#1
Speel nog steeds wow. >.>
Berbatov zei:Ik snap niet wat er leuk is aan al die tijdrovende spelletjes. Ik heb er nooit van gehouden.
Exactemundo.Immo zei:Als het leuk was, was het geen tijdverspilling tbh.
Hetzelfde hier :')Hislordship zei:W.F.L. zei:Ik was verslaafd aan runescape![]()
Zodanig verslaafd zelfs, dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik te lui was om naar buiten te gaan een sigaret op te steken. Dus ja..
![]()
Ik was ook runescape verslaafde![]()
Alles gedaan wat er in het spel te doen was.
Als ik het spel nu zie begrijp ik niet dat ik het ooit heb gespeeld.![]()
Ja die oldskool tijden waren goed :Pgamerboy007 zei:runescape, ghaha, jagex met hun fail update's sinds ze wildy hebben weg gedaan...
Wacky zei:Ik ben net met runescape begonnen een weekje. Gister heb ik Elvarg verslagen, en was helemaal trots op mezelf
20 attack
20 defence (speciaal getrained voor ik naar elvarg ging zodat ik die magic set aan kan die 20def en 40 magic nodig heeft)
16 strength
15 ranged
45 magic
En het is heel slecht, ik weet het, maar mijn tweede uitdaging erbij is toch om een beetje bots te schrijven voor het essence miningZe hebben het verdomme wel lastig gemaakt met een hele hoop vervelende dingetjes, maar anders was het ook geen uitdaging he
(steeds veranderende lettertypes, onzichtbaar maar toch wisselende kleuren, steeds klein stukje verschuivend beeld)
Zowieso niet mijn bedoeling mezelf rijk te botten hoor, gewoon leuk om te doen, en ik blijf er toch wel bij zitten om te chatten en de random events te doen. Scheelt alleen een hoop rsi.
Door die 2 dagen evony heb ik nog meer respect voor runescape. Runescape geeft je zoveel voor 5$ per maand. Dat is echt een spel gemaakt door mensen die proberen een goed spel te maken en te onderhouden. Evony is gemaakt door mensen die zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen verdienen met zo min mogelijk werk.
Wacky zei:Ik ben net met runescape begonnen een weekje. Gister heb ik Elvarg verslagen, en was helemaal trots op mezelf
20 attack
20 defence (speciaal getrained voor ik naar elvarg ging zodat ik die magic set aan kan die 20def en 40 magic nodig heeft)
16 strength
15 ranged
45 magic
En het is heel slecht, ik weet het, maar mijn tweede uitdaging erbij is toch om een beetje bots te schrijven voor het essence miningZe hebben het verdomme wel lastig gemaakt met een hele hoop vervelende dingetjes, maar anders was het ook geen uitdaging he
(steeds veranderende lettertypes, onzichtbaar maar toch wisselende kleuren, steeds klein stukje verschuivend beeld, aubury die niet stil blijft staan)
Zowieso niet mijn bedoeling mezelf rijk te botten hoor, gewoon leuk om te doen, en ik blijf er toch wel bij zitten om te chatten en de random events te doen. Scheelt alleen een hoop rsi.
Door die 2 dagen evony heb ik nog meer respect voor runescape. Runescape geeft je zoveel voor 5$ per maand. Dat is echt een spel gemaakt door mensen die proberen een goed spel te maken en te onderhouden. Evony is gemaakt door mensen die zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen verdienen met zo min mogelijk werk.

Dat wel maar toch : p sowieso is PvE kankersaai geworden toen WotLK uitkwam.Immo zei:Gameplay > lore
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."