Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet en misschien LSD , als ik er daartegen nog vind. Anders misschien DMT en laat ik me wegschieten als een vuurpijl"
"Welke boeken hebben jullie al gelezen over drugs en trippen? Ik vind bijvoorbeeld 'DMT : The Spirit Molecule' een echte aanrader. Dit gaat over onderzoek naar de werkingen van DMT. Er is nu ook een documentaire die hetzelfde heet. 'True Hallucinations' van Terrence McKenna was ook erg leuk. Niet echt over drugs , mar ook erg leuk is 'The Cosmic Serpent' En natuurlijk 'Uit je bol' is een echte topper."
"Tenacious D and the Pick of Destiny met Jack Black , daar komt ook een leuk stukje in dat hij in het bos paddestoelen eet. Waar kan ik die 'Shrooms' downloaden trouwens?"
"Paddo's : voor mij momenteel nog de absolute nr.1. Wat deze vriendjes mij hebben laten zien , heeft mijn leven compleet en positief veranderd. DMT: ben ik nog volop aan het proberen. Nog geen breakthrough gehad. Maar het voelt een beetje alsof je met een atoombom aan het spelen bent. LSD : Hier wordt ik het vrolijkste van en wordt ik echt overladen door een gevoel van liefde. Voor mij het gemakkelijkste tripmiddel."
"Varry zei: Heel men venusheuvel (of hoe noem je dat bij jongens ) Klik om te vergroten... Volgens mij heet het bij ons 'marsberg' ofzo. Nee even serieus , ik heb dat ook als ik mij scheer met een tondeuse , maar met Veet heb ik niks last. Wel niet langer op je huid laten dan op de verpakking staat. En daarna wat babylotion erop. Niks last."
"Zondagavond heb ik na een lange tijd de draad terug opgepikt met trippen. Ik ben rustig begonnen met een halve Shiva. Het was een erg leuke , warme trip maar met weinig visuals. Tijdens deze trip kreeg ik wel veel zin om DMT te gaan roken. Ik kende geen angst meer. Zoals ik deze wel heb wanneer ik nuchter DMT wil gaan roken. Maar ik heb het toch maar niet gedaan omdat ik niet weet wat de effecten zijn van de combinatie LSD - DMT. Heeft iemand hier ervaring mee?"
"Zijn Belgen ook welkom? Belgen zijnook mensen , toch"
"Gefeliciteerd!"
"Lake zei: Tering wat een rampzalig slecht artikel van CNN. Klik om te vergroten... Tja..."
"gedaan : LSD , DMT , paddo's , Weed Met DMT nog steeds geen echte breakthrough bereikt , dat ga ik de komende weken verder proberen , maar mijn voorraadje raakt op en geraak er moeilijk aan Salvia wil ik ook proberen binnenkort. En verder de draad oppikken met paddo's en LSD. Love it!"