Het roept mij elke dag, meerdere keren per dag ook. Maar tegelijkertijd is er ook een kracht die mij tegenhoud. Die kracht die me tegenhoud wint bijna elke dag.
Haha!
Soms roept het mij ook zeker wel hoor, maar er is nog wel wat meer voor mij nodig om het dan ook echt te gaan doen. (changa heb ik het nu dan ff over, omdat ik dat voor handen heb
![:wink:]()
)
Maar de fascinatie blijft hoog. Ik denk er vaak aan, maar de stap het daadwerkelijk te doen blijft uit. Vaak als ik het dan wil doen begin ik te mediteren met ademwerk, en als ik daar uit kom ben ik eigenlijk zo erg voldaan dat ik geen DMT meer wil 😇.
Zelf mediteer ik elke ochtend lekker buiten (op het balkon) en ervaar ik dus hetzelfde. Dat geeft mij eigenlijk wat ik zoek (die sereniteit) en daarom voel ik ook vaak niet de 'noodzaak' om te gaan trippen. Omdat dat wat ik wil zo makkelijk te krijgen is via meditatie nu. Niet alleen changa, maar ook psilo en lsd staan mede daarom op een heel laag pitje. Toch, soms lees je dan weer eens een report, of kijk je een filmpje over dmt/changa en dan begint het wel weer te kriebelen. Het is inderdaad ook gewoon super fascinerend spul...
Ik luisterde laatst opnieuw een podcast van Dick Khan. Iemand uit de UK die 600x DMT heeft gedaan in 3 jaar tijd. En hierover meerdere boeken heeft geschreven. Een jaar geleden toen ik net 'n beetje begon met dmt heb ik al zijn podcasts geluisterd en laatst meteen na het luisteren kwamen er weer DMT kriebels in me maar boven 😜 maar toch maar even niet gedaan nog 😇
Daar heb ik ook weleens wat van gezien. 600x holy shit... Hang up the phone!!
Vanavond gaat een vriend van me DMT doen op de manier zoals ik het laatst deed. Geblinddoekt, slaap oordopjes in en verzwaard deken. Hij was laatst jarig, dus dit is mijn cadeau aan hem 👌🏻😊 is toch fantastisch dat je zoiets aan iemand kan geven dacht ik bij mezelf 😂.
Aah nice
![:grin:]()
Hij heeft wel al ervaring neem ik aan(?)
Ik heb inderdaad even een pauze ingelast omdat ik er behoorlijk mee bezig was op een gegeven moment. En het puur roken van DMT kwam ik niet echt verder mee. Best wel heftig is het. Dus ik heb besloten het een tijdje los te laten. En ik had ook even een drukke periode en vond het ook niet gepast om tussendoor DMT te doen. (setting mindset) 😉
En wat Changa betreft, daar heb ik er 2 voorgedraaid van liggen. En daar wil ik eigenlijk snel wel aan beginnen, maar zoals ik al eerder aan gaf roken wij alleen buiten.. Maar ons terras is bijna klaar en dan kan ik dan heel relaxed op de loungebank een goede Changa ervaring mee maken hoop ik. Nu moet ik buiten de trekjes nemen en als het gaat werken snel naar binnen om op de bank te gaan liggen. En lopen gaat dan al niet zo lekker.
Dus dat is niet zo optimaal vind ik
Begrijp ik helemaal
Ik ben nu bezig met de kweek van mijn eigen paddo’s. Daar heb ik ook wel weer erg veel behoefte naar. Ik heb ze nu 2 weekjes staan maar nog niets. Ik zag ook al dat
@Space 🕉 bezig was met stoeltjes. Leuk allemaal. Iedereen is lekker bezig 😊 je moet wat in deze tijd!
Lekker met de plantjes bezig!
![:grimacing:]()
Het is ook goed om naast DMT af en toe een psilo trip te doen om te relativeren wat er in je dagelijkse leven speelt. DMT ervaringen zijn gewoon niet aards.
Psilo is daar echt ideaal voor hè.
![:)]()
Het kan enorm alien zijn op hogere doseringen of gecombineerd met diepe meditatie, maar kan ook juist heel erg terugkoppelen naar je persoonlijke leven en je precies op de dingen wijzen die je moet zien, ook al zijn die erg pijnlijk. Ik hou echt van psilo om (onder andere) die reden. Tot nu toe is het het tripmiddel die dit by far het beste doet voor mij. Ik kan me voorstellen dat dingen als San Pedro of Peyote, of Ayahuasca ook wel iets vergelijkbaars doen.