Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Vitamines zijn een scam.
Klik om te vergroten...
Precies!

AnanasπŸ™
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi. Ik ben er weer. Ik zie dat er heel discussies worden gevoerd hier. Ik lees aandachtig mee, maar ik heb totaal niets in te brengen op jullie discussie. En 5-meo DMT, ego-oplossing, ego-dood is al helemaal ver van mijn bed show. Ik heb echt nul ervaring zo te zien. Ik weet hoe ik moet extraheren. En ik heb de Vape techniek onder de knie, daar kan ik over mee praten, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Ik zag de vape techniek ook weer uitgebreid voorbij komen 😊 Ik vind jullie discussie wel heel interessant om te volgen. Over bewust zijn etc. Het is ook allemaal zo mooi verwoord. 😊



Mindless zei:
We gaan nu wel heel erg offtopic in @Lucy100 zijn mooie DMT topic... Altijd als het over dit onderwerp gaat, ga ik ook weer als een bezetene zitten typen, maar misschien kan dit beter even ergens anders.
Klik om te vergroten...



Wat mij betreft totaal geen probleem 😊 Ik lees gewoon mee. Zo lang het inderdaad maar over psychedelica gaat.

De rode draad is DMT maar daar hangen zo veel verhalen omheen die op zich ook weer met elkaar te maken hebben.



שמש zei:
Bewustzijn heeft juist alles met psychedelica te maken. Dat is juist waar het allemaal om draait toch?

Bovendien, iedereen kan gewoon zijn ding toevoegen aan dit topic hoor

onbekend.gif

. Het is niet omdat wij hier zitten te geiten dat zij als schaapjes stil moeten zijn toch?
Klik om te vergroten...

Zo zie ik het ook. 😊



Space Criminal zei:
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!
Klik om te vergroten...

Geweldig 😊 ik heb totaal geen ervaring met andere vape technieken. Maar bij mij werkt deze techniek ook prima! En ik had precies het zelfde met de hand gasbrander. De normale aansteker werkte bij mij veel beter.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Space Criminal zei:
Bekijk bijlage 5650
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!

Ik ben een meditatie /trip kamertje aan het inrichten thuis. En zojuist mijn eerste dmt puur sessie gedaan in mijn nieuwe tempel πŸ™πŸ˜‡πŸš€πŸš€

De trip was niet zo intens. Ik heb er 40mg op laten smelten maar na de 2e trek kreeg ik m'n gasbrander niet meer voor het gaatje gericht πŸ˜‚ dus bij de 3e trek kwam er bijna geen rook.

Toen ik weer 'terug' was heb ik de rest gevaped, maar alles wat je in de coming down inhaleert geeft nauwelijks effect. Maar er kwam zeker nog veel meer rook uit m'n liquid pad.

Volgende keer met een aansteker proberen, of maar eens met een trip sitter erbij doen. Ik voel de behoefte weer opkomen naar een breaktrough! Dit is namelijk alweer een hele tijd geleden op nn dmt.

Ik voel me zo vredig nuπŸ™

Amen πŸ˜‡
Klik om te vergroten...
Doe je er nou tabak boven op ofzo?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Doe je er nou tabak boven op ofzo?
Klik om te vergroten...
Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal eerdaags eens een Machine tutorial topic openen met foto's, zonder dat je een gaatje hoeft te boren.

Lucy100 zei:
Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.
Klik om te vergroten...
Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm ik heb een halve gram gele dmt en een halve gram witte dmt. Wat zal ik als eerst roken en hoe? Ik heb zo een goedkoop crack pijpje gekocht maar die is echt zo klein. Het plaatje op internet zag er totaal anders uit LOL.

Ik heb voor de rest geen fancy stuff om het mee te roken. :openmouth:
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Hmm ik heb een halve gram gele dmt en een halve gram witte dmt. Wat zal ik als eerst roken en hoe? Ik heb zo een goedkoop crack pijpje gekocht maar die is echt zo klein. Het plaatje op internet zag er totaal anders uit LOL.

Ik heb voor de rest geen fancy stuff om het mee te roken. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.

En die gele kan je nog omtoveren tot witte als je zou willen. Alleen mag ik dat proces hier niet uitleggen denk ik.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Ik zal eerdaags eens een Machine tutorial topic openen met foto's, zonder dat je een gaatje hoeft te boren.


Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.
Klik om te vergroten...
Op die foto die ik gepost heb?

Ik heb gewoon een liquid pad omgewikkeld met aluminiumfolie en zo in de fles hals gepropt. images (2).jpeg
Deze verwarm je dus van bovenaf en dan smelt alle dmt die erop ligt erin. En dan kan je gewoon een vlam erbij houden zonder dat het vuur de dmt raakt. Alleen de hete lucht laat de dmt verdampen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.

En die gele kan je nog omtoveren tot witte als je zou willen. Alleen mag ik dat proces hier niet uitleggen denk ik.
Klik om te vergroten...

Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.

Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lucy100 zei:
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.

Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?
Klik om te vergroten...
Ik vind persoonlijk die gele veel zwaarder op de keel en minder effectief. Het stinkt idd ook met roken/verdampen. Vaak hou ik minder dan de helft over als ik gele zuiver naar witte dmt.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zojuist heb ik m'n aller diepste dmt ervaring gehad. Wauw, wat was dit diepgaand!

Ik heb iemand leren kennen die bij mensen thuis komt om te faciliteren in een dmt ervaring. Hij bracht zijn electrische vaporizer mee. Hierop zit een lange slang om de lucht te koelen en de damp te optimaliseren. Ik deed een dik oogmasker op die volledig verduisterde en waarin je je ogen gewoon geopend kan houden. Ik ging languit op de bank liggen met een kussen in m'n rug, dus mijn bovenlichaam zat in een boog van 45 graden. Ook deed ik geluidsstille oordopjes in en kreeg een verzwaard deken over mij heen.ik was volledig afgesloten van de buitenwereld, geen zicht, geen gehoor of omgevingsgeluiden. Alleen tast. Dus handen om de slang en inhaleren tot ik weg was.

Ik deed 2 sessies, eerste was 50mg. Hiermee net niet doorgebroken. Maar de 2e sessie deed het em. 2e sessie 70mg! Maar echt... Wauw wauw wauw!!!

Ik voel me zo dankbaar πŸ™πŸ™πŸ™ πŸ₯°

Trip report gaat lastig worden denk ik... Maar ik zal zeker een poging wagen om woorden te geven aan deze ervaring. Even alles laten bezinken. Even gronden en de tijd nemen om dit te verwerken. Het was zo prachtig!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mooi om te lezen.

70mg is wel een absurd hoge dosis als de rook techniek goed is. 30+mg doet mij vaak al niks meer herinneren van de ervaring.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nice @Space Criminal!! Het is er dus toch al van gekomen. :grimacing:

Ben echt heel erg benieuwd naar je ervaring dus ben blij dat je toch probeert het onder woorden te brengen in een report. :grin: Haha mooi man zo'n gespecialiseerde DMT tripsitter...
ΰ€°
ΰ€°ΰ€€ΰ€ΏLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben benieuwd naar je report @Space Criminal !
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Ik vraag me af hoe het zit met eerst stevig trippen op changa (maar niet doorbreken) en vervolgens middels meditatie de trip intensiveren. Zo heb ik psilo en lsd trips ook vele malen intenser kunnen maken en zelfs doorbreken. Maar ik heb geen idee of het echte DMT doorbreken op die manier ook mogelijk is, of dat dat gewoon veel meer van de substantie behoeft.
Klik om te vergroten...
Wat voor 'n vorm van mediteren?

Op ademwerk kan je ook doorbreken, zonder ernaast een psychedelisch middels te nemen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Space πŸ•‰ zei:
Wat voor 'n vorm van mediteren?

Op ademwerk kan je ook doorbreken, zonder ernaast een psychedelisch middels te nemen
Klik om te vergroten...
Gedachten/gevoelens aanschouwen en zo intens laten worden tijdens de trip, dat het niet meer te houden is en je daar voorbij schiet als het ware.

Ik heb nog nooit een doorbraak met alleen ademwerk gehad maar ben er zeer geΓ―nteresseerd in. Sinds kort heb ik de WHM weer wat meer opgepakt en heb gemerkt dat ik het eerst niet intens genoeg deed. Ik moet echt meer agressief en dieper inademen zodat de periode van niet ademen daarna me dieper brengt. :)
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Sinds kort heb ik de WHM weer wat meer opgepakt en heb gemerkt dat ik het eerst niet intens genoeg deed.
Klik om te vergroten...
Dat is ook precies wat Wim Hof roept tijdens zo'n ademsessie, intensify! Dus inhaleer de lucht zo intens mogelijk, zo diep mogelijk.


Mindless zei:
Gedachten/gevoelens aanschouwen en zo intens laten worden tijdens de trip, dat het niet meer te houden is en je daar voorbij schiet als het ware.
Klik om te vergroten...
In mijn diepste ademsessie kwam ik op een punt dat mijn gedachtenstream onbestuurbaar werd. Mijn fantasie sloeg op hol en met elke gedachte waar ik in mee ging vergat ik wie ik was en waar ik was. De gedachten voelen aan als dromen zonder dat je echt slaapt.

Dit was trouwens net geen breaktrough. Mensen die een breaktrough ervaren omschrijven vaak een wit licht waar ze in terecht komen.

Ik denk dat ik een dergelijke breaktrough binnekort ga ervaren. Ik ga binnekort een week lang ergens intern een opleiding doen voor sjamanistisch ademwerk waarbij ik heel veel vormen van ademwerk ga leren en ervaren. En ook dat je dit kan doorgeven, dus in staat bent om mensen te begeleiden met ademwerk. Ik ga zelfs ademsessies doen in een warm bad, wat weer als doel heeft een rebirth gevoel te krijgen. Alsof je opnieuw uit de baarmoeder komt. Alleen dan stap je uiteindelijk gewoon uit bad πŸ˜›
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space πŸ•‰ zei:
Dat is ook precies wat Wim Hof roept tijdens zo'n ademsessie, intensify! Dus inhaleer de lucht zo intens mogelijk, zo diep mogelijk.
Klik om te vergroten...
Ja, ik was er wat lui in denk ik. Goed om te weten nu!

Space πŸ•‰ zei:
In mijn diepste ademsessie kwam ik op een punt dat mijn gedachtenstream onbestuurbaar werd. Mijn fantasie sloeg op hol en met elke gedachte waar ik in mee ging vergat ik wie ik was en waar ik was. De gedachten voelen aan als dromen zonder dat je echt slaapt.
Klik om te vergroten...
Ja dat is goed mogelijk, ook tijdens trippen. Maar het is mogelijk om compleet neutraal te blijven in dat alles en daar voorbij te komen. Tenminste, met trippen heb ik dat ervaren.

Space πŸ•‰ zei:
Dit was trouwens net geen breaktrough. Mensen die een breaktrough ervaren omschrijven vaak een wit licht waar ze in terecht komen.
Klik om te vergroten...
Ik kan en wil niet zeggen dat ik tot het allerhoogste ben doorgebroken, maar ik ben zeker doorgebroken naar dimensies hoger dan deze. Waar 'ik' niet meer was en er ongelofelijke puurheid was en onvoorstelbare mooie visuals die dat weerspiegelden.

Space πŸ•‰ zei:
Ik denk dat ik een dergelijke breaktrough binnekort ga ervaren. Ik ga binnekort een week lang ergens intern een opleiding doen voor sjamanistisch ademwerk waarbij ik heel veel vormen van ademwerk ga leren en ervaren. En ook dat je dit kan doorgeven, dus in staat bent om mensen te begeleiden met ademwerk. Ik ga zelfs ademsessies doen in een warm bad, wat weer als doel heeft een rebirth gevoel te krijgen. Alsof je opnieuw uit de baarmoeder komt. Alleen dan stap je uiteindelijk gewoon uit bad πŸ˜›
Klik om te vergroten...
Awesome!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Space πŸ•‰ zei:
Op ademwerk kan je ook doorbreken, zonder ernaast een psychedelisch middels te nemen
Klik om te vergroten...
de WHM 😊. Ik ben daar nu ook erg mee bezig. En douch al een week koud in de ochtend en avond.. zo bizar wat het met je doet. Ik voel me zo veel meer positieve in het leven staan als daar voor. En ben nog maar een week bezig. Ik voelde mij al goed, maar nu nog veel beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."