Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allen, Ik heb een aantal dagen terug voor het eerst geprobeerd om DMT te roken. Maar helaas was dit geen succes, mijn ervaring was als volgt; Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over. Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar. Echter toen het mijn beurt was heb ik de juiste techniek toegepast en verdampte de poeder in de gewilde witte rook. Bij de start van de eerste hit kreeg ik de extreem scherpe rook naar binnen, deze hit nam ik heel rustig en hield ik ruim 10 seconden in mijn longen. ik had het idee dat dit hem zou gaan worden dus ik startte mijn tweede hit, weer langzaam in ademen en de rook ook weer lang binnen houden. Maar nog steeds weinig gevoel dus maar weer door. Uiteindelijk heb ik 5 hits aan goede witte rook naar binnen gekregen toen ik het trillende gevoel begon te krijgen. Hierna heb ik nog 1 hit uitgevoerd en mijn ogen gesloten. Ik heb wat patronen en kleuren gezien alleen was dit een heel stuk minder dan verwacht, ik had nog volledige controle over mijn gedachten en lichaam. Ik zou op ieder moment mijn ogen kunnen hebben geopend of me lichaam hebben bewogen. Bij de rest van mijn vrienden was het effect nog minder, iedereen had het probleem dat de rook veel te scherp was om in te ademen zelfs de doorgewinterde rokers. Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan."
"Fenrir zei: Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en. Twee andere vragen: - Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken. - Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken. Klik om te vergroten... Ik had het zeker eerst moeten laten testen, dat begrijp ik. Ik heb de stof ook goed in vloeibare toestand laten verdampen en de luchtkamer vol met rook laten staan. ook heb ik de dosis met een mg exacte weegschaal afgeweegd(30-35mg) dat zou een voeldoende dosis moeten zijn geweest. En ja na de vierde hit was er eigenlijk niet zo veel damp meer over."
"Beste mede Trippers, Ik ben van plan om in de aankomende periode een keer DMT met mijn vrienden te gaan proberen. Ik heb helaas nog geen ervaring opgedaan met dit middel of de methode van inname. Wel wil ik mijzelf goed voorbereiden voor de trip en ervoor zorgen dat deze trip succesvol wordt. Daarom heb ik een stappen plan opgesteld met daarbij alle informatie die ik heb opgedaan, de redenatie waarom ik ergens voor kies en een aantal vragen daarbij. - Ik begin bij het aanschaffen van een bruikbare pijp, ik heb gekozen voor de pijp op de afbeelding. Deze pijp is niet duur en heeft een goede lengte waardoor de hits zacht zijn. Ik ben van plan om een gas aansteker te gebruiken waardoor ik goede controle hou over de vlam en dus niet mijn DMT verbrand. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } (https://www.google.nl/search?q=glazen+pijp&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=qiGuBZROi9cavM%3A%2CuyMTtqDFtXe8JM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQWemQwSOz8XoMaYYUDC5hlSOHIvA&sa=X&ved=2ahUKEwiCifCZjIDhAhXRYlAKHWowA40Q9QEwA3oECAUQCA&biw=1536&bih=722#imgrc=1jnDPvJSRjKgZM:&vet=1) (vraag; ik ben niet bekend met roken van stoffen maar ik heb begrepen dat er geen tabaks vervangers gebruikt hoeven worden bij het roken van DMT?) - Stap 2 is prepareren van het filter, ik ben van plan om een dik dradige staalborstel te halen bij de bouwmarkt en deze samen te drukken tot 5 mm dikke filters. Deze zal ik ook schroeien, de reden hiervoor is omdat de borstel vervuild kan zijn met verspaan olie, lichtmetalen en dergelijke stoffen. Door het materiaal eerst een keer te schroeien verbrand je deze vuile stoffen en zal je ze niet in gaan ademen. - Stap drie zal zijn om de DMT op het filter te strooien, ik ben van plan om 35 gram DMT over het midden van het filter te verdelen. Niet tegen de glazen rand in verband met de mogelijkheid tot verbranding van mijn DMT. - Stap 4 zal zijn het comfortabel maken van mijzelf en rustig de DMT in lange hits op te roken. (Vraag; hoe vaak moet je hijsen voordat alle DMT gesmolten/verdampt is? Online lees ik veel verschillende aantallen) - Stap 5 zal ik hopelijk niet meer in staat zijn om dit stappenplan te volgen. Nog wat vragen; Ik heb een contact persoon maar ik heb geen idee hoeveel er per een X aantal gram gevraagd wordt? Ik zal proberen goede DMT te verkrijgen dus ben geïnteresseerd in jullie ervaring hiermee zodat ik kan vergelijken of mijn dealer een eerlijke deal maakt, hiermee kan ik ook uitsluiten dat mij niet goedkope troep wordt aangesmeerd. Heeft er hier iemand ervaring met het laten testen van zijn of haar DMT? Ik zie dat mijn post erg lang is, maar ik hoop hiermee mijzelf en eventueel andere voor te lichten voor deze drug en de gebruiks methode. Ik zie jullie reacties graag tegemoed. Met vriendelijke groet, Een medegebruiker"
"Fenrir zei: Het vragen naar en noemen van prijzen is niet toegestaan, lees aub de forumregels voordat je posts plaatst. 35 gram is wel héél veel Ik heb verder te weinig verstand van DMT om je te kunnen helpen, maar voor zover ik het kan inschatten is dit eengoed plan van aanpak. Goed ook dat je je inleest en voorbereidt, verstandig! Ik wens je alvast veel plezier en succes. Klik om te vergroten... Thanks voor het reageren, ik zal even de forum regels doornemen. Is er toevallig een mogelijkheid om zelf de post te verwijderen? dan kan ik mijn fouten eruit werken. En ik zie dat ik mijzelf heb vergist met de dosis, ik bedoelde hierbij 35 milligram."