Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Maar dat je niet per se iets leert van een trip waar je in je dagelijkse werkelijkheid wat mee kunt, maakt het ook niet meteen entertainment toch?
Klik om te vergroten...
Nee, zo zwart/wit is het ook weer niet
Mindless zei:
LSD trips leren mij vaak ook veel over hoe ik in mijn persoonlijke leven met dingen omga, goed of verkeerd.
Klik om te vergroten...
Ja juist, dat heb ik ook, en misschien is dat hetgeen wat ik er zo van waardeer.
Mindless zei:
Niet iets wat betrekking heeft op je persoonlijke leven, maar ook absoluut geen entertainment. Je verkent je bestaan, dieper dan de persoonlijkheid. En ik kan alleen maar raden, maar is dat met 5-MeO misschien ook niet het geval?
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel het geval maar hetgeen wat ik dan verkend hebt, roepen meer vragen op als antwoorden. En in het dagelijks leven krijgen andere zaken dan toch weer voorrang en verdwijnen al die vragen binnen 48 uur weer naar de achtergrond.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Ja juist, dat heb ik ook, en misschien is dat hetgeen wat ik er zo van waardeer.
Klik om te vergroten...
Ook heel goed te begrijpen. Ik vind dat ook een prachtig aspect van LSD. :) En ook van andere psychedelica, al ervaar ik dat het sterkste met LSD.

Zeelanddude zei:
Ja dat is wel het geval maar hetgeen wat ik dan verkend hebt, roepen meer vragen op als antwoorden. En in het dagelijks leven krijgen andere zaken dan toch weer voorrang en verdwijnen al die vragen binnen 48 uur weer naar de achtergrond.
Klik om te vergroten...
Dat is wel zo ja, dat het meer vragen dan antwoorden op kan roepen.

Het is maar net wat je zelf zoekt in de psychedelische ervaring. Zelf ben ik immens gefascineerd in alles rondom het bestaan. Hoe het überhaupt mogelijk is dat we bestaan, dat er iets is en niet niets, etc. Maar je kunt daar vaak niet wat mee in de dagelijkse realiteit.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
5-MeO kan ik me nog iets bij voorstellen aangezien de intensiteit erg heftig is. n,n-DMT is gewoon een poppenkast. Ik zou oprecht niet weten wat ik er van moet leren. Ik ben gewoon naar een show aan het kijken, en wanneer het voorbij is ervaar ik extreme rust. Maar wat ik er van zou moeten leren. Geen idee.
Klik om te vergroten...
OK thanks.
Ben wel benieuwd of je een andere ervaring hebt wanneeer je Bufo Alvarius neemt.
nn-DMT trekt mij veel minder dan Bufo Alvarius. Vanwege de visuals die je krijgt op nn-DMT. Het type visuals waarover ik hoor spreken spreekt me niet echt aan. Maar de reden waarom ik geïnteresseerd ben in Bufo is juist het totaal ontbreken van visuals. Ik ben bijvoorbeeld ook niet meer in Ayahuasca geïnteresseerd. Ik hoor heel veel verhalen van struggle tijdens Ayahuasca en wijt dat persoonlijk aan het feit dat het ego nog steeds aanwezig is tijdens de ervaring. Om eerlijk te zijn, na Bufo heb ik in geen enkel ander middel meer interesse. Maar eveneens ga ik niet vaak Bufo doen. Ik heb het nu 1 keer gedaan. Blijkbaar met een enorme impact. Het is als een doodservaring. En dat wil je niet al te vaak doen. Ik zie daar althans niet de meerwaarde van in. 1x per half jaar max. Zo denk ik er nu over. Maar het kan ook dat ik het middel na verloop van tijd helemaal los laat en het nooit meer neem. De ervaring werkt echter nog steeds door. Ik blijf mezelf monitoren wat ik wel en niet nodig heb op dit moment. Zoals ik elk moment bekijk wat mijn lichaam nodig heeft aan voedsel.
Buu zei:
Volgens mij bevat bufo ook nog een aantal andere psychoactieve stoffen. Beetje hetzelfde verhaal als 4-AcO-DMT vs paddos. Al denk ik dat het veelal setting/placebo is.
Klik om te vergroten...
Bepaalde dingen, op een bepaald diep niveau wanneer er geen tijd-plaats-zelf meer is, zijn niet echt in te beelden.
Zeelanddude zei:
Alleen maar wit, compleet wit, ik voelde wel een of andere aanwezigheid maar verder eigenlijk weinig bijzonder. De laatste keren zag ik ook echt wel duidelijke beelden, maar kwam het juist heel vredig over en na afloop complete rust.
Klik om te vergroten...
Vreemd, het kenmerk van 5-meO-DMT is juist het totaal afwezig zijn van beelden. Maar blijkbaar werkt het voor jou geheel anders. Of, mogelijk is het zoals @Space Criminal al zei, dat de werking van de RC 5 meO-DMT anders werkt dan wanneer het in Bufo Alvarius zit, samen met andere stoffen. Ik kan je toch aanraden eens Bufo Alvarius te nemen.
Ik denk overigens dat de ceremonievorm meehelpt voor de juiste mindset en het respect waarmee je de ervaring ingaat. Maar puur wat werkzaamheid betreft heeft het natuurlijk geen enkel effect. Ik zou het interessant vinden wanneer een placebo-effect mogelijk zou zijn bijvoorbeeld. Maar op dat diepe niveau ben je helemaal weg. Onmogelijk om je op dat niveau te laten beïnvloeden door een placebo :)
Ik vind het wel jammer op zich dat jij geen echt positieve ervaring hebt gehad van het middel. Of het er aan ligt dat het de RC vorm is of dat de dosering te laag was weet ik niet. Ik vind het zelf wel fijn dat ik dingen als dosering geheel aan de sjamaan in de ceremonie kan overlaten. Zoals ik eerder zei, ik ben er vrijwel geheel blanco ingestapt en kon niet voorzien wat het middel mij uiteindelijk gebracht heeft. Maar mijn ervaring met het (natuurlijke) middel was zeer diep en ik herken me niet in wat je schrijft. Maar het verklaart natuurlijk wel waarom jij en @Buu niet bepaald wild zijn van het middel.
Mindless zei:
Zo'n ceremonie is wel iets waar ik persoonlijk al gauw een weerstand voor voel. Om allemaal ogen (van vreemden ook nog) gericht op mij te hebben, terwijl ik in zo'n kwetsbare staat ben
Klik om te vergroten...
Ik snap het en het was ook iets wat mij tegenstond voordat ik daar kwam. Echter, wanneer je het middel neemt ben jij helemaal alleen (omdat alles om je heen wegvalt). Zelfs al zijn er mensen omheen. De sfeer in de ceremonie is trouwens zeer introvert. Daar kwam bij, dat voordat ik Bufo nam die dag, we Kambo namen. Dat is het gif van een kikker, (niet psycho-actief, echter wel licht bedwelmend leek het) waar je doodziek van wordt. Het middel gebruik je om je lichaam en geest geheel te cleansen. Er wordt gekotst en je kan er ook diarree van krijgen. Het middel wordt toegebracht via 4 of 5 gebrande gaatjes in je huid; eerst branden ze gaten in je arm, dan smeren ze het Kambo er in. Je gaat er van zweten en bent meteen doodziek. Als je alles er uit hebt gegooid voel je je heel helder, geconcentreerd en gelukkig niet ziek meer. Daarna nam ik vrijwel meteen de Bufo, waardoor ik ook zeer helder en mentaal schoon de ervaring inging. De Kambo heeft beslist geholpen voor een goede meditatieve mindset.
Verder- ik ben zeer op mijn privacy gesteld en geef me niet snel bloot in het openbaar. Maar na zo'n diepe spirituele ervaring ben je ongelooflijk emotioneel. Dat had iedereen die de Bufo nam. Dus je bent alle grenzen voorbij als je terugkomt uit de ervaring en totaal niet bezig met wat de omgeving van je vindt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Mijn ervaringen met ego-dood/ontstijging waren allemaal maar tijdelijk van aard. Hoe mooi en diep ze ook waren, ze gingen voorbij.
Klik om te vergroten...
Voor mij is de doodservaring ook voorbij hoor. :wink: En de ontstijging duurt ook maar zolang als de ervaring.
Mindless zei:
Ervaringen komen en gaan. Maar ondertussen is daar het stille bewustzijn dat dat allemaal ziet en waar je 24/7 toegang tot hebt.
Klik om te vergroten...
Loslaten is onderdeel van het leven. Ben niet bepaald gebonden door de ervaring. Het leven is vol mooie ervaringen gelukkig.
Space Criminal zei:
Ik begrijp wel wat @Buu zegt over de poppenkast op nn dmt. Ik heb zelf het idee dat ik een beetje vast zit in een telkens terugkomende trip. Ik kom elke keer weer in een groot circus uit waar ik in een schommel zit met andere wezens (entiteiten en mensen). Het is ook telkens hetzelfde verloop, waar ik vroeger totaal ander soort trips had op dmt lijkt het nu telkens hetzelfde te zijn.
Klik om te vergroten...
Kan het, dat ervaringen op DMT gebonden zijn door je eigen frequentie? Dat je tegen je eigen plafond aan zit? In dat opzicht zou ik juist niet streven naar een breakthrough. Misschien moet je juist een tijd niets nemen en alles processen wat je tot nu toe ervaren hebt. Niet dat ik me met jouw leven wil bemoeien. Maar het kan juist jouw next-level zijn om het te verwerken ipv een nieuwe ervaring aan te gaan.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Terrance mckenna zij ook altijd dat DmT een soort circus is en hij beschrijft ook altijd de zelfde ervaring met DmT. Daarnaast heb ik vaak genoeg horen zeggen dat veel mensen soortgelijke trips hebben op DmT. Waar bij paddenstoelen het wel meer chaos lijk te zijn.

Ik heb met paddenstoelen in het algemeen geen duistere trips. Ze zijn meer speels en zweverig. Met wiet heb ik altijd simulatie / netwerk / iedereen is verbonden sensaties. Die zijn soms wel duister.

Ik ben erg benieuwd naar DmT.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
ik hoop dat er morgen mooie witte sneeuwvlokjes in staan.
Klik om te vergroten...
Goeie zaak! 😉👌🏻
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#7
שמש zei:
Kan het, dat ervaringen op DMT gebonden zijn door je eigen frequentie? Dat je tegen je eigen plafond aan zit? In dat opzicht zou ik juist niet streven naar een breakthrough. Misschien moet je juist een tijd niets nemen en alles processen wat je tot nu toe ervaren hebt. Niet dat ik me met jouw leven wil bemoeien. Maar het kan juist jouw next-level zijn om het te verwerken ipv een nieuwe ervaring aan te gaan.
Klik om te vergroten...
Iedereen mag zich met mijn leven bemoeien! Daar leer ik alleen maar van. 🙏

Ik denk dat het anders zit. Ik verwacht eigenlijk dat ik nu al tijden dezelfde dosis neem. Op changa de wel bekende 4 a 5 trekken van de joint. En dmt puur had ik al een hele lange tijd niet aangeraakt. Gister voelde als een soortgelijke intensiteit. Ik had weliswaar 40mg in m'n liquid pad laten smelten, maar ik kreeg effectief veel minder binnen aangezien de 3e inhalatie mislukte doordat ik de diepte niet meer kon inschatten. Ik heb toen dus gewoon geaccepteerd wat er kwam en dit was precies zoals mijn laatste changa trips.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
שמש zei:
Ik snap het en het was ook iets wat mij tegenstond voordat ik daar kwam. Echter, wanneer je het middel neemt ben jij helemaal alleen (omdat alles om je heen wegvalt). Zelfs al zijn er mensen omheen. De sfeer in de ceremonie is trouwens zeer introvert. Daar kwam bij, dat voordat ik Bufo nam die dag, we Kambo namen. Dat is het gif van een kikker, (niet psycho-actief, echter wel licht bedwelmend leek het) waar je doodziek van wordt. Het middel gebruik je om je lichaam en geest geheel te cleansen. Er wordt gekotst en je kan er ook diarree van krijgen. Het middel wordt toegebracht via 4 of 5 gebrande gaatjes in je huid; eerst branden ze gaten in je arm, dan smeren ze het Kambo er in. Je gaat er van zweten en bent meteen doodziek. Als je alles er uit hebt gegooid voel je je heel helder, geconcentreerd en gelukkig niet ziek meer.
Klik om te vergroten...
Hmm, nu klinkt zo'n bufo ceremonie ineens heel aantrekkelijk... Je weet het wel te verkopen! :sweatsmile::laughing::wink:

שמש zei:
Daarna nam ik vrijwel meteen de Bufo, waardoor ik ook zeer helder en mentaal schoon de ervaring inging. De Kambo heeft beslist geholpen voor een goede meditatieve mindset.
Klik om te vergroten...
Dat geloof ik zeker dat dat zo is.

שמש zei:
Verder- ik ben zeer op mijn privacy gesteld en geef me niet snel bloot in het openbaar. Maar na zo'n diepe spirituele ervaring ben je ongelooflijk emotioneel. Dat had iedereen die de Bufo nam. Dus je bent alle grenzen voorbij als je terugkomt uit de ervaring en totaal niet bezig met wat de omgeving van je vindt.
Klik om te vergroten...
Ik geloof je zeker, al zie ik het nu vanuit mijn ogen en lijkt het ver buiten mijn comfortzone te gaan. Maar ja, dat is natuurlijk op zich ook weer goed om te doen soms. :)
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#9
שמש zei:
nn-DMT trekt mij veel minder dan Bufo Alvarius. Vanwege de visuals die je krijgt op nn-DMT. Het type visuals waarover ik hoor spreken spreekt me niet echt aan. Maar de reden waarom ik geïnteresseerd ben in Bufo is juist het totaal ontbreken van visuals. I
Klik om te vergroten...
Eerst ervaren, dan oordelen 😉

Ik vind nn dmt veel sprekender dan 5 meo. Het zijn beide nauw verwante stoffen met een hele andere uitwerking/ervaring.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Space Criminal zei:
Eerst ervaren, dan oordelen 😉

Ik vind nn dmt veel sprekender dan 5 meo. Het zijn beide nauw verwante stoffen met een hele andere uitwwrking/ervaring.
Klik om te vergroten...
Normaliter, ga ik het binnenkort zien :wink:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister dan DMT en daarna 5-MeO-DMT. De DMT viel mild uit. We hadden veel minder DMT dan ik dacht, dus allebei slechts 1 poging van 20 mg kunnen doen. Ver z'n ervaring was wel heel indrukwekkend.
Toen besloot ik wat 5-MeO-DMT te doen.
Dat was de meest heftige ervaring van mijn leven. Alles komt samen tot dit. Dit is waar het allemaal om draait. Het was ongelooflijk mooi maar jezus wat heftig. Weet niet of ik dit nog een keer zou doen of dat dit een once in a lifetime ding was. Nu integreren. Zo veel mogelijk vasthouden. Levensveranderend dit.

Die DMT, daar komt zeker nog een herkansing van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schrijf je ook nog een reportje van die 5-MeO-DMT ervaring @NiandraLades? :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
שמש zei:
Maar het verklaart natuurlijk wel waarom jij en @Buu niet bepaald wild zijn van het middel.
Klik om te vergroten...
Niet bepaald wild verwoord je het verkeerd. Ik vind het een erg tof middel en heb er al een hele hoop van opgerookt. Ik zie gewoon alleen niet in hoe psychidelica mijn leven en perspectie moet veranderen. Wellicht komt dit nog, maar ik ben erg nuchter van mezelf en totaal niet spiritueel.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Niet bepaald wild verwoord je het verkeerd. Ik vind het een erg tof middel en heb er al een hele hoop van opgerookt. Ik zie gewoon alleen niet in hoe psychidelica mijn leven en perspectie moet veranderen. Wellicht komt dit nog, maar ik ben erg nuchter van mezelf en totaal niet spiritueel.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd @Buu , heb je uit andere middelen dan 5meo en nn dmt wel iets kunnen halen. Bijvoorbeeld uit psilo trips? Of zijn het allemaal recreatieve middelen geweest in jouw beleving?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
Niet bepaald wild verwoord je het verkeerd. Ik vind het een erg tof middel en heb er al een hele hoop van opgerookt. Ik zie gewoon alleen niet in hoe psychidelica mijn leven en perspectie moet veranderen. Wellicht komt dit nog, maar ik ben erg nuchter van mezelf en totaal niet spiritueel.
Klik om te vergroten...

Als jij nuchter zijn heel prettig vind dan denk ik dat je ook niet perse spiritueel zal worden van psychedelics. Ik vind het wereldbeeld van materialisme behoorlijk koud en na lang nuchter in het leven gestaan te hebben ben ik toch meer spiritueel gaan worden door drugs omdat het voor mij plezieriger leven is.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space Criminal zei:
Ik ben wel benieuwd @Buu , heb je uit andere middelen dan 5meo en nn dmt wel iets kunnen halen. Bijvoorbeeld uit psilo trips? Of zijn het allemaal recreatieve middelen geweest in jouw beleving?
Klik om te vergroten...
Tot dusver ik alleen nog maar in groeps/feest setting getript op 2C-E, 2C-B, DOC en LSD. Thuis, in m'n eentje alleen nog maar DPT, DMT en 5-MeO-DMT.

Ik heb hier veel met @Psilocyloner over gepraat omdat ik toch wel benieuwd ben naar het iets dieper gaan. Wij konnen concluderen dat ik thuis alleen maar kortwerkende middelen heb gebruikt. Hij stelde voor om eens te psilo te doen en te kijken wat daar uit komt.

Dusver een keer truffels gedaan waar ik helaas alles uitkotste dus geen effect had. Ben wel van plan om het overnieuw te doen.
Martinus zei:
Als jij nuchter zijn heel prettig vind dan denk ik dat je ook niet perse spiritueel zal worden van psychedelics. Ik vind het wereldbeeld van materialisme behoorlijk koud en na lang nuchter in het leven gestaan te hebben ben ik toch meer spiritueel gaan worden door drugs omdat het voor mij plezieriger leven is.
Klik om te vergroten...
Wie weet komt het wel, ik sta er wel voor open. Maar hoe ik sommige hoor praten, zo zie ik mezelf nooit.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Ik heb hier veel met @Psilocyloner over gepraat omdat ik toch wel benieuwd ben naar het iets dieper gaan. Wij konnen concluderen dat ik thuis alleen maar kortwerkende middelen heb gebruikt. Hij stelde voor om eens te psilo te doen en te kijken wat daar uit komt.
Klik om te vergroten...
Ja, in ieder geval een langwerkend middel, liefst - maar dat is misschien gewoon mijn voorkeur - iets uit de natuur zoals paddo's/truffels, ayahuasca of huachuma. Hoe dan ook middelen die je 'daar' brengen maar waarbij je ook nog 'hier' kunt zijn, gegrond, op aarde en de trip zich kan verweven met je zijn hier op aarde en mogelijk je beslommeringen. Dit in tegenstelling tot de ultrakortwerkende middelen als DMT en 5-MeO-DMT die je ergens naar toe schieten, wellicht iets laten zien waar je simpelweg geen chocola van kunt maken en je dan weer 'uitspugen' terug naar het leven van alledag zonder dat je je ervaring kunt integreren.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psilocyloner zei:
Ja, in ieder geval een langwerkend middel, liefst - maar dat is misschien gewoon mijn voorkeur - iets uit de natuur zoals paddo's/truffels, ayahuasca of huachuma. Hoe dan ook middelen die je 'daar' brengen maar waarbij je ook nog 'hier' kunt zijn, gegrond, op aarde en de trip zich kan verweven met je zijn hier op aarde en mogelijk je beslommeringen. Dit in tegenstelling tot de ultrakortwerkende middelen als DMT en 5-MeO-DMT die je ergens naar toe schieten, wellicht iets laten zien waar je simpelweg geen chocola van kunt maken en je dan weer 'uitspugen' terug naar het leven van alledag zonder dat je je ervaring kunt integreren.
Klik om te vergroten...

Ik kan me daar wel in vinden. Ik heb een keer thee gezet van psilo's en die trip was echt super snel. Ik dronk het. 10min later BAM alles golfde. 3 min daarna lag ik misselijk op de bank opgerold in een deken en met mijn ogen dicht zag ik alleen maar soep. Kan me helemaal niks van die trip herinneren. Het kwam en ging zo snel dat ik amper de tijd had om over mijn misselijkheid heen te komen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilocyloner zei:
Ja, in ieder geval een langwerkend middel, liefst - maar dat is misschien gewoon mijn voorkeur - iets uit de natuur zoals paddo's/truffels, ayahuasca of huachuma. Hoe dan ook middelen die je 'daar' brengen maar waarbij je ook nog 'hier' kunt zijn, gegrond, op aarde en de trip zich kan verweven met je zijn hier op aarde en mogelijk je beslommeringen. Dit in tegenstelling tot de ultrakortwerkende middelen als DMT en 5-MeO-DMT die je ergens naar toe schieten, wellicht iets laten zien waar je simpelweg geen chocola van kunt maken en je dan weer 'uitspugen' terug naar het leven van alledag zonder dat je je ervaring kunt integreren.
Klik om te vergroten...
En dit geldt nog meer voor n,n-DMT dan 5-MeO imo. Vooral omdat je met reguliere DMT naar de entieiten aan het kijken bent, en probeert uit te vogelen wat ze doen, en je willen vertellen. Daar aar je met 5-MeO alleen wat morphing en andere standaard visuals hebt. Dus doet het je veel meer nadenken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Als jij nuchter zijn heel prettig vind dan denk ik dat je ook niet perse spiritueel zal worden van psychedelics. Ik vind het wereldbeeld van materialisme behoorlijk koud en na lang nuchter in het leven gestaan te hebben ben ik toch meer spiritueel gaan worden door drugs omdat het voor mij plezieriger leven is.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je inderdaad al een beetje zoiets moet hebben van "dit kan het niet zijn", of tenminste "dit kan niet alles zijn". Er moet al een soort verlangen zijn naar iets diepers, iets meer substantieels dan het dag in dag uit overleven, geld verdienen, geld uitgeven, plezier najagen, ervaringen opdoen, gezinnetje bouwen, etc. Ik denk dat spiritualiteit komt, wanneer je eigenlijk een beetje klaar begint te zijn met de gewone wereld. En sommigen zijn gewoon nog niet klaar met de gewone wereld. Misschien vergelijkbaar met in de bioscoop zitten en een film kijken. Je was eerst compleet geïntrigeerd door de film, maar nu begin je er je interesse een klein beetje in te verliezen. Op dat moment begint de interesse te komen in dat wat niet in de film is. Als dat er eenmaal is, kun je nooit meer terug naar volledige interesse voor enkel de film. Nu ben je je bewust van een diepere realiteit.

Daarnaast denk ik net als @Psilocyloner dat een langzaam werkend psychedelicum waarschijnlijk eerder op dat gevoel inwerkt. Ik heb het natuurlijk nog maar 1 keer gedaan, maar mijn changa ervaring leek eigenlijk al te kort (20 minuten) om een vergelijkbare impact te hebben als een goede paddo- of truffeltrip. Die changa trip had wel een grote impact op me, wat betreft hoe nieuw, anders en mooi het was. Maar het leerde me niet echt iets over mezelf en daar leek ook te weinig tijd voor te zijn. Maar misschien heb ik het verkeerd hoor en moet ik er gewoon echt meer mee experimenteren. (ga ik sowieso doen wanneer ik niet meer ziek ben)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."