Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Tijdens mijn eerste keer dmt zag ik ook een boom die uit blokjes bestond, precies zoals jij omschrijft! Net zoals lego ofzo. Maar ik zag ook een paprikaplant op tafel, waarvan de bladeren en takken heel druk om elkaar heen krioelen. Daar schrok ik wel van! Het was zo anders dan met andere tripmiddelen. Ik zag ook patronen, maar ik vond dat planten en bomen er wel heel anders uitzagen dan tijdens een 'normale' trip. Ik kan dit niet verklaren en vind dat toch wel heel Klik om te vergroten... Dat Arcade/digitale heeft mijn maatje ook. Bij de comup en de afterglow wordt alles digitaal lijkt wel. En ultra HD! Het is heel herkenbaar bij Changa. Ik denk dat het de transitie is tussen de 2 werelden. Alsof je switcht tussen 2 zenders dat gepaard gaat met ruis. Zo interpreteer ik het iig. Een paar dagen geleden heb ik midden op de dag een klein beetje Changa gerookt op een mooie warme dag. Ik heb het tot nu toe alleen nog maar met schemer of donker gedaan, en wilde het wel eens in het volle licht ervaren. Nou ik heb me verbaast over de wolken. Exact het zelfde. Opgebouwd uit blokjes. Heel erg fascinerend was dat. Een aanrader!! bedankt voor je leuke reactie 😍"
"Chr0nic zei: Vraag 1: Ik heb met change vaak het gevoel alsof mijn tanden niet mijn eigen tanden zijn, alsof er vreemde objecten in mijn mond zitten. Meestal begint de trip dan al zo intens te worden dat ik er niet eens meer op kan letten. Klik om te vergroten... Ja exact dat. Ik merk het vaak pas op als ik weer ga landen. Tijdens de trip is mijn lichaam opgelost. En ben ik een met alles. bedankt voor je leuke reactie 🙏"
"Mezelf zei: Nee eigenlijk niet. Komt dat niet gewoon dat je ook letterlijk wat droog kruid of poeder inhaleert? Misschien wel even ff opvallend droge mond, dat herken ik wel. Klik om te vergroten... Dat dacht ik eerst wel. Maar mijn maatje heeft het ook! Hoe we de Changa ook roken, er zit altijd iets in mijn mond wat lijkt op zand of stukjes iets? Met DMT puur heb ik dat nog niet echt kunnen opmerken. Dat kan zijn omdat het andere koek is. En ik zo onder de indruk ben dat ik het helemaal niet opmerk.. Ik heb ook nog gedacht aan de hoeveelheid DMT die in Changa zit. Dat is aanzienlijk meer als dat je het puur rookt. En het grootste gedeelte verbrand. En wellicht daalt de helft daar van wel in je mond neer. ik heb wel eens wat DMT puur op mijn tong gedaan en dat gaf ook een soort gelijk prikkelend gevoel."
"LucidLucy zei: Echt hard bewijs is er volgens mij niet voor. Maar dan zou ik er echt even voor moeten gaan zitten en wetenschappelijke artikelen induiken. En ik heb vandaag al genoeg hooi op m'n vork genomen haha Klik om te vergroten... Daar ga ik wel even induiken. Heb nog niet heel serieus erna gezocht. Maar vond het ook leuk om hier over te discussiëren op DF. Bedankt voor je leuke reactie 🙏"
"Roze Olifant zei: Ik heb het van heel veel drugs. Zelfs bij pep dat ik initieel (het eerste uur) in de come-up slaperig/suf/gaperig word, trekt later wel bij. Klik om te vergroten... Dat heb ik ook met stimulerende middelen. Maar vaak voor ik het naar binnen heb gewerkt. Alsof mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op wat gaat komen. Nooit als ik het net op heb. Na inname verdwijnt het. Maar met psygidelica is het als het begint te werken, en uitgewerkt is. Bij mij althans 😊"
"djiego zei: Wat ik me ook afvroeg net: 1 van de heel typerende dingen tijdens een DMT trip is dat ik me niet 'high' voel, maar eigenlijk vrijwel net zo nuchter als ik dit nu type. Hoe is dat met Changa? Klik om te vergroten... Dat heb ik met Changa juist"
"LucidLucy zei: Pfoeh, ik heb nog nooit DMT freebase gerookt. Wel een aantal keer Changa. Maar ik voel me dan alles behalve nuchter. Ik vind het zelfs een vrij heftige body load. Wel een chille bodyload ivm andere psychs. Klik om te vergroten... Dat is herkenbaar! ik voel ook altijd die sterke boddyload. ik ben er nu eindelijk een beetje aan gewend geraakt. Mijn eerste kennismaking met DMT was in pure vorm. Dan heb je die boddyload nog intenser en komt het veel sneller opzetten. Ik ben daar door een beetje angstig geworden. En heb het pure even laten liggen voor wat het is. Ik kwam er achter dat je er ook Changa van kon maken. Dat is om mee te beginnen iets vriendelijker (afhankelijk hoe sterk je het maakt) maar je zal niet snel een breakthrough krijgen op Changa. Op changa voelt mijn lichaam niet nuchter nee. Maar op de een of andere manier voelt de geest wakker aan en is de observatiemodes ingeschakeld. Het lichaam schakelt vaak uit bij mij, daar kan ik tijdelijk niet veel mee. ik heb soms zelfs het gevoel dat mijn lichaam helemaal niet van mij is, of juist totaal opgelost is. Maar de geest niet!! Ons lichaam is maar een voertuig. dat hebben we helemaal niet nodig in die wereld!"
"Fyrckant zei: Deze vriendjes hierboven heb ik op 1 van mijn Changa trips veel gezien. Ook jou neon strepen zijn goed vertegenwoordigd: Klik om te vergroten... Nee dat is mij niet bekend. Maar ik zie zeer zeker overeenkomsten. Het heeft wat weg van de alien achtige tekens die ik zag aan de binnenkant van de vuurschaal. De neon slangen zie ik altijd! Dat is bij mij het moment dat ik de DMT wereld wordt ingeslingerd."
"Mindless zei: Dus jouw 2e trip was ook heel anders? Ik ervoer dat ook. Maakt me benieuwd of een 3e trip weer anders zal zijn. Wie weet durf ik het binnenkort ook weer aan. Klik om te vergroten... De 2e keer Changa was zeker anders. Het gevoel dat ik echt even los was van alles. Ik denk ook dat het heeft geholpen dat ik nu rustig kon gaan liggen ipv snel naar binnen en op de bank neer ploffen."
"LucidLucy zei: Een vrij algemeen geaccepteerde theorie is dat gapen je lichaam en je hersenen een soort reset geeft. Om je hersencapaciteit even te bekoelen en vrij baan te maken voor volgende impulsen of taken. Klik om te vergroten... Ik weet dat veel mensen dat ook ervaren. En dat maakt mij zo nieuwsgierig hoe dat gapen in zijn werk gaat, en wat psygidelica daar mee te maken heeft? Ik weet ook dat we op hoger niveau allemaal verbonden zijn met elkaar. Er zijn testen met 2 verschillende ruimtes met mensen die zitten te wachten. Als in ruimte 1 iemand gaat gapen dan gebuurt dat ook in de ruimte 2 ernaast. Gapen is aanstekelijk maar ook als er een muur tussen zit, en we het dus niet van elkaar weten. Ik vind dat fascinerend.."