Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik vraag me af wat het verschil is tussen lsd en paddo's. Zelf heb ik al wel paddo's ervaren. Maar is de werking bij lsd sterker en heftiger... en wat voor werking heb je bij lsd? Bij paddo's wordt je eerst super stoned en dan daarna krijg je de hallucinaties enzo is dat bij lsd ook zo? En wat is het beste een zegel of gwoon druppels? PS kan je het makkelijk regelen? Gr Reijers"
"Wat is het beste? Druppels of zegeltjes? En is het de moeite waard om keer lsd te proberen? Het lijkt mij echt keer super om het keer te proberen... Gr"
"Wat is de prijs van een zegel? en wat is de beste dosering voor de 1e keer... Ik wil wel hard gaan maar niet zo hard dat k helemaal outga...? Ik heb zelf bijna alles geprobeert behalve lsd,ghb,ketamine,heroine... Maar dus LSD is zeker een aanrader? maar wat is de beste locatie op te space op lsd? gewoon thuis of een bos?? en moet je dat met meerdere personen doen? of kan je dat ook in je eentje doen GR"
"Ik precies het zelfde met hawiaanse .. ik was een ijsje aan het eten... wis ik nie eens wat het was.. maarja? welke trip vinden jullie mooier? paddo/lsd? als je zou moeten kiezen..."
"Dus gewoon as van tabak als as-laag... wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken? Gr"
"Hallo, Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base' en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat? of het te laten branden... Gr Reijers ]http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Puurpijpjes Plaatje 2"
"Ow okee.. Maar kan iemand mijn vertellen ofdat ik bij de gekookte coke iets anders moet mengen in de pijp? tabak ofso? Of hoef je alleen de gekookte in de pijp te doen en roken maar?"
"hallo beste mensen."
"Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf... Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen ... Maarja GreetZzZ"
"Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd? MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr"