Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTopic voor degenen die met speed aan het stoppen zijn...

Topic voor degenen die met speed aan het stoppen zijn...

140 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het valt me op dat er momenteel meerdere mensen op het forum serieuze stoppogingen aan het wagen zijn. Waaronder ik zelf dus ook! Alles bij elkaar ben ik nu een week of zes bezig, heb zo'n vier weken geleden nog een kleine terugval gehad van drie dagen, maar ben nu wel weer terug op de rails. Hoewel, de laatste paar dagen wel een enorme drang om toch weer een klein grammetje te kopen. Maar goed, probeer sterk te blijven en kan daarbij wel wat steun gebruiken van medestoppers die op hun beurt dat ook wel weer kunnen gebruiken. Vandaar dit topic dus, dacht ik zo :wave: .
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil na de 'zomer' met elke drug stoppen. nu het nog vakantie is nog stevig doorgaan :smoke:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wil het liefst alleen nog maar op de feestjes gebruiken..
niet meer door de weeks dus..maar het is zo moeilijk!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nu een paar dagen geleden gestopt met alle drugs behalve nicotine.. Heb wel vaker stoppogingen gedaan, maar het toendertijd nooit echt gemeend.. Nu wil ik het meer dan ooit en weet ik zeker dat ik al die troep niet meer moet.. Het heeft me heel erg veranderd in negatieve zin en ik ben het aan iemand en aan mezelf verschuldigd om weer mezelf te worden, zónder die rotzooi.. Heb nu totaal geen moeite meer met het idee dat ik nooit meer iets aan kan raken. Alle andere mensen: succes.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Safire zei:
Nu wil ik het meer dan ooit en weet ik zeker dat ik al die troep niet meer moet.. Het heeft me heel erg veranderd in negatieve zin
Klik om te vergroten...

Kijk zo stop je vanzelf .....
Ze is het zat en realiseert zich dat de drugs haar negatief beheersen.

Voor alle afkickers ..


GOGOGO

Geef niet op wees keihard en laat je niet verleiden vermijd alcohol, feestjes en gooi je 'vrienden' de deur uit.

Stonie
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!

Fuck, fuck, fuck that, or you'll end up dead.

Come on and kick it now!




D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil ergens ook wel stoppen met alles, maarzie de noodzaak nog niet. Heb voor het eerst een meisje dat het niet afkeurd en vrienden die er geen probleem van maken. Misschien als ik weer naar school ga dat ik dan met alles stop, wie weet. Verder sterkte aan alle afkickers!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Just be careful met dat meisje van je..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Just be careful met dat meisje van je..
Klik om te vergroten...

I will.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds een paar weken ben ik nu ook zo goed als gestopt met alcohol drinken. Telkens als ik dronken was, ging ik de "fout" in en ging ik toch weer pep zoeken. Iets wat ik niet had gedaan als ik niet dronken geweest zou zijn. Alcohol is ook een klote harddrug. Met een slok op doe en zeg ik altijd dingen die ik nuchter niet zou doen of zeggen.
Bijna hadden mijn lief en ik vandaag toch pep zullen regelen, maar door een droom van gister nacht wilde ik het niet meer. Ik droomde dat ik op het dochtertje van een vriendin aan het passen was en dat ik ondertussen steeds speed nam. Het was echt heel naar.... Toen ik wakker werd zei ik gelijk dat ik geen speed wilde kopen. Mijn lief helemaal opgelucht, want hij wilde eigenlijk toch al niet. Maar omdat ik zo aan had zitten dringen, had ik hem ook weer helemaal lekker gemaakt. Gelukkig had ik die nachtmerrie, dit weekend ook weer helemaal nuchter blijven dus!!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
goed zo :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gister na 4 weken terugval gehad... :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen is wel eens zwak, het is nu zaak dat je weer verder gaat met je stop poging. :)

@marla: goed zo!!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
982 zei:
gister na 4 weken terugval gehad... :flushed:
Klik om te vergroten...

Shit happens, ik heb ook zo'n terugval gehad. Het is gewoon heel moeilijk om in 1x te kappen d'r mee. Zeker als het een gewoonte is geworden. ... Voor mij was die terugval van drie dagen (zonder slaap en eten) weer even het bewijs dat ik zo echt niet meer wilde leven. Ik walgde van mezelf en ik zette weer vrolijk mijn leventje zonder de pep voort. Wat mij ook heel goed helpt nu is Spirulina. Google het anders even, je kunt het gewoon kopen bij de reform zaak en bij mij en mijn lief helpt 't echt!!
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
opzich ging het stoppen heel goed, ik deed andere dingen en was vaak bij mn beste maat die samen met mij gestopt is, maar nu had ik gisteren een paar mensen bij me thuis en we hadden het een en ander gedronken. Totdat iemand vroeg of hij ff wat mocht nemen.. enja dan bieden ze het aan, je denkt al wat anders omdat je aangeschoten/dronken bent..

Achteraf wel weer spijt van nu, maar ik heb geen zin om me daar druk over te maken.. daar schiet ik zelf ook niks mee op. En ja... nu ga ik gewoon weer verder met stoppen!
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol is de duivel. :openmouth:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is al heel goed dat je zelf inziet dat het een fout was. Dat toegeven is al het halve werk. Hou vol nu, je kunt het wel :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
alcohol vermijden en je vrienden dumpen....


Het is maar voor een half jaartje ...


:hearteyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha jezus deranged,
help d'r is op het goeie pad:P
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Topic voor degenen die momenteel aan het stoppen zijn...

man wat is dit kut zeg, ben pas 1,5 week verder,dit doe ik een keer, nooit meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."