Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .
Nou, Nieuwe pijp is binnen. Sinds kort issie ook in NL te bestellen:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/
Ding wordt geleverd in een dik gevoerde tas zodat deze niet snel kan beschadigen.
Eerste indruk is inderdaad dat het geval op een apart soort seksspeeltje lijkt.
Eerst een stuk of 5 screentjes erun gedrukt. Daarna van dikdradig staalwol een extra "filtertje" gekneed. Als het er ongeveer uitziet als 2 10cent muntjes op elkaar zit je goed. Dit, na het geheel goed schoon te hebben gebrand op de screentjes gelegd en daar de DMT op.
Eerste poging was met 30 mg. Het is even prutsen om de juiste afstand te bepalen met de torchaansteker en de hijssnelheid, Ook duurt het een paar seconden voordat het gevalletje op temperatuur is.
Helaas was ik niet overtuigd van het effect van deze pijp. Rook is wel enorm zacht, kreeg goeie bodyload, maar de visuals wilde niet goed opkomen.
Achteraf gezien is dit te wijten geweest aan ene zekere hoeveelheid pep welke ongemerkt mijn neus in was gewaaid een uurtje daarvoor. Ook heb ik denk ik iets te voorzichtig verwarmt en dus niet alles opgebrand.
Tweede poging, een aantal uren erna, 40 mg. voor een vriend waar ik thuis was. Deze heeft een paar hijsjes van de pijp genomen, en was lekker aan het trippen. Ik dacht nog even het laatste restje dat hij had overgelaten te nuttigen voordat ik naar huis zou gaan, om te zien wat er nog inzat. Veel verwachtte ik er niet meer van.
Dus pijp aan de mond aansteker erop en heel rustig inhaleren. Toen de witte rook begon te vormen, een paar keer in en uitademen tegen ademtekort en gaan met die uhh, banaan....
De pijp is nu dus op temperatuur. weer aansteker erboven en rustig blijven inademen...... van de rook voelde ik helemaal niets. Had dan ook niet het idee dat dit een stevige reis ging worden. Toen de longetjes eenmaal helemaal gevuld waren begonnen de eerste effecten.....hee, wacht eens even, van de bong heb ik toch altijd wel 3 hijsen nodig voordat het begint.... en nu is het direct..... Ik had nog net de tijd om de pijp weg te leggen op de grond te gaan liggen met mijn hoofd bij de speakerbox (psytrance...mmmmm).... Ik nog nog net vriend op de hoogte brengen van mijn bevindingen met een kort "..uhhh..ohjee!!"
![:openmouth:]()
De rest van het verhaal ga ik hier niet eens proberen uit te leggen, maar het ging hard. Verschillende ruimtes gezien vol visueel geweld, en het bleef maar gaan en gaan. Had ook echt het gevoel dat ik erin zat, maar het was nog geen breakthrough. (wil ik ook nog niet, maar dit was wel op het randje zeg maar)
Conclusie:
Deze pijp rookt dus heerlijk zacht, en op zich moet het mogelijk zijn hiermee een volle 50 tot 70 mg in een grote teug binnen te krijgen. Helemaal al als je wat ervaring met deze pijp op hebt gedaan en de ideale vlam afstand/hijssnelheid hebt gevonden.
Met 112 euro geen goedkoop speeltje, maar zeker zijn geld waard. Koop er wel een goede torchaansteker bij. Ikzelf kocht de volgende:
https://www.xikar.com/products/lighters/tech/#
Heb ik geloof ik 30 euro voor betaald bij de sigarenboer.