Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
135 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel mg? Beter gaan liggen, ontspannen en ogen dicht. Het gaat allemaal om de totale ontspanning.
J
J0rrit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Had gister een teug oranje DMT genomen, weliswaar niet met de juiste pijp en juiste manier ( had een houten hash pijpje en gewoon gaasje ). Ook had ik een gewone aansteker, waarvan ik de vlam NIET de DMT heb laten raken maar op 2 cm afstand ofzo.

Ik heb ongeveer 30 mg genomen. Ik voelde niet dat ik rook inademde, maar het voelde als een gewone inademing. Ik voelde een heftige bodyload en voelde me wel ecjht trippy, maar zon nét niet gevoel, zoals ik tot nu toe elke keer ook bij Salvia heb gehad.

Toen ikj het gaasje eruit haalde zat daaronder op het pijpje een plakkerige substantie, denk de DMT dus. Maar betekent dit dat ik een deel van de DMT verspilt heb?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee je hebt zeker geen dmt verspild, laat die dmt maar lekker in een gaasje plakken voor een volgende keer. VERGEET dan wel niet dat het erin hangt en je er niet nog es 30mg bijpleurt, want dan kan het wel es overweldigender aflopen dan je had verwacht. Met zo'n torch is het toch makkelijker lijkt me, om meteen alles te verdampen zodat je meteen alles binnen hebt...
En 30mg is zéker gng om de elfjes te gaan bezoeken.
Bij 20mg had ik slechts enorme visuals en 'hallu's' terwijl ik hier was.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
30 mg genoeg ja? Ja met zon torch verdamp ik denk ik alles ipv dat ik een deel verbrand, je kunt natuurlijk nooit zeker weten met een gewone aansteker dat de vlam de DMT niet aanraakt.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
pythregius zei:
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
pythregius zei:
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
Klik om te vergroten...

ja gewoon een flinke laag (5mm ongeveer) as erover, wat ik eerst deed voordat ik het met een staalspons deed was een klein beetje as op de filter daar de dmt op zodat het neit de pijp in smelt en dan nog een dikke laag as, dit aansteken met een normale aansteker en je bent weg gegarandeert, overigens werkt de methode met de staalspons toch een beetje beter maar opdeze weize is het ook zeer effectief.

gegroet
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus als ik het goed begrijp, gewoon het filter, daar de DMT op, daarover 5 mm as ongeveer en dan zou het moeten lukken?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripper zei:
Ik ga jou manier zeker uitproberen.


Goeie manier volgens mij met staalspons!
Klik om te vergroten...

Hoezo heeft die pijp eigenlijk 2 gaten? Hoort er niet 1 kant dicht te zijn?
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow, ik heb DMT-kriebels :wink: Ga er de komende tijd nog wat meer over lezen en een geschikte pijp aanschaffen. Ook mijn stormaansteker is leeg.. En dan eens proberen DMT aan te schaffen :wink:



takala zei:
Je moet zoiezo vaporizen met welke pijp ook, verwarmen zonder te verbranden.
Klik om te vergroten...

Is dat wat er steeds met vaporizen bedoeld wordt? Verwarmen maar niet verbranden...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shivshamboo zei:
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:
Klik om te vergroten...

Een absolutie afrader voor iedereen !!

Heb t laatst eens gesnoven, die N,N vorm dus, maar was geen succes, het branden viel wel mee (dat heet tegenover 2c-b want dat is echt een HEL) maar mn neus ging er dicht van zitten als nooit te voren. En ik ben wat gewend als die-hard neussprayjunkie. Ik zou het niet snuiven...
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een pijp met een klapgat.. hoe werkt dat? Klinkt zeer doetreffend :wink: ook voor salvia lijkt mij. Iemand foto's?

Als je de DMT verwarmd, en zoveel mogelijk rook naar ín de pijp inhaleert om zoveel mogelijk in 1x binnen te krijgen, vormt de DMT zich dan intussen niet weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mary zei:
Een pijp met een klapgat.. hoe werkt dat? Klinkt zeer doetreffend :wink: ook voor salvia lijkt mij. Iemand foto's?

Als je de DMT verwarmd, en zoveel mogelijk rook naar ín de pijp inhaleert om zoveel mogelijk in 1x binnen te krijgen, vormt de DMT zich dan intussen niet weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm?
Klik om te vergroten...

Nou da heppie goed gezien! zoiezo zal er een klein beetje residu in de pijp achterblijven in de vorm van hergekristalliseerde DMT. Daarom ben ik voorstander van een warme glazen pijp! smakelijk!
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach zo.. Dus boven een vlam houden ofzo?
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb hier een glazen pijpje liggen zoals op die foto , met die bol met dat gaatje.
Kan ik met deze pijp nu ook een breakthrough krijgen of is het echt beter om die 3 kleine ijzeren pijpjes aan mekaar te zetten? Ik lees hier namelijk verschillende meningen. :wink:
Ook rekeing houden met het feit dat ik nog nooit gerookt heb .
Binnenkort is het mijn beurt. Wanneer ik een paar dagen vrij heb.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shroomfan zei:
Heb hier een glazen pijpje liggen zoals op die foto , met die bol met dat gaatje.
Kan ik met deze pijp nu ook een breakthrough krijgen of is het echt beter om die 3 kleine ijzeren pijpjes aan mekaar te zetten? Ik lees hier namelijk verschillende meningen. :wink:
Ook rekeing houden met het feit dat ik nog nooit gerookt heb .
Binnenkort is het mijn beurt. Wanneer ik een paar dagen vrij heb.
Klik om te vergroten...

Ik heb het niet op de eagle bill of die andere kleine vaporizer. Ik heb ze allebei, maar gebruik ze nooit. Je moet een klaboem pijp hebben, het liefst een van glas, want dan zie je de rook.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

pieter-b zei:
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
Klik om te vergroten...
Mooi dat die ook werkt, kwam langs dit topic en vroeg me af what if DMT finds me, how am I gonna smoke it....

Ik heb zo'n pijpje nog, gebruikte het een keer voor wiet in de verdampen , het werkte alleen niet echt goed... Had er trouwens ook nog een scheurtje in gebrand met mijn 3 dubbele turbo aansteker..

L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stormaanstekers zijn gooeed :smoke:


Ik heb een glazen spiraalpijp gekocht. Zal kijken of ik foto's gefixed kan krijgen... kunnen jullie mij misschien vertellen of die doeltreffend is..
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."