Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.
Klik om te vergroten...
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nog even aan het werk maar kom er vnvnd inhoudelijk op terug :) super bedankt alvast voor de info
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...
Klik om te vergroten...
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.
Ik heb gisteren mijn weegschaal binnen gekregen. En heb nu dus alles in huis om er aan te beginnen. De voorbereidingen zijn getroffen. Nu nog het goede moment. En dan gaat het gebeuren.

ik hou jullie uiteraard op de hoogte. En zal mijn ervaring zeker met jullie delen. Van begin.
(het moment dat ik van het bestaan af weet) Tot het einde. (De ervaring) het Vapen in de Mighty. Alles.

Echt super bedankt allemaal! 😊
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja jou report had ik ook al gelezen. Ook echt een leuk report om te lezen.

Natozlato zei:
Dan kijk ik naar de paprikaplant die op de tafel staat, een joekel, die de halve salontafel in beslag neemt. Ik schrik een beetje. WTF hoe ziet die plant eruit?? Ik heb al vaker getript maar dit heb ik nog nooit gezien!
Klik om te vergroten...

ik ben dat dus ook van plan de eerste keer mijn ogen open te houden. Ik ga starten met 10mg.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Dat heb ik ook! Mijn hart gaat echt al sneller kloppen als ik eraan denk. En als ik DMT ruik (zoals laatst op Psy-Fi) dan worden meteen al mijn zintuigen op scherp gezet lijkt het wel...
Klik om te vergroten...
Doen ze dat ook op dat festival? Ik heb vaak gelezen dat je het best op een rustige vertrouwde plek kan doen en dat de setting en mindset goed moet zijn voor deze bijzondere ervaring.. ik ben wat laat met de reactie. 2 drukke dagen achter de rug. En dan leg ik vaak mijn tel aan de kant.

Eik zei:
Eerste kennismaking: Changa
Klik om te vergroten...
ik heb trouwens veel van je ervaringen gelezen. Leest lekker weg. 👍🏻 In je DMT report heb je het ook over DMT in een joint. Dat schijnt kwa effect minder heftig te zijn. Maar houd de trip iets langer aan. Zo ja hoe lang trip je dan op Changa? Misschien is dat ook beter voor mij om daar mee te beginnen?


Eik zei:
Ik ben in het algemeen een psychisch stabiel persoon maar ik ben ook gevoelig. Ik wil graag zoveel mogelijk meemaken in dit leven en het idee om zo iets bijzonders niet mee te maken vind ik heel lastig.
[/QUOTE
Dat denk ik dus ook. Maar soms als je reports leest zoals op nexus. Dan twijfel ik ook even. Ik heb ook gelezen dat je er ook niet te veel over moet lezen en er beter zo blanco mogelijk in moet gaan. (Uiteraard wel ervaring met zwaardere trip middelen) Maar dat dat je trip wel eens zou kunnen beïnvloeden? Wat denken jullie daar over?

ik ben nu in ieder geval helemaal voorbereid op de trip. En denk dat ik even een paar weken dit met rust ga laten. En er dan in ga!

To be continued
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lucy100 zei:
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.
Ik heb gisteren mijn weegschaal binnen gekregen. En heb nu dus alles in huis om er aan te beginnen. De voorbereidingen zijn getroffen. Nu nog het goede moment. En dan gaat het gebeuren.

ik hou jullie uiteraard op de hoogte. En zal mijn ervaring zeker met jullie delen. Van begin.
(het moment dat ik van het bestaan af weet) Tot het einde. (De ervaring) het Vapen in de Mighty. Alles.

Echt super bedankt allemaal! 😊
Klik om te vergroten...

Ik zou zelf geen vape gebruiken om DMT te verdampen, puur om het feit dat je apparaat nogal naar DMT kan gaan ruiken en dat tijdens wiet roken niet helemaal gewenst is. Zeker de Mighty is best een goede vape. Zou zonde zijn als je die verpest met DMT-stank. Die geur blijft echt heel hardnekkig hangen namelijk.

Een vriend van me gebruikt de Arizer Solo voor het verdampen van DMT. Die vape heeft een verwisselbare glazen kamer, zodat maar één kamer gaat ruiken naar DMT en niet het hele apparaat. Van dat apparaat zou ik dus nog snappen dat je het in een vape doet.

Een ander probleem kan zijn dat je niet genoeg DMT in korte tijd binnenkrijgt omdat vaporizers eigenlijk gemaakt zijn om wiet langzaam te verdampen. DMT komt nogal snel opzetten en de sterkste effecten zijn al binnen 5 minuten weg. Dus de kans bestaat dat je de hele tijd aan het hijsen bent maar heel weinig voelt omdat de DMT maar langzaam verdampt.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ik zou zelf geen vape gebruiken om DMT te verdampen, puur om het feit dat je apparaat nogal naar DMT kan gaan ruiken en dat tijdens wiet roken niet helemaal gewenst is. Zeker de Mighty is best een goede vape. Zou zonde zijn als je die verpest met DMT-stank. Die geur blijft echt heel hardnekkig hangen namelijk.
Klik om te vergroten...

Oké. Dat heb ik nu dus een paar keer gehoord dat de geur nog wel eens zou kunnen blijven hangen. Ik ben nog niet bekend met de geur en of smaak en hoe heftig dat is? Maar ik ga op jullie ervaringen af. En zal de raad opvolgen. Mijn vriendin gebruikt ook de vaporizer. En die staat achter mijn plan om DMT te gaan doen. Maar wil het zelf niet gaan doen. Dus dan ga ik waarschijnlijk The machine maken. Daar heb ik ook alles voor in huis. Glasboor, staalwol fles. En het voordeel daar van is denk ik, dat je ook goed kan zien of er damp ontstaat door middel van de doorzichtige fles die je gebruikt.. en misschien koop ik een wat goedkopere vaporizer om de DMT mee te roken. Het is inderdaad zonde van die 300 euro. En is de bedoelt om een keer een goede DMT trip mee te maken.
wederom bedankt voor je goede raad en tips.
ik word hier erg blij van 😊
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lucy100 zei:
Oké. Dat heb ik nu dus een paar keer gehoord dat de geur nog wel eens zou kunnen blijven hangen. Ik ben nog niet bekend met de geur en of smaak en hoe heftig dat is? Maar ik ga op jullie ervaringen af. En zal de raad opvolgen. Mijn vriendin gebruikt ook de vaporizer. En die staat achter mijn plan om DMT te gaan doen. Maar wil het zelf niet gaan doen. Dus dan ga ik waarschijnlijk The machine maken. Daar heb ik ook alles voor in huis. Glasboor, staalwol fles. En het voordeel daar van is denk ik, dat je ook goed kan zien of er damp ontstaat door middel van de doorzichtige fles die je gebruikt.. en misschien koop ik een wat goedkopere vaporizer om de DMT mee te roken. Het is inderdaad zonde van die 300 euro. En is de bedoelt om een keer een goede DMT trip mee te maken.
wederom bedankt voor je goede raad en tips.
ik word hier erg blij van 😊
Klik om te vergroten...

DMT gaat vooral stinken als het verbrandt. Het wordt meestal omschreven als verbrande plastic-lucht. Ik weet niet of je ooit strontspray hebt geroken van zo'n feest/fopwinkel? Die ruikt heel erg hetzelfde...
Als je één keer verbrande DMT hebt geroken dan herken je het de rest van je leven meteen. Het is een heel indringende en niet zo prettige geur.

Als DMT niet verbrandt dan vind ik het dus heel erg meevallen. Maar het verbranden gebeurt heel snel. Dat kan ook in je vaporizer gebeuren. Als dat gebeurt zul je het altijd nog blijven ruiken en proeven in je vape. Dat zou dus heel erg zonde zijn van je dure vaporizer.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Neo-Shulginist Nee nog nooit strontspray in een feestwinkel gekocht 😊 dus de geur blijft nog onbekend voor me. Ik snap helemaal wat je zegt. Dat zou zeker zonden zijn! Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Je kan namelijk de bovenkant openmaken (het gedeelte waar de damp door gaat) en dan met een borsteltje (bijgeleverd) en spiritus, kakstrak schoonmaken. Maar meerdere hebben me al gewaarschuwd voor de smaak die eventueel achter blijft. Dus daar ga ik nog even op verder zoeken hoe dat zit. En of er mensen zijn die dat kunnen bevestigen dat je dan bij het vapen van wiet die vieze geur van DMT weer proeft.. en anders wordt het toch The Machine.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik en mijn vrienden gebruiken expres een apart pijpje voor changa (fijngemalen bast van b. Caapi + DMT). We hebben gewoon mooie bongs en vaporizers waarmee je heel fijn changa zou kunnen roken of DMT verdampen. Maar dan kun je de bong/vaporizer nooit meer echt gebruiken om lekker hasj te roken want je proeft en ruikt er altijd DMT doorheen. Schoonmaken met isopropylalcohol (99%) werkt dan ook niet om de geur weg te krijgen. Het is echt heel hardnekkig.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind DMT niet stinken. Ik heb het best vaak gerookt in m'n slaapkamer met raam open. Binnen een kwartier is de geur helemaal verdwenen.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi. daar ben ik weer! Ik wil jullie even mededelen dat de eerste keer DMT een feit is geworden. Ik heb het rustig aan gedaan.En zoals met jullie besproken begonnen met 10mg.

Nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
@Eik @Mindless @Zinnentuimel @Natozlato @Buu @Neo-Shulginist

Ik ga er een uitgebreid report over schrijven als ik de 30mg heb gedaan. Van het begin tot het einde. Maar ik kan het niet laten om dit al met jullie te delen :) ik kan jullie vertellen dat de eerst kennismaken zeer aangenaam was. Heb het even onder de knie moeten krijgen. Maar dan heb je ook wat..

Ik heb dus 10mg gerookt met The Machine. Dat werkt als een malle. Na een lange goed hit, en 20sec vast te hebben gehouden (Wat prima ging) begon de kamer al snel te veranderen.. het begon een beetje te ademen. En wat mij meteen opviel was tijdens dat het opkwam, er ook een vreemd geluid ontstond. Ik kan niet zo goed uitleggen hoe dat klonk. Het was een soort ruis. Maar alsof het gemaakt was met een computer.
Ik begon een beetje om mij heen te kijken of ik al geometrische patronen begon te zien? Helaas dat zag ik niet echt nog. Daar zal de dosis net even te laag voor zijn denk ik? Maar de kamer bewoog best wel inmiddels.
Wij hebben een bar met 3 hang lampen er boven. Wat ik erg grappig vond was dat ik in mijn oog hoek de lampen steeds langer en dan weer korter zag worden. Dat ging heen en weer. Maar als ik er naar keek gebeuren er niets? Ik ben weer verder gaan kijken wat er nog meer te zien was. Maar in mijn ooghoek zag ik die lampen weer lang en kort worden. En weer als ik er naar keek hingen ze gewoon stil. Ze nemen me in de maling dacht ik. Toen viel mijn oog op de vloer. Dat is een visgraat vloer. En die was erg druk geworden. De houtnerven kwamen tot leven en draaide door elkaar. De hele vloer golfde. Toen keek ik naar het kleed wat op de grond lag. Dat leek net iets boven de vloer te zweven. Ik kon het niet zo goed zien. Erg vaag allemaal, maar wel leuk! Ik probeerden mijn ogen te sluiten. Ik dacht misschien zie ik dan wat patronen. maar dat lukte op de een of andere manier lastig. Normaal doe je ze gewoon dicht en nu moest ik er moeiten voor doen.? Dat was gek. Dus ik ben nog wat om me heen gaan kijken en al snel zwakte het ook weer af. Het was allemaal nog niet zo intens. Maar een leuke kennismaking vond ik.

Ik laat het weer even met rust. En dan gaan we weer een stapje verder.

:)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi @Lucy100 ,

Fijn dat je eerste kennismaking met dmt zo goed is gegaan! Leuk ook om zo mee te kunnen leven met je experimentje. Ik ben al heel benieuwd naar je volgende stap. Op gegeven moment wordt het wel echt heftig...

Zelf ook nog maar eens verder experimenteren ooit... en misschien eens die “machine” proberen te maken. Ben helaas echt niet heel technisch aangelegd... 🤔
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi dat het gelukt is en goed dat je direct een van de beste rook technieken hebt gebruikt.

dat gezoem had ik in het begin ook met Dmt en hebben meer lui, tegenwoordig heb ik het niet meer. Er staat je wat te wachten:smilecat:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Hoi @Lucy100 ,

Fijn dat je eerste kennismaking met dmt zo goed is gegaan! Leuk ook om zo mee te kunnen leven met je experimentje. Ik ben al heel benieuwd naar je volgende stap. Op gegeven moment wordt het wel echt heftig...

Zelf ook nog maar eens verder experimenteren ooit... en misschien eens die “machine” proberen te maken. Ben helaas echt niet heel technisch aangelegd... 🤔
Klik om te vergroten...
Ik ben ook zo a technsixh als het kan. Twee linker handen dus de machine bouwen werd hem niet. Ik heb hetzelfde principe gemaakt via een bong van 15 euro. Waar je normaal wiet plaats heb ik nu het staaldraad.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat leuk om te lezen over je ervaring! Ik vond het ook frappant dat er in sommige voorwerpen beweging zat en in andere niet. Dit had ik met de paprikaplant op tafel. Het geluid heb ik niet gehoord. Wel klonk mijn stem robotachtig.
Ohh ik wil het ook nog es meemaken! Ik denk nog regelmatig eraan terug! Ik hoop dat ik nog eens durf!

Hou ons op de hoogte! Ik ben ontzettend benieuwd naar je 2e ervaring!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Eik Bedankt 😊 Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal!
The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. 😎
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Eik Ik weet niet of ik hier foto’s van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Mooi dat het gelukt is en goed dat je direct een van de beste rook technieken hebt gebruikt.

dat gezoem had ik in het begin ook met Dmt en hebben meer lui, tegenwoordig heb ik het niet meer. Er staat je wat te wachten:smilecat:
Klik om te vergroten...

Dat had ik er nog niet bij verteld. Maar ik ben wel met de vaporizer begonnen 😇 Maar dat is mij niet gelukt. En toen The Machine gemaakt. dat zet ik uitgebreid in het trip report. Maar ik wilde deze ervaring al met jullie delen😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."