een plek om heerlijk onder de dekens te kruipen is ook geweldig <3

En trippen om een vuurkorf heen lijkt me ook nog steeds een groot succes :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Playlisten op laptop

- eentje gewoon heel rustig
- eentje waar muziek op staat waarvan ik nuchter denk dat me dat iets zou kunnen brengen trippend.

Tomaatjes, Spekjes, Sapjes, Sparkling water (meer voor het geluid bij je oor haha)

Paar fotoboeken van geweldige fotografen.

Deken van mijn bed mee naar de woonkamer.

Verwarming hoog.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oooooh ja schoon, opgeruimd huis en chille kleren, die was ik nog vergeten, heel belangrijk! Ik heb meestal zelfs gewoon m'n pyjama aan. :wink: En ga van tevoren vaak nog ff douchen, zodat ik mezelf ook schoon en opgeruimd voel. Heb ook gemerkt dat een ijsje (raketje!) in de come down lekker kan zijn, afhankelijk van de drug (alleen uitgeprobeerd bij MDMA en 2C-B).
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed topic dit, thanks voor de bump Acidfreak :wink:

Schoon en opgeruimd huis vind ik zelf zoals hier boven genoemd ook echt heel chill. Een fijne tripbroek, zo'n wause met patroontjes, die lekker los zit. En superzachte sokken. Muziek. Verder eigenlijk niet per se iets, maar dingen die vorige keren goed bevielen:

*Watermeloen, echt zo perfect! Makkelijk weg te krijgen en het voelt trippend bijna als een knetterijsje.
*Bevroren ananas, heel lekker en verkoelend
*Geurkaarsjes
*Van die sauna-etherische-olie druppels op wat potpourri ofzo. Echt zo'n warme, houtachtige lucht die heel fijn voelt vond ik!
*fleece dekentjes
*tekenspullen met kleurtjes. Ik kan niet tekenen maar kleurkliederen was heel indrukwekkend tijdens de trip :grin:
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha leuk te lezen dat velen spullen kwijt raken... niet handig natuurlijk maar het heeft wel iets komisch vind ik :mrgreen:
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#6
KropSla zei:
Goed topic dit, thanks voor de bump Acidfreak :wink:

Schoon en opgeruimd huis vind ik zelf zoals hier boven genoemd ook echt heel chill. Een fijne tripbroek, zo'n wause met patroontjes, die lekker los zit. En superzachte sokken. Muziek. Verder eigenlijk niet per se iets, maar dingen die vorige keren goed bevielen:

*Watermeloen, echt zo perfect! Makkelijk weg te krijgen en het voelt trippend bijna als een knetterijsje.
*Bevroren ananas, heel lekker en verkoelend
*Geurkaarsjes
*Van die sauna-etherische-olie druppels op wat potpourri ofzo. Echt zo'n warme, houtachtige lucht die heel fijn voelt vond ik!
*fleece dekentjes
*tekenspullen met kleurtjes. Ik kan niet tekenen maar kleurkliederen was heel indrukwekkend tijdens de trip :grin:
Klik om te vergroten...
Zalig, met zo een voorbereiding is het echt wel genieten :grin: Krijg al zin in watermeloen en ananas haha
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#7
KropSla zei:
Goed topic dit, thanks voor de bump Acidfreak :wink:

Schoon en opgeruimd huis vind ik zelf zoals hier boven genoemd ook echt heel chill.
Klik om te vergroten...
Ik moest een beetje lachen om jouw 'schoon en opgeruimd huis'-opmerking.

Ik heb mijn huiskamer een beetje opgeleukt met spulletjes. Zoals je op de foto's ziet: het zijn details. Maar als je goed kijkt zie je dat ik er wel iets leuks van heb gemaakt. :rolleyes: Maar opgeruimd, dat kan ik het niet echt noemen. :blush:

Wat ik dus bij me heb tijdens een trip:

- sfeerverlichting
- lasers
- nog meer sfeerverlichting
- rookmachine
- slagroomspuit
- ultrasoon vernevelaar (zo'n ding die je in een schaal water legt, waar dan een stoomdekentje afkomt, met led-licht)
- en omdat het kan, nog wat meer sfeerverlichting

En het witte spul? Dat is 10.000 liter opvulchips (die piepschuimen dingetjes die je in een pakketje met breekbare spullen krijgt).

Ik hecht wel waarde aan de sfeer. Dat maakt de trip zoveel completer.

Nadeel is wel dat je snel spullen kwijtraakt. Berucht: de tuit van de slagroomspuit. Hoe vaak ik die kwijt ben geweest, ofwel tussen de kussens van de bank, ofwel ergens onder de chips.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#8
En nog een nadeeltje: het ligt er nog steeds, en tijdens het dagelijks leven is dat af en toe wat onhandig.

Maar elk nadeel heb z'n voordeel: ik kan zo weer een nieuwe trip inplannen, de zevende trip-hemel is er nog steeds en kan zo weer gebruikt worden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oehhhh ziet er super goed uit @verwondering! :hearteyes:

Maar is dat niet MEGA veel werk om weer op te ruimen? Haha.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaa ziet er echt goed uit zeg, kan ik je niet inhuren @verwondering? Nice nice!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je laat dat gewoon liggen @verwondering? :tongueclosed:

Wel heel leuk, maar is het niet vooral leuk als je nuchter bent? Kan me voorstellen dat het niet zo interessant meer is als je trip begint.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Je laat dat gewoon liggen @verwondering? :tongueclosed:

Wel heel leuk, maar is het niet vooral leuk als je nuchter bent? Kan me voorstellen dat het niet zo interessant meer is als je trip begint.
Klik om te vergroten...
Het ligt er nog steeds ja, en ik laat het nog eventjes liggen. Misschien dat ik binnenkort nog iets leuks plan, nu het er toch nog ligt.

Ja, nuchter is het zeker ook best vermakelijk, hoewel niet altijd even praktisch. Het is elke keer een hele klus om van de keuken naar de wc te lopen, ik moet daarvoor door het hele sneeuwdeken heen ploeteren.

Maar tijdens een goede trip is het de hemel. Zo heerlijk om in te spelen, en het ziet er zo mooi uit. Tijdens het trippen zit ik middenin een sprookjeslandschap.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo dat ziet er wel cool uit @verwondering

Zelf zou ik het teveel moeite vinden om zoiets te maken en denk ik net zoals Mindless tijdens het trippen het niet zo heel boeiend vinden omdat ik dan al genoeg impulsen en verwondering heb van gewone dingen. Maar het lijkt me toch wel interessant om eens in zo'n ruimte te trippen en te zien hoe dat anders is dan in een meer neutrale ruimte.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het doet me trouwens denken aan zo'n snoezel ruimte wat ze vaak hebben voor geestelijk gehandicapten.. Ben daar stiekem altijd al jaloers op geweest.. Een ruimte vol kussens, ballenbak, knuffels, leuke lampjes, glitters en alles wat je maar kan bedenken..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
BlijeChick zei:
Het doet me trouwens denken aan zo'n snoezel ruimte wat ze vaak hebben voor geestelijk gehandicapten.. Ben daar stiekem altijd al jaloers op geweest.. Een ruimte vol kussens, ballenbak, knuffels, leuke lampjes, glitters en alles wat je maar kan bedenken..
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt inderdaad. Mijn nichtje heeft ook ooit zo'n ruimte gehad en vond die toen inderdaad best trippy.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laatste keer op LSD 2 mooie flessen wijn gedronken met mijn mede trippers, dat was wel een hele intense ervaring dus zou de volgende keer dat op mijn lijstje zetten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sprokkie zei:
Laatste keer op LSD 2 mooie flessen wijn gedronken met mijn mede trippers, dat was wel een hele intense ervaring dus zou de volgende keer dat op mijn lijstje zetten.
Klik om te vergroten...

Werkt dat niet ontzettend remmend op je LSD-trip, alcohol? Don't get me wrong, ik hou echt van (goede) wijn maar tijdens een trip vind ik dat a) ongelofelijk vies smaken en b) zonde van de psychedelische ervaring. Ben wel benieuwd wat je er zo intens aan vond?
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Werkt dat niet ontzettend remmend op je LSD-trip, alcohol? Don't get me wrong, ik hou echt van (goede) wijn maar tijdens een trip vind ik dat a) ongelofelijk vies smaken en b) zonde van de psychedelische ervaring. Ben wel benieuwd wat je er zo intens aan vond?
Klik om te vergroten...

Remmend misschien een beetje , maar de intensiteit van de smaak van de wijn was zo overweldigend. Vond het heel interessant en proefde hele andere dingen in de wijn. Daarbij wel geleerd dat wat ik normaal lekker vind (Wit heel droog) niet helemaal met de LSD samen kwam en dat ik juist Rood mooi rond en niet te droog heel erg kon waarderen.
Het was echt een avontuur om de wijn te proeven en te ervaren. En vond het ook wel lekker even iets te drinken dat niet zo vlak; smaakte zoals veel non-alcoholische dranken. Wil de volgende keer ook eens iets sterkers proberen , denk zelf dat Whisky me te fel en scherp zou smaken dus misschien Calvados zou wel interessant kunnen zijn!
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb alleen ervaring met 2cb maar dan is dit mijn lijstje:

- labello
- ultieme chill maken van de bank met kussens en dekens
- ludovico einaudi de hele avond
- lachgas
- water en drinken met een smaakje bvb limonade
- mandarijntjes
- (soms) ketamine

:grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie reports waren echt super leuk om te lezen trouwens! Maar ze vielen eigenlijk een beetje tegen toch die slingers?

Ik merk vaak dat dingen waar ik van te voren van denk dat het heel leuk is, tijdens een trip vaak tegen vallen. De simpelste dingen vind ik tijdens het trippen vaak het leukst eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."