Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Voor mij is het vooral dat ik twee ervaren tripsitters ter beschikking wil hebben Γ©n een locatie waar je dat kan doen en dat kost toch wel wat organisatorisch vermogen om dat geregeld te krijgen.
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
In mijn ervaring, en mening is dat niet perse nodig. Twee klinkt een beetje overbodig. Ik heb het destijds zonder sitter gedaan en dat beviel mij op. Het is heftig maar wanneer je de dosis opwerkt van een enkele milligram heb je wel een idee wat je te wachten staat. Laat je vooral niet afschrikken door al die kotsende en rondrollende mensen filmpjes.
Klik om te vergroten...
Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Dan heb je dus ook wel een echt goede weegschaal nodig(?)
Klik om te vergroten...
Op een duur eyeballde ik omdat afwegen inderdaad niet echt veel veel nut heeft. Je kan een papiertje op je weegschaal leggen zodat hij bijvoorbeeld 0,350g aangeeft en vervolgens een een beetje er op strooien tot hij 0,36 aangeeft. Dat is een iets betrouwbaardere manier om potente middelen af te wegen. Vervolgens de 10mg kristal crushen en verdelen op het oog. Zonder labbalans ga je 5-MeO nooit accuraat kunnen afwegen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lastig dat het spul zΓ³ potent is...
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi!! 😊 Daar ben ik weer. Het is weer n paar maanden geleden dat ik ben begonnen met mijn DMT experiment. En omdat ik er zo erg mee bezig was, heb ik even een pauze ingelast. Maar het begint nu toch wel weer te kriebelen... Nu wil ik eerst voor een goede Changa ervaring gaan voor dat ik weer met het puur vapen van DMT verder ga. Afgelopen weekend was eigenlijk een heel goed moment om dat te doen. Ik voelde me top, terras is af, heerlijke loungebank met allemaal gezellig plantjes en een vuur tafel πŸ”₯ Toen ik daar zo heerlijk zat ging het idee door mijn hoofd om die Changa joint die al 1,5 maand in mijn kastje ligt te lonken meester te maken. Maar het was ook zo dat ik al 4 biertjes op had die avond vanwege het heerlijke weer. Ik weet dat er vanwege de monoamine-oxidaseremmer die zijn toegevoegd aan de Changa mix, je moet oppassen met drugs. Of beter gezegd helemaal geen andere verdovende middelen moet gebruiken in combinatie met Changa. Dat kan levens gevaarlijk zijn. Maar geld dat ook voor alcohol? Ik kon daar niets zinnigs over vinden.

Zijn er mensen die dat weten? En/of al ervaring mee hebben?
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik neem wel aan dat je weet van de interacties tussen harmala's en bepaalde etenswaren, zoals rookworst, zuurkool en kaas?
Klik om te vergroten...
Ja! Daar ben ik zeker van op de hoogte. Heb lijstjes met voedsel waar bvb tyramine in zit. En uiteraard medicijnen, drugs, alcohol.
Heb zelfs een dieet die je het beste kan volgen voor dat je met MAOIs gaat rommelen. Dus ben voorbereid. Maar ik waardeer je waarschuwing omtrent voeding πŸ™
D
DexuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lucy100 zei:
Hoi psychonautjes. Het is even geleden dat ik actief ben geweest op het forum. Wel veel gelezen tussendoor :wink:
Maar ben nog wel al die tijd met DMT bezig geweest. (In de breedste zin)
Veel met Changa, dat is voor mij toch wel de meest fijne manier om DMT tot mij te nemen. En ben nu ook erg handig met de Vape pen geworden. Dat is zo omzetten handig. Neem het zelfs mee in het vliegtuig als ik op vakantie ga. Niemand die het door heeft dat er DMT in zit πŸ˜‡ En je kan het enorm goed doseren met een vape pen. Veel beter als met een bong, pijp, of β€œThe Machine” is mijn mening. Ook geen kans op brandgevaar wanneer je plots wordt overvallen door de intensiteit van het spul, en je de aansteker op de een of andere manier niet los laat..

Heb ook Yopo gemaakt πŸ˜ƒ nog niet getest, maar dat komt als het moment daar is.
Kortom lekker bezig met het experimenteren met het elvenstof (DMT) en alles daar omheen.
Heb daarom nu ook een enorme hoeveelheid kruiden, stofjes, spulletjes weten te verzamelen, en lijk nu op een ware alchemist.
Ben dus in het bezit van veel plantmateriaal met Mao,s en DMT.

Mijn vraag is of er iemand is op het forum die wel eens harmala heeft geslikt. En dan een half uur erna pure DMT oraal tot zich heeft genomen? Wil dit gaan testen. Maar was benieuwd of er al mensen zijn die dit hebben gedaan?

Kan natuurlijk ook gewoon naar een ayahuasca ceremonie gaan.
Dat gaat ook gebeuren, maar ben erg experimenteel aangelegd. Dus lijkt het mij interessant om dit te testen.

Ben ook erg benieuwd of er iemand is die dit al eens heeft geprobeerd πŸ˜ƒπŸŒˆπŸ€
Klik om te vergroten...
Hey, en heb je al wat geresearcht? Ik heb een chocoreep met Dmt gemaakt en heb HarmalineHCL , kun je mij iets over de dosering vertellen? En met welke vape rook jij het
Groetjes Richard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."