Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Psychedelibee zei:
Als je die liquid pad koopt is dat gewoon een heel dicht filter, dus wel echt een anders als een schuurspons. Als je een staalspons zou halen heb je dat wel ja, dat had ik eerst maar vond ik toch niet zo'n goed plan.

En watten kunnen natuurlijk niet wat dat is brandbaar... Uiteindelijk gaat het erom dat je het gewoon goed dicht maakt, de DMT wordt namelijk vloeibaar en trekt door veel spullen heen.
Klik om te vergroten...

Hartstikke bedankt gozert ! Binnen de kortste keren dan maar halen en dan maar hopen op een :hearteyes: trip to a magical world

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

HoneyC zei:
Hartstikke bedankt gozert ! Binnen de kortste keren dan maar halen en dan maar hopen op een trip to a magical world
Klik om te vergroten...
Ik help graag. Geniet ervan als het zo ver is, je zult je ogen uit kijken :).
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.
Enjoy :hearteyes:
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Toen ik de eerste keer DMT rookte heb ik dat gewoon in een hasjpijpje gedaan.. Het werkte wel gewoon maar dan zal ik veel DMT verspild hebben? Omdat het eigenlijk dus op een heel andere manier moet. Zal eens rond gaan kijken voor tegen de tijd dat ik weer DMT weet te bemachtigen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Tijdloos zei:
Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.
Enjoy :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Bij de helft daarvan schijnen een redelijk aantal mensen al door te breken hoor. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Fool zei:
Tijdloos zei:
Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.
Enjoy :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Bij de helft daarvan schijnen een redelijk aantal mensen al door te breken hoor. :P
Klik om te vergroten...
70mg is behoorlijk veel inderdaad. Als je zoveel nodig heb ben je of redelijk ongevoelig ervoor of hebt een tolerantie, of je verbrand een redelijk deel van je DMT.
D
De Mooiste TheeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

welke pijp is het meest geschikt voor DMT?

persoonlijk gebruik ik een omgekeerde mini bong.

Belangrijk detail; de hals waar de chillum in zit moet van glas zijn en een diameter hebben van 1 à 2 cm.

Hier komt namelijk het staalwolpropje met het gecrystaliseerde goud in.

vóór het roken de pijp op de kop houden en langzaam het gaasje van onderaf verhitten, De dikke witte rook vult de kamer en als je bijna vol zit kun je het klapgat openen,

Voor de 2e en eventueel 3e hijs is een sitter geen overbodige luxe.

De sitter kan gedurende de 2e hijs aangeven dat je door moet hijsen, (daar komt de rook, ga door ga door etc...) , erg effectief gebleken om een volle 2e hit binnen te krijgen.

goede reis!
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de eerste post van dit topic zijn de gebruikte afbeeldingen inmiddels zo oud, dat deze niet meer online te vinden zijn. Is er iemand die nieuwe afbeeldingen zoals in de startpost bedoeld kan aanleveren? Dan kunnen we dit handboek weer in ere herstellen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MacLeod zei:
In de eerste post van dit topic zijn de gebruikte afbeeldingen inmiddels zo oud, dat deze niet meer online te vinden zijn. Is er iemand die nieuwe afbeeldingen zoals in de startpost bedoeld kan aanleveren? Dan kunnen we dit handboek weer in ere herstellen.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik wel denk ik, heb de pijp zelf nagemaakt namelijk.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Dat kan ik wel denk ik, heb de pijp zelf nagemaakt namelijk.
Klik om te vergroten...
Dat zou vet zijn!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MacLeod zei:
In de eerste post van dit topic zijn de gebruikte afbeeldingen inmiddels zo oud, dat deze niet meer online te vinden zijn. Is er iemand die nieuwe afbeeldingen zoals in de startpost bedoeld kan aanleveren? Dan kunnen we dit handboek weer in ere herstellen.
Klik om te vergroten...
De nieuwe afbeeldingen zijn toegevoegd.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
De nieuwe afbeeldingen zijn toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Super, thanks!
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heeft iemand meer informatie over hoe je het roken zelf zo zacht mogelijk kan maken? Mijn eerste DMT-trip lijkt eraan te komen en ik kijk er ontzettend naar uit. Het is echter zo dat mijn longen nogal gevoelige krengen kunnen zijn, wiet roken in een bong is voor mij vaak al te warm/veel (weet niet precies wat de oorzaak is, maar ik stik half in ieder geval). Jointjes heb ik geen moeite mee, ik rook (helaas) ook gewoon en dat is ook geen probleem. Ik zou het echter jammer vinden half stikkend mijn eerste ervaring met DMT op te doen. Kan iemand meer vertellen over de rookervaring zelf en wellicht wat tips hiermee om te gaan? Kan zijn dat ik pure onzin in mijn hoofd haal maar zou het gewoon echt heel jammer vinden (ook van de DMT zelf).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bee zei:
Heeft iemand meer informatie over hoe je het roken zelf zo zacht mogelijk kan maken? Mijn eerste DMT-trip lijkt eraan te komen en ik kijk er ontzettend naar uit. Het is echter zo dat mijn longen nogal gevoelige krengen kunnen zijn, wiet roken in een bong is voor mij vaak al te warm/veel (weet niet precies wat de oorzaak is, maar ik stik half in ieder geval). Jointjes heb ik geen moeite mee, ik rook (helaas) ook gewoon en dat is ook geen probleem. Ik zou het echter jammer vinden half stikkend mijn eerste ervaring met DMT op te doen. Kan iemand meer vertellen over de rookervaring zelf en wellicht wat tips hiermee om te gaan? Kan zijn dat ik pure onzin in mijn hoofd haal maar zou het gewoon echt heel jammer vinden (ook van de DMT zelf).
Klik om te vergroten...
Ik vind wiet uit een bong roken veel heftiger dan DMT halen eigenlijk. Als je zonder probleem jointjes en sigaretten rookt zou ik me niet zo'n zorgen maken over DMT. Ik vind het nogal overtrokken hoe moeilijk er vaak over DMT roken wordt gedaan als ik heel eerlijk ben.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
DMT roken met een gewone aansteker gaat dus niet? Die vlam trekt gewoon meteen naar je DMT..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hoeft geen torch te hebben. Een glazen pijp en een gewone aansteker moet wel. Zorg dat je zoveel mogelijk rook in 1 keer naar binnen krijgt en ongeveer 10 sec inhouden. Dat zorgt het beste voor een breakthrough.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je goeie DMT hebt is het roken minimaal. Tenminste dat heb ik ervaren. Ik rook niet en blow af en toe (laatste tijd ietsje teveel maargoed) maar van de rook van DMT hoef ik niet te hoesten.
De rook van bijv. salvia moet je veel sneller van hoesten, de rook van dmt smaakt vooral heel vies.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok ik word er gek van al die oplossing die geboden worden, mijn guru lacht erom.
Zelfs ik heb het vele malen niet goed gedaan en sta nu voor het punt alles te openbaren, zodat niemand ooit nog hoeft te twijfelen. Zelfs mijn superieure vaporizers zijn gewoon ongeschikt.

De pijp:
Van glas het liefst recht uit met een grote kop. Mijn guru heeft een s- bocht pijp, het verschil in uitwerking is er niet maar het schoonmaken leek mij makkelijker met een recht model.
als je beide soorten rookt neem dan ook 2 pijpen.
Verpest je vaporizer niet met de DMT, hou je wiet en hasj pijpen apart.
DSC_0039.JPG
Het filter:
easy-valve-liquid-pad_1.jpg

Een staalspons RVS zo geheten 'medic valve liquid pad' van de Vapormed.
Dus dus geperst RVS draad ter grootte van een euro en 5 mm dik.
De 2de keuze is een rvs staalspons uit de blokker ofzo .
Beide moet je eerst grondig schoonbranden. Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.

De DMT op temp brengen:
Niet verbranden maar smelten, + 50 graden en onder de 70 graden.

Tijdsduur voor de volgende shot ? :
Je moet minimaal 1-2 uur wachten op je volgende sessie, dus na een kwartier een nieuw trekje is DMT weggooien.

De dosis:
25-50 mg mieter het op de RVS spons en breng de pijp aan de mond en smelt de DMT inhaleer de rook en houdt deze even in. Blaas de longen uit en zuig meteen door voor het 2 de trekje op nieuw opsmelten. Als je het redt kun je meteen het 3de trekje nemen, de sitter vangt de pijp en aansteker op, de DMT 'er valt dan waarschijnlijk achterover.

Misschien dat deze topic nog aangevuld kan worden met waardevolle tips.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ?

PM me maar dan zetten we het ertussen met jouw credits.

Bonie
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?

Misschien is het verder handig om iets over de dosis erbij te zetten.
Ik ga het binnenkort waarschijnlijk een keer proberen. Heb er al veel over gelezen en heb hoge verwachtingen :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Henkfloyd zei:
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?
Klik om te vergroten...

Plaats is een foto van je puurpijpje want ik heb geen idee, en dat stoort me ook zo aan aan die andere topic,.

Hoe ziet jullie pijp er dan uit ?
Plaats aub fotos ?

Dank je Stonie
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."