#1
We gaan nu wel heel erg offtopic in @Lucy100 zijn mooie DMT topic... Altijd als het over dit onderwerp gaat, ga ik ook weer als een bezetene zitten typen, maar misschien kan dit beter even ergens anders.
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!
Doe je er nou tabak boven op ofzo?Bekijk bijlage 5650
Zojuist heb ik mijn machine geupgrade. Nu met liquid pad in de hals. Ik moet zeggen, dit is toch wel de beste methode tot nu toe!
Ik ben een meditatie /trip kamertje aan het inrichten thuis. En zojuist mijn eerste dmt puur sessie gedaan in mijn nieuwe tempel ππππ
De trip was niet zo intens. Ik heb er 40mg op laten smelten maar na de 2e trek kreeg ik m'n gasbrander niet meer voor het gaatje gericht π dus bij de 3e trek kwam er bijna geen rook.
Toen ik weer 'terug' was heb ik de rest gevaped, maar alles wat je in de coming down inhaleert geeft nauwelijks effect. Maar er kwam zeker nog veel meer rook uit m'n liquid pad.
Volgende keer met een aansteker proberen, of maar eens met een trip sitter erbij doen. Ik voel de behoefte weer opkomen naar een breaktrough! Dit is namelijk alweer een hele tijd geleden op nn dmt.
Ik voel me zo vredig nuπ
Amen π
Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.Doe je er nou tabak boven op ofzo?
Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.Dat is niet nodig. Als je de pad verwarmd en de DMT erop doet dan smelt het erin en kan je hem ondersteboven houden. Dan blijft alle DMT gewoon in de pad zitten.
Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.Hmm ik heb een halve gram gele dmt en een halve gram witte dmt. Wat zal ik als eerst roken en hoe? Ik heb zo een goedkoop crack pijpje gekocht maar die is echt zo klein. Het plaatje op internet zag er totaal anders uit LOL.
Ik heb voor de rest geen fancy stuff om het mee te roken.![]()
Op die foto die ik gepost heb?Ik zal eerdaags eens een Machine tutorial topic openen met foto's, zonder dat je een gaatje hoeft te boren.
Ik weet hoe the machine werkt. Maar er lijkt wat raars bovenop dat pad te zitten.

Dat goedkope crackpijpje niet gebruiken! Die heb ik ook gehad, heel veel dmt mee verneukt. Het verbrand te snel omdat het glas superdun is.
En die gele kan je nog omtoveren tot witte als je zou willen. Alleen mag ik dat proces hier niet uitleggen denk ik.
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.Ja ik heb op internet wel methodes gezien, maar ik had ook gelezen dat in dat gele andere psychedelische goodstuff zit waardoor de ervaring meer leven zou hebben. Ik heb geen idee of dat waar is. Dus ik dacht laat ik het nog even geel houden.
Ik vind persoonlijk die gele veel zwaarder op de keel en minder effectief. Het stinkt idd ook met roken/verdampen. Vaak hou ik minder dan de helft over als ik gele zuiver naar witte dmt.Dat heb ik ook gelezen. Ik heb ook de gele bewaard om die redenen. Ik heb zelfs 3 versies. Wit, geel, en een licht oranje. Het zijn plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. En wat mij is opgevallen, is dat de de witte niet ruikt de gele wel Iets en de licht oranje ruik je echt goed. Dus mijn conclusie is dat DMT geurloos is. En dat het de plantenvetten zijn die je ruikt.
Ik heb vaak gelezen dat DMT geurloos moet zijn. Maar vaak zeggen mensen dat hun DMT wel ruikt/stinkt. Ik denk dus dat dit het zou kunnen zijn.
Ik weet niet zeker of het echt zo is? Zijn er meer mensen die dat ook zo ervaren?
Wat voor 'n vorm van mediteren?Ik vraag me af hoe het zit met eerst stevig trippen op changa (maar niet doorbreken) en vervolgens middels meditatie de trip intensiveren. Zo heb ik psilo en lsd trips ook vele malen intenser kunnen maken en zelfs doorbreken. Maar ik heb geen idee of het echte DMT doorbreken op die manier ook mogelijk is, of dat dat gewoon veel meer van de substantie behoeft.
Gedachten/gevoelens aanschouwen en zo intens laten worden tijdens de trip, dat het niet meer te houden is en je daar voorbij schiet als het ware.Wat voor 'n vorm van mediteren?
Op ademwerk kan je ook doorbreken, zonder ernaast een psychedelisch middels te nemen
Dat is ook precies wat Wim Hof roept tijdens zo'n ademsessie, intensify! Dus inhaleer de lucht zo intens mogelijk, zo diep mogelijk.Sinds kort heb ik de WHM weer wat meer opgepakt en heb gemerkt dat ik het eerst niet intens genoeg deed.
In mijn diepste ademsessie kwam ik op een punt dat mijn gedachtenstream onbestuurbaar werd. Mijn fantasie sloeg op hol en met elke gedachte waar ik in mee ging vergat ik wie ik was en waar ik was. De gedachten voelen aan als dromen zonder dat je echt slaapt.Gedachten/gevoelens aanschouwen en zo intens laten worden tijdens de trip, dat het niet meer te houden is en je daar voorbij schiet als het ware.
Ja, ik was er wat lui in denk ik. Goed om te weten nu!Dat is ook precies wat Wim Hof roept tijdens zo'n ademsessie, intensify! Dus inhaleer de lucht zo intens mogelijk, zo diep mogelijk.
Ja dat is goed mogelijk, ook tijdens trippen. Maar het is mogelijk om compleet neutraal te blijven in dat alles en daar voorbij te komen. Tenminste, met trippen heb ik dat ervaren.In mijn diepste ademsessie kwam ik op een punt dat mijn gedachtenstream onbestuurbaar werd. Mijn fantasie sloeg op hol en met elke gedachte waar ik in mee ging vergat ik wie ik was en waar ik was. De gedachten voelen aan als dromen zonder dat je echt slaapt.
Ik kan en wil niet zeggen dat ik tot het allerhoogste ben doorgebroken, maar ik ben zeker doorgebroken naar dimensies hoger dan deze. Waar 'ik' niet meer was en er ongelofelijke puurheid was en onvoorstelbare mooie visuals die dat weerspiegelden.Dit was trouwens net geen breaktrough. Mensen die een breaktrough ervaren omschrijven vaak een wit licht waar ze in terecht komen.
Awesome!Ik denk dat ik een dergelijke breaktrough binnekort ga ervaren. Ik ga binnekort een week lang ergens intern een opleiding doen voor sjamanistisch ademwerk waarbij ik heel veel vormen van ademwerk ga leren en ervaren. En ook dat je dit kan doorgeven, dus in staat bent om mensen te begeleiden met ademwerk. Ik ga zelfs ademsessies doen in een warm bad, wat weer als doel heeft een rebirth gevoel te krijgen. Alsof je opnieuw uit de baarmoeder komt. Alleen dan stap je uiteindelijk gewoon uit bad π
de WHM π. Ik ben daar nu ook erg mee bezig. En douch al een week koud in de ochtend en avond.. zo bizar wat het met je doet. Ik voel me zo veel meer positieve in het leven staan als daar voor. En ben nog maar een week bezig. Ik voelde mij al goed, maar nu nog veel beter.Op ademwerk kan je ook doorbreken, zonder ernaast een psychedelisch middels te nemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."