#1
Hoeveel mg? Beter gaan liggen, ontspannen en ogen dicht. Het gaat allemaal om de totale ontspanning.
pythregius zei:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin![]()

takala zei:pythregius zei:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin![]()
Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen![]()
pythregius zei:takala zei:pythregius zei:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin![]()
Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen![]()
gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij![]()
DarkScope zei:pythregius zei:takala zei:pythregius zei:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin![]()
Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen![]()
gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij![]()
IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
Tripper zei:Ik ga jou manier zeker uitproberen.
![]()
Goeie manier volgens mij met staalspons!
takala zei:Je moet zoiezo vaporizen met welke pijp ook, verwarmen zonder te verbranden.
Shivshamboo zei:Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was.![]()
Mary zei:Een pijp met een klapgat.. hoe werkt dat? Klinkt zeer doetreffendook voor salvia lijkt mij. Iemand foto's?
Als je de DMT verwarmd, en zoveel mogelijk rook naar Ãn de pijp inhaleert om zoveel mogelijk in 1x binnen te krijgen, vormt de DMT zich dan intussen niet weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm?
Shroomfan zei:Heb hier een glazen pijpje liggen zoals op die foto , met die bol met dat gaatje.
Kan ik met deze pijp nu ook een breakthrough krijgen of is het echt beter om die 3 kleine ijzeren pijpjes aan mekaar te zetten? Ik lees hier namelijk verschillende meningen.![]()
Ook rekeing houden met het feit dat ik nog nooit gerookt heb .
Binnenkort is het mijn beurt. Wanneer ik een paar dagen vrij heb.
Mooi dat die ook werkt, kwam langs dit topic en vroeg me af what if DMT finds me, how am I gonna smoke it....pieter-b zei:volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."