Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
DarkScope zei:
DarkScope zei:
Tripper zei:
Je kan hem idd verbranden.. smeltpunt 44.6-46.8°C Als je de DMT te snel laat smelten met een veel hogere temperatuur dan vliegt hij in brand net als buskruid en komt er veel roet vrij wat op je longen slaat. Daarom moet je er thee of tabak op leggen of in een stuk staalspons doen zodat de vlam er niet snel bij komt.

SWIM zegt dat het geen goed idee is als je een her-extract doet met een kleine hoeveelheid DMT.
Klik om te vergroten...
Is het ook oke om er shag op te leggen ipv as?

En zon pijp met een klapgat is dat het beste? Hoe werkt dat dan? Eertst het gat dicht houden totdat de pijp vol is? En daarna het gat open om alles tot je te nemen?
Klik om te vergroten...

?
Klik om te vergroten...

ja, en dan heel lang inhouden, uitblazen en de rest opsucken.. dan achterover liggen. See how deep the rabbit hole goes!

goeie tip is om eerst je ligplaats helemaal in orde te maken, je moet helemaal perfect liggen. succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
J
JoskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soma zei:
En is er geen manier om die DMT wat zuiverder te maken dan? Of kan het ook zijn dat ik de DMT verbrandde ipv verdampte zoals Fractal het zegt?
Klik om te vergroten...

Je kan dmt zuiveren door het in een koffiefilter te doen en er 1of2 dopjes ammoniak over te doen en dit natuurlijk weer goed te laten uitdrogen voor je opnieuw rookt.
grtz
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan dmt zuiveren door het in een koffiefilter te doen en er 1of2 dopjes ammoniak over te doen en dit natuurlijk weer goed te laten uitdrogen voor je opnieuw rookt.
Klik om te vergroten...

Mijn vriend uit Antartica verteld mij:

Dit kan, maar ik zou hierwel een ammoniak gebruiken van minimaal 10%. De meeste berichten die hier over te vinden zijn, is echter wel dat veel mensen hierdoor een hoop product verliezen. Ook is het aan te raden om van te voren deze Ammoniak een paar uur in de koelkast te koelen. :wink:
Het beste is gewoon een herkritalisatie in Heptaan te doen, maar is wat technischer. :smoke:

Na één nacht buiten op z'n veranda bij -40 :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.
Klik om te vergroten...

Ik heb even een mailtje met je vraag aan de Antarticaan gestuurd, en ik kreeg net dit mailtje terug. :wink:

DMT. is zeker te snuiven, en werkt zonder MAOI. Het nadeel is echter dat de kristallen in een free-base vorm zijn.hierdoor brand het nogal in je neus.het mooiste zou zijn om er eerst weer een zout van te maken, maar helaas kritaliseerd DMT. HCI. niet, maar komt deze terug als een olie. Het enige DMT. zout dat als poeder vorm terug komt is muratisch DMT.(ander zuur) Het is dus zeker te snuiven, het is alleen wel aan te raden om hiervoor de aller puurste (witte) DMT. te gebruiken, en de DMT. base minstens 2 keer te herkristaliseren zodat je er zeker van bent dat er geen NaOH. vervuiling meer in zit, want dit gaat zeker zeer doen.
Klik om te vergroten...

Wat ik weet is dat als je DMT. snuift het ongeveer een half uur duurt voordat het inslaat, en dan een half uur aanhoud.
Echter schijnt het niet zo heftig te zijn als het roken van de free base.
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb na een bezoek aan pythregius een veel makkelijkere manier gevonden van DMT roken.
Eerst rookte ik het in een glazen vaporizer maar ik heb gemerkt dat de manier hoe ik het nu doe veel effectiever is. Het gaat sneller en je krijgt meer binnen.

Wat je nodig hebt is een gewone ijzeren puur pijp. Je koopt er 2 of 3 en schroeft ze aan elkaar, zodat je veel rook tegelijk binnen krijgt.

Dat ziet er zo uit:


Vervolgens doe je een ijzeren filter erin, die je ernaast ziet liggen.
Vervolgens een laagje as, dan een laag dmt dan weer een dun laagje as erover. Daarna steek je dit aan met een gewone aansteker.
Als het goed is kan je dan in ongeveer 1 flinke trek het hele pijpje leeghalen. Ikzelf nam nog een kleine trek erna maar daar zat niet veel dmt meer bij. Ik heb het idee dat deze manier behalve veel gemakkelijker ook veel doeltreffender is. De hit van 50 mg kwam veel harder aan als normaal. Ben er erg blij mee dus! :grin:
Ook het schoonmaken is super simpel. Bijna alles blijft in de filter zitten die je er gewoon uit hoeft te wippen. :)

Morgen weer een pijp! :hearteyes:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit ook een manier voor mensen die niet roken of nooit gerookt hebben zoals mezelf? Of ga ik me te pletter hoesten? Wil DMT proberen maar zie ayahuasca niet echt zitten momenteel. :flushed:
k
klein beetje gekLid
01-01-2024, 00:00
#8
wil het zo graag proberen zoek er al cker 2jaar naar :angry: vind trippen echt geweldig :rolleyes: ...en dmt moet >de trip< zijn.. hoop het echt nog eens tegen te komen !! moet dit gewoon geprobeert hebben
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

SuperThieutje zei:
nogal stil hier :)
Klik om te vergroten...
IK heb gister nog DMT gerookt, binnekort toch maar eens raportje uitbrengen dan maar!
(*Modknip,Op dit forum doen we niet aan dat SWIM-geleuter, daarom heb ik SWIM gewijzigd in IK)
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Voor diegene die problemen hebben met het schoonmaken van de dmt pijp: Aceton. DMT en de bijbehorende plantenolien lossen ala minuut, zonder enig geweld op in aceton. zonder schobben dus. Beetje aceton in de pijp, gaatjes dichthouden en beetje wiegen/schudden en alles is weer als nieuw. Let wel op dat er geen open vuur in de buurt is, want is brandbaar goedje. Goed ventileren en pijp uitspoelen met water en goed laten drogen alvorens opnieuw te gebruiken.
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

d1g1tal1s zei:
Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik helaas moeten ondervinden op de verkeerde manier :( toen toch maar gaan roken op een stel opgerolde zilvere screentjes en dat werkte ook prima moet ik zeggen! als de dmt maar goed in de draden verdeelt terecht komt iig
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Nou, Nieuwe pijp is binnen. Sinds kort issie ook in NL te bestellen:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/

Ding wordt geleverd in een dik gevoerde tas zodat deze niet snel kan beschadigen.

Eerste indruk is inderdaad dat het geval op een apart soort seksspeeltje lijkt. :rolleyes:
Eerst een stuk of 5 screentjes erun gedrukt. Daarna van dikdradig staalwol een extra "filtertje" gekneed. Als het er ongeveer uitziet als 2 10cent muntjes op elkaar zit je goed. Dit, na het geheel goed schoon te hebben gebrand op de screentjes gelegd en daar de DMT op.

Eerste poging was met 30 mg. Het is even prutsen om de juiste afstand te bepalen met de torchaansteker en de hijssnelheid, Ook duurt het een paar seconden voordat het gevalletje op temperatuur is.
Helaas was ik niet overtuigd van het effect van deze pijp. Rook is wel enorm zacht, kreeg goeie bodyload, maar de visuals wilde niet goed opkomen.
Achteraf gezien is dit te wijten geweest aan ene zekere hoeveelheid pep welke ongemerkt mijn neus in was gewaaid een uurtje daarvoor. Ook heb ik denk ik iets te voorzichtig verwarmt en dus niet alles opgebrand.

Tweede poging, een aantal uren erna, 40 mg. voor een vriend waar ik thuis was. Deze heeft een paar hijsjes van de pijp genomen, en was lekker aan het trippen. Ik dacht nog even het laatste restje dat hij had overgelaten te nuttigen voordat ik naar huis zou gaan, om te zien wat er nog inzat. Veel verwachtte ik er niet meer van.

Dus pijp aan de mond aansteker erop en heel rustig inhaleren. Toen de witte rook begon te vormen, een paar keer in en uitademen tegen ademtekort en gaan met die uhh, banaan....
De pijp is nu dus op temperatuur. weer aansteker erboven en rustig blijven inademen...... van de rook voelde ik helemaal niets. Had dan ook niet het idee dat dit een stevige reis ging worden. Toen de longetjes eenmaal helemaal gevuld waren begonnen de eerste effecten.....hee, wacht eens even, van de bong heb ik toch altijd wel 3 hijsen nodig voordat het begint.... en nu is het direct..... Ik had nog net de tijd om de pijp weg te leggen op de grond te gaan liggen met mijn hoofd bij de speakerbox (psytrance...mmmmm).... Ik nog nog net vriend op de hoogte brengen van mijn bevindingen met een kort "..uhhh..ohjee!!" :grin: :openmouth: :openmouth:
De rest van het verhaal ga ik hier niet eens proberen uit te leggen, maar het ging hard. Verschillende ruimtes gezien vol visueel geweld, en het bleef maar gaan en gaan. Had ook echt het gevoel dat ik erin zat, maar het was nog geen breakthrough. (wil ik ook nog niet, maar dit was wel op het randje zeg maar)

Conclusie:
Deze pijp rookt dus heerlijk zacht, en op zich moet het mogelijk zijn hiermee een volle 50 tot 70 mg in een grote teug binnen te krijgen. Helemaal al als je wat ervaring met deze pijp op hebt gedaan en de ideale vlam afstand/hijssnelheid hebt gevonden.
Met 112 euro geen goedkoop speeltje, maar zeker zijn geld waard. Koop er wel een goede torchaansteker bij. Ikzelf kocht de volgende:
https://www.xikar.com/products/lighters/tech/#
Heb ik geloof ik 30 euro voor betaald bij de sigarenboer.
r
rockstar12Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Top deze beschrijving. Ga het zeker proberen. Kan DMT niet gewoon in een joint worden gerold?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Super topic dit! Afgelopen weekend voor het eerst dmt gedaan volledig volgens de beschrijving van de TS en werkte echt perfect :hearteyes: . Nog geen breakthrough gehad helaas, dus dat wordt de dosis maar wat opschroeven de volgende keer.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
W
W_o_ALid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Wij doen het steeds met een Volcano vaporizer..
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

benniesmitters zei:
Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
Klik om te vergroten...
HoneyC zei:
Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met beide methodes, maar bij beide heb je een groot risico dat je DMT verbrandt ipv verdampt. Ik lees overal dat de DMT niet in direct contact moet staan met het geen je aan het verhitten bent, in jullie geval het alu folie of glas.

Ik heb zelf alleen ervaring met de pijp die door de TS wordt beschreven. Die is toch redelijk makkelijk na te maken, enige wat je nodig hebt is een wietpijp een goed filter en storm aansteker. Zijn vast een hoop andere manieren hoor, maar belangrijkste is dat je DMT niet verbrandt. Dat zou echt zonde zijn!
S
SalwaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 2c-E bij een feest?

heb tijdje terug iemand DMT zien roken.. ben wel benieuwd of meer mensen deze drug kennen en/of gebruikt hebben!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."