#1
Het valt me op dat er momenteel meerdere mensen op het forum serieuze stoppogingen aan het wagen zijn. Waaronder ik zelf dus ook! Alles bij elkaar ben ik nu een week of zes bezig, heb zo'n vier weken geleden nog een kleine terugval gehad van drie dagen, maar ben nu wel weer terug op de rails. Hoewel, de laatste paar dagen wel een enorme drang om toch weer een klein grammetje te kopen. Maar goed, probeer sterk te blijven en kan daarbij wel wat steun gebruiken van medestoppers die op hun beurt dat ook wel weer kunnen gebruiken. Vandaar dit topic dus, dacht ik zo
.
.