Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig :thinking::wink:

Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig :thinking::wink:

Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
Klik om te vergroten...

Ja dat is merkwaardig inderdaad 😉 maar ik heb gelezen dat een lsd trip wel 9 tot 10 uur kan duren. En dat ben ik na 5 uur wel zat denk ik. Jep ik heb een tripsitter die het pijpje kan overnemen en die over mij waakt. Maar die heeft ook geen ervaring met DMT. Dus daarom de vraag of ik het best kan beginnen met 10mg of heeft dat geen zin?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Eik ik heb ervaring met XTC, of in pure vorm MDMA, Paddo’s, 2CB en cocaïne. Maar Cocaïne doe ik bijna niet meer omdat ik er niet gezelliger van word. En een paar keer speed gedaan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat voor dosis gebruikte je normaal gesproken bij paddo’s? Ik gebruikte vroeger meestal gewoon 1 doosje van 3 gram gedroogde paddo’s.

Ik vind dmt qua aard wel iets weghebben van paddo’s (psilocybine) maar ik vond het wel echt een flink stuk heftiger.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Wat voor dosis gebruikte je normaal gesproken bij paddo’s? Ik gebruikte vroeger meestal gewoon 1 doosje van 3 gram gedroogde paddo’s.

Ik vind dmt qua aard wel iets weghebben van paddo’s (psilocybine) maar ik vond het wel echt een flink stuk heftiger.
Klik om te vergroten...
Dat waren gedroogde neem ik aan? Meestal 2 of 2,5 Gr gedroogde. Maar dat heb ik al even niet meer gedaan. 2cb pas nog. En dan ga ik vaak voor 30mg. het fijne daar van vind ik dat het niet zo lang duurt.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Bouw "the machine". Google daar naar. Dat is in mijn ogen buiten wellicht een extreem dure vaporizer de beste manier om DMT te roken. Wanneer je de techniek door hebt zul je de rook niet eens voelen in je keel en word je keer op keer gelanceerd naar een andere wereld waar zich een heel poppenkast afspeelt.

Ik heb in het verleden altijd proberen te roken met een crack pijp maar daar heb ik toch al wel zo'n 500mg dmt aan verspild en nooit meer dan wat visuals kunnen krijgen. Met the machine is het me wel gelukt om 10 keer op een avond, back to back door te breken (ja, tolerantie bij DMT is een fabeltje).

Beginnen bij 10 milligram is prima, al helemaal als je nog niet weet hoe je moet roken want de eerste keren ga je het ongetwijfeld verkeerd doen. Dus verspil je ook zo min mogelijk. Als je alle 10 milligram binnen krijgt zal het geen extreme ervaring worden, maar vast wel wat patroontjes hier en daar.

The machine vereist wel dat je een glasboor hebt, en liet ik die nou net niet hebben dus heb ik hem een beetje gemodificeerd door uit een bong met staaldraad te roken. Wellicht dat ik hier eens een goeie guide kan posten.
Klik om te vergroten...
Die Mighty had ik al liggen voor dat ik het idee in mijn hoofd kreeg om DMT te gaan proberen. Mocht dat niet gaan werken. Dan ga ik The machine maken. Glasboor heb ik nog ergens liggen dus dat komt wel goed. En staalwol ook wel ergens. En anders kopen. Ik heb ook een extractie gedaan. Beetje scheikunde vind ik ook erg leuk. Dus heb aardig wat DMT maar zou wel zonde zijn om alles te verspillen. Ik hou je op de hoogte hoe het is gegaan :wink: bedankt voor je reactie! Ik voel me er steeds meer klaar voor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.

Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...

Er zijn verschillende rookapparaten die geschikt zijn voor het voorzichtig verdampen van DMT:
-Een glazen basepijp (ook wel crackpijp genoemd)
-The Machine
-E-sigaret

Basepijp
De basepijp is fijn omdat het glas tussen de vlam en de DMT zit, waardoor de kristallen niet zo snel verbranden. Het kost dan wel weer wat vingervlugheid om de pijp tussen je vingers heen en weer te rollen om ervoor te zorgen dat de kristallen niet alsnog verbranden. Zeker als je al een beetje onder invloed begint te raken is dit lastig.

The Machine
The machine is gewoon een glazen fles met in de hals wat uitgebrand staalwol. Tussen dat staalwol stop je dan de DMT die je hebt afgewogen. Je boort een gaatje onderin de fles en houdt hem ondersteboven vast. Dan houd je de aansteker ongeveer 10 centimeter recht onder de flessenhals. Zo kan je heel voorzichtig het uitgebrande staalwol verwarmen om de DMT te verdampen.
Deze methode vereist minder vingervlugheid dan de basepijp. Maar het kost wel wat meer voorbereidingstijd omdat je een gat in een fles moet boren en het staalwol eerst moet uitbranden op een gasfornuis (omdat je anders giftige dampen inademt).

E-Sigaret
De e-sigaret is in zijn gebruiksgemak het allerbest. Je hijst, drukt tegelijkertijd op een knop en je bent weg. Maar je kunt geen liquids kopen met DMT erin, dus die moet je dan zelf maken. Dat kan best een gestuntel zijn omdat je dan eerst op zoek moet naar de juiste temperatuurinstellingen, de beste vloeistof, de juiste dosis DMT per milliliter vloeistof. Ik ben er de afgelopen tijd mee bezig geweest en het was een flinke zoektocht. Zie ook deze post:

Gekut met DMT in een e-sigaret: per ongeluk te veel vloeistof

Ik ben sinds deze zomer ontzettend fan van DMT in een e-sigaret. Het is echt super handig. Je drukt op een knop, hijst, en poef, je zit in een andere dimensie. Tenminste, als je de inhoud op de juiste manier hebt gemixt.. Afgelopen weekend probeerde ik dus mijn e-sigaret te prepareren. Ik...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Maar... nu heb ik na een aantal keer proberen een e-sigaret die goed ingesteld staat en goed gedoseerd is, en dat is me toch wel een partij fijn hoor. De DMT verbrandt nooit. Je kan heel makkelijk bepalen hoe sterk je de hijs wil hebben door de knop ingedrukt te houden of los te laten en de smaak is top omdat het niet verbrandt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.
Klik om te vergroten...
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nog even aan het werk maar kom er vnvnd inhoudelijk op terug :) super bedankt alvast voor de info
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...
Klik om te vergroten...
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.
Ik heb gisteren mijn weegschaal binnen gekregen. En heb nu dus alles in huis om er aan te beginnen. De voorbereidingen zijn getroffen. Nu nog het goede moment. En dan gaat het gebeuren.

ik hou jullie uiteraard op de hoogte. En zal mijn ervaring zeker met jullie delen. Van begin.
(het moment dat ik van het bestaan af weet) Tot het einde. (De ervaring) het Vapen in de Mighty. Alles.

Echt super bedankt allemaal! 😊
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja jou report had ik ook al gelezen. Ook echt een leuk report om te lezen.

Natozlato zei:
Dan kijk ik naar de paprikaplant die op de tafel staat, een joekel, die de halve salontafel in beslag neemt. Ik schrik een beetje. WTF hoe ziet die plant eruit?? Ik heb al vaker getript maar dit heb ik nog nooit gezien!
Klik om te vergroten...

ik ben dat dus ook van plan de eerste keer mijn ogen open te houden. Ik ga starten met 10mg.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Dat heb ik ook! Mijn hart gaat echt al sneller kloppen als ik eraan denk. En als ik DMT ruik (zoals laatst op Psy-Fi) dan worden meteen al mijn zintuigen op scherp gezet lijkt het wel...
Klik om te vergroten...
Doen ze dat ook op dat festival? Ik heb vaak gelezen dat je het best op een rustige vertrouwde plek kan doen en dat de setting en mindset goed moet zijn voor deze bijzondere ervaring.. ik ben wat laat met de reactie. 2 drukke dagen achter de rug. En dan leg ik vaak mijn tel aan de kant.

Eik zei:
Eerste kennismaking: Changa
Klik om te vergroten...
ik heb trouwens veel van je ervaringen gelezen. Leest lekker weg. 👍🏻 In je DMT report heb je het ook over DMT in een joint. Dat schijnt kwa effect minder heftig te zijn. Maar houd de trip iets langer aan. Zo ja hoe lang trip je dan op Changa? Misschien is dat ook beter voor mij om daar mee te beginnen?


Eik zei:
Ik ben in het algemeen een psychisch stabiel persoon maar ik ben ook gevoelig. Ik wil graag zoveel mogelijk meemaken in dit leven en het idee om zo iets bijzonders niet mee te maken vind ik heel lastig.
[/QUOTE
Dat denk ik dus ook. Maar soms als je reports leest zoals op nexus. Dan twijfel ik ook even. Ik heb ook gelezen dat je er ook niet te veel over moet lezen en er beter zo blanco mogelijk in moet gaan. (Uiteraard wel ervaring met zwaardere trip middelen) Maar dat dat je trip wel eens zou kunnen beïnvloeden? Wat denken jullie daar over?

ik ben nu in ieder geval helemaal voorbereid op de trip. En denk dat ik even een paar weken dit met rust ga laten. En er dan in ga!

To be continued
Klik om te vergroten...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. :’) Het tripreport van mijn eerste keer DMT heette precies daarom ‘Te dom om te pijpen’, ik snapte er de hele tijd vrijwel meteen geen hol meer van.

Leuk topic! DMT, het Grote Mysterie. <3 Over dit molecuul raak je niet uitgepraat. Zó enorm interessant.

@Lucy100 erg benieuwd naar jouw ervaring!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lucy100 zei:
@Eik Ik weet niet of ik hier foto’s van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!
Klik om te vergroten...
Een foto van je "Machine" lijkt me geen probleem!

Lucy100 zei:
@Eik Bedankt 😊 Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal!
The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. 😎
Klik om te vergroten...
Ik heb wel een boormachine maar ik heb geen speciale boortjes om door glas heen te werken... Misschien toch ooit maar eens gaan proberen. Ik lees best veel positieve verhalen over de "Machine"...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#16
main-qimg-341673006cf6cf8c60c675e9b3e1b145.jpeg
Zeker een van de beste manieren om dmt te vapen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
En ik stelde me altijd een heel complex apparaat voor bij The Machine...

Is het een fles met een gat erin. :laughing:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmmmz.... moet je dan niet ook nog iets van een rietje of "zuig-apparaat" in dat gat stoppen ofzo?
En moet je die DMT echt aan de binnenkant op de staalwol leggen zoals op het plaatje of juist aan de buitenkant (onderkant op dit plaatje)?

:thinking:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk aan de binnenkant, omdat het er anders af zou vallen, gezien je het ondersteboven houdt lijkt me omdat je dan gemakkelijk de aansteker eronder kan houden terwijl de rook omhoog gaat in de fles.

Dankzij dit topic ben ik overtuigd dat ik ook een machine ga maken. Eerst was ik nog research aan het doen welke pijp ik zou kopen. Blij dat ik nog geen aankoop gedaan heb.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi.

Sins een paar maanden weet ik af van het bestaan van DMT. Ik ben me erin gaan verdiepen wat het precies is, en wat het met je doet.. En dat heeft mij heel nieuwsgierig gemaakt. Dus na heel veel lezen heb ik besloten het een keer te doen.. ik heb een beetje ervaring met psychedelische substanties. Heb een aantal keer paddo’s gebruikt en 2CB.
LSD niet omdat ik de duur van de trip te lang vind.. ik heb met paddo’s een keer een badtrip gehad. Dus weet een beetje hoe het is om de donkere kant van de psychedelische substanties te ervaren.

Ik heb DMT thuis en wil het gaan proberen. Heeft iemand tips? Ik wil beginnen met 10 mg en dan opbouwen. Of is dat te weinig om visuals te ervaren?

Ik wil goed voorbereid DE trip in gaan. Dus ik hoop dat iemand goede tips heeft. Ik heb al heeeeeel veel gelezen over dit bijzondere goedje.

Als ik het gedaan heb, deel ik mijn ervaring met DMT met jullie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."