#1
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig ![:thinking:]()
![:wink:]()
Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig
Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
Dat waren gedroogde neem ik aan? Meestal 2 of 2,5 Gr gedroogde. Maar dat heb ik al even niet meer gedaan. 2cb pas nog. En dan ga ik vaak voor 30mg. het fijne daar van vind ik dat het niet zo lang duurt.Wat voor dosis gebruikte je normaal gesproken bij paddo’s? Ik gebruikte vroeger meestal gewoon 1 doosje van 3 gram gedroogde paddo’s.
Ik vind dmt qua aard wel iets weghebben van paddo’s (psilocybine) maar ik vond het wel echt een flink stuk heftiger.
Die Mighty had ik al liggen voor dat ik het idee in mijn hoofd kreeg om DMT te gaan proberen. Mocht dat niet gaan werken. Dan ga ik The machine maken. Glasboor heb ik nog ergens liggen dus dat komt wel goed. En staalwol ook wel ergens. En anders kopen. Ik heb ook een extractie gedaan. Beetje scheikunde vind ik ook erg leuk. Dus heb aardig wat DMT maar zou wel zonde zijn om alles te verspillen. Ik hou je op de hoogte hoe het is gegaanBouw "the machine". Google daar naar. Dat is in mijn ogen buiten wellicht een extreem dure vaporizer de beste manier om DMT te roken. Wanneer je de techniek door hebt zul je de rook niet eens voelen in je keel en word je keer op keer gelanceerd naar een andere wereld waar zich een heel poppenkast afspeelt.
Ik heb in het verleden altijd proberen te roken met een crack pijp maar daar heb ik toch al wel zo'n 500mg dmt aan verspild en nooit meer dan wat visuals kunnen krijgen. Met the machine is het me wel gelukt om 10 keer op een avond, back to back door te breken (ja, tolerantie bij DMT is een fabeltje).
Beginnen bij 10 milligram is prima, al helemaal als je nog niet weet hoe je moet roken want de eerste keren ga je het ongetwijfeld verkeerd doen. Dus verspil je ook zo min mogelijk. Als je alle 10 milligram binnen krijgt zal het geen extreme ervaring worden, maar vast wel wat patroontjes hier en daar.
The machine vereist wel dat je een glasboor hebt, en liet ik die nou net niet hebben dus heb ik hem een beetje gemodificeerd door uit een bong met staaldraad te roken. Wellicht dat ik hier eens een goeie guide kan posten.
drugsforum.nl
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...
Hahahaha ja jou report had ik ook al gelezen. Ook echt een leuk report om te lezen.Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
Dan kijk ik naar de paprikaplant die op de tafel staat, een joekel, die de halve salontafel in beslag neemt. Ik schrik een beetje. WTF hoe ziet die plant eruit?? Ik heb al vaker getript maar dit heb ik nog nooit gezien!
Doen ze dat ook op dat festival? Ik heb vaak gelezen dat je het best op een rustige vertrouwde plek kan doen en dat de setting en mindset goed moet zijn voor deze bijzondere ervaring.. ik ben wat laat met de reactie. 2 drukke dagen achter de rug. En dan leg ik vaak mijn tel aan de kant.Dat heb ik ook! Mijn hart gaat echt al sneller kloppen als ik eraan denk. En als ik DMT ruik (zoals laatst op Psy-Fi) dan worden meteen al mijn zintuigen op scherp gezet lijkt het wel...
ik heb trouwens veel van je ervaringen gelezen. Leest lekker weg. 👍🏻 In je DMT report heb je het ook over DMT in een joint. Dat schijnt kwa effect minder heftig te zijn. Maar houd de trip iets langer aan. Zo ja hoe lang trip je dan op Changa? Misschien is dat ook beter voor mij om daar mee te beginnen?Eerste kennismaking: Changa
Ik ben in het algemeen een psychisch stabiel persoon maar ik ben ook gevoelig. Ik wil graag zoveel mogelijk meemaken in dit leven en het idee om zo iets bijzonders niet mee te maken vind ik heel lastig.
[/QUOTE
Dat denk ik dus ook. Maar soms als je reports leest zoals op nexus. Dan twijfel ik ook even. Ik heb ook gelezen dat je er ook niet te veel over moet lezen en er beter zo blanco mogelijk in moet gaan. (Uiteraard wel ervaring met zwaardere trip middelen) Maar dat dat je trip wel eens zou kunnen beïnvloeden? Wat denken jullie daar over?
ik ben nu in ieder geval helemaal voorbereid op de trip. En denk dat ik even een paar weken dit met rust ga laten. En er dan in ga!
To be continued
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.
Een foto van je "Machine" lijkt me geen probleem!@Eik Ik weet niet of ik hier foto’s van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!
Ik heb wel een boormachine maar ik heb geen speciale boortjes om door glas heen te werken... Misschien toch ooit maar eens gaan proberen. Ik lees best veel positieve verhalen over de "Machine"...@Eik Bedankt 😊 Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal!
The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. 😎
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."