Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGameverslaving

Gameverslaving

218 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speel nog steeds wow. >.>
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger in de goeie ouwe tijd nog 's ochtends voor school nog effe online gaan MOHAA-en.
(Medal of honor Allied Assault)
Zat toen ook bij de grootste clan van Frankrijk, en snipen kan je niet zonder oefening :sunglasses:


Van school naar huis lopen om de opbrengsten van de dag te checken, of je niet aangevallen bent op ogame... :P

Ow blij dat ik alles aan kant heb gezet en nu gecontroleerd game , COD4 en MW2.

Ik geef toe, het is best heftig dat gamen als je er middenin zit.
s
sandertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Modern warfare 2 voor heel veel zeer verslavend maar bij mij gelukkig maar met periodes.

In die periodes ,thuis komen ,vlug wat in je strot duwen en gamen tot je in slaap valt!!
Maar eer gaan vele relaties aan kapot dat kan ik je vertellen uit ervaring.

Overigens na een paar lijntjes kan ik er helemaal nix meer van en heb er meestal geen behoefte meer aan en dat is volgens mij bij sommige wel anders toch?

Groetjes
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo gister weer met wow begonnen. :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap niet wat er leuk is aan al die tijdrovende spelletjes. Ik heb er nooit van gehouden.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Berbatov zei:
Ik snap niet wat er leuk is aan al die tijdrovende spelletjes. Ik heb er nooit van gehouden.
Klik om te vergroten...

Tja als je werkloos bent moet je wat. :(
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Als het leuk was, was het geen tijdverspilling tbh.
Klik om te vergroten...
Exactemundo.

In feite komt het op niets anders neer dan riddertje spelen, niet? En spelen is altijd goed.

Volwassenheid is overrated.

Olle
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik was verslaafd aan red alert 2
daarna medal of honor allied assault
daarna guild wars 6000 uur gespeeld

maar ik speel nu zelden.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was eergister begonnen met Evony.

Gelukkig kwam ik vandaag tot de conclusie dat het een kutspel is. Naast dat het natuurlijk gewoon een levensverneukend spel is zoals elke real time mass multiplayer online spel is het een te erg ziek commercieel uitzuigers project. Natuurlijk wil iedereen die een spelletje maakt geld verdienen, en dat mag van mij ook best wel, maar een spel maken dat 100% erop gericht is op alle mogelijke manieren de spelers te verleiden tot betalen en blijven betalen zuigt.

Je hebt gigantische voordelen over andere spelers die niet of minder real money investeren.
Je krijgt giftboxes van mede spelers die je pas open kan maken als je zelf betaald hebt zodat je een sleutel krijgt.
Elke dag krijg je 1 gambling muntje als teaser, slim, zodat je elke keer weer denkt van "ik wil er meer"

Vooral niet spelen dus.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben ook hooked geweest aan Mohaa, ook in een clan gezeten, daarna met mijn stomme kop aan de WoW gegaan.

Mohaa vond ik echt vet, jammer dat we onderhand met de hele clan een guild zijn gaan opzetten.

Achteraf gezien is het een waste of time.. :(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het leuk was, was het geen tijdverspilling tbh.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beken een beetje een WoW verslaving te hebben lol :tearsofjoy: ondertussen alweer lvl 78 :grin:
Tijdje geleden kwam ik kenny in game tegen over toeval gesproken. :grin:
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hislordship zei:
W.F.L. zei:
Ik was verslaafd aan runescape :flushed: :tearsofjoy: Zodanig verslaafd zelfs, dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik te lui was om naar buiten te gaan een sigaret op te steken. Dus ja.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik was ook runescape verslaafde :tearsofjoy:
Alles gedaan wat er in het spel te doen was.
Als ik het spel nu zie begrijp ik niet dat ik het ooit heb gespeeld. :grin:
Klik om te vergroten...
Hetzelfde hier :')
Ben 5 maanden geleden gestopt.
Had combat 116 en total 1980.
Nu speel ik af en toe cod6.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#14
runescape, ghaha, jagex met hun fail update's sinds ze wildy hebben weg gedaan...
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#15
gamerboy007 zei:
runescape, ghaha, jagex met hun fail update's sinds ze wildy hebben weg gedaan...
Klik om te vergroten...
Ja die oldskool tijden waren goed :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben net met runescape begonnen een weekje. Gister heb ik Elvarg verslagen, en was helemaal trots op mezelf :wink:
20 attack
20 defence (speciaal getrained voor ik naar elvarg ging zodat ik die magic set aan kan die 20def en 40 magic nodig heeft)
16 strength
15 ranged
45 magic

En het is heel slecht, ik weet het, maar mijn tweede uitdaging erbij is toch om een beetje bots te schrijven voor het essence mining :tongueout: Ze hebben het verdomme wel lastig gemaakt met een hele hoop vervelende dingetjes, maar anders was het ook geen uitdaging he :) (steeds veranderende lettertypes, onzichtbaar maar toch wisselende kleuren, steeds klein stukje verschuivend beeld, aubury die niet stil blijft staan)
Zowieso niet mijn bedoeling mezelf rijk te botten hoor, gewoon leuk om te doen, en ik blijf er toch wel bij zitten om te chatten en de random events te doen. Scheelt alleen een hoop rsi.

Door die 2 dagen evony heb ik nog meer respect voor runescape. Runescape geeft je zoveel voor 5$ per maand. Dat is echt een spel gemaakt door mensen die proberen een goed spel te maken en te onderhouden. Evony is gemaakt door mensen die zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen verdienen met zo min mogelijk werk.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
Ik ben net met runescape begonnen een weekje. Gister heb ik Elvarg verslagen, en was helemaal trots op mezelf :wink:
20 attack
20 defence (speciaal getrained voor ik naar elvarg ging zodat ik die magic set aan kan die 20def en 40 magic nodig heeft)
16 strength
15 ranged
45 magic

En het is heel slecht, ik weet het, maar mijn tweede uitdaging erbij is toch om een beetje bots te schrijven voor het essence mining :tongueout: Ze hebben het verdomme wel lastig gemaakt met een hele hoop vervelende dingetjes, maar anders was het ook geen uitdaging he :) (steeds veranderende lettertypes, onzichtbaar maar toch wisselende kleuren, steeds klein stukje verschuivend beeld)
Zowieso niet mijn bedoeling mezelf rijk te botten hoor, gewoon leuk om te doen, en ik blijf er toch wel bij zitten om te chatten en de random events te doen. Scheelt alleen een hoop rsi.

Door die 2 dagen evony heb ik nog meer respect voor runescape. Runescape geeft je zoveel voor 5$ per maand. Dat is echt een spel gemaakt door mensen die proberen een goed spel te maken en te onderhouden. Evony is gemaakt door mensen die zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen verdienen met zo min mogelijk werk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Ik ben net met runescape begonnen een weekje. Gister heb ik Elvarg verslagen, en was helemaal trots op mezelf :wink:
20 attack
20 defence (speciaal getrained voor ik naar elvarg ging zodat ik die magic set aan kan die 20def en 40 magic nodig heeft)
16 strength
15 ranged
45 magic

En het is heel slecht, ik weet het, maar mijn tweede uitdaging erbij is toch om een beetje bots te schrijven voor het essence mining :tongueout: Ze hebben het verdomme wel lastig gemaakt met een hele hoop vervelende dingetjes, maar anders was het ook geen uitdaging he :) (steeds veranderende lettertypes, onzichtbaar maar toch wisselende kleuren, steeds klein stukje verschuivend beeld, aubury die niet stil blijft staan)
Zowieso niet mijn bedoeling mezelf rijk te botten hoor, gewoon leuk om te doen, en ik blijf er toch wel bij zitten om te chatten en de random events te doen. Scheelt alleen een hoop rsi.

Door die 2 dagen evony heb ik nog meer respect voor runescape. Runescape geeft je zoveel voor 5$ per maand. Dat is echt een spel gemaakt door mensen die proberen een goed spel te maken en te onderhouden. Evony is gemaakt door mensen die zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen verdienen met zo min mogelijk werk.
Klik om te vergroten...

jij weet zeker niet hoe fucked up jagex de game heeft gemaakt ?

Wildy weg, trade limit, BH (big fail), monsterhunting = free cash...
:kots:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet niet wie wildy is.

Die trade limit is volgens mij om item handel voor dollars te voorkomen ? Snap alleen niet, je kan toch ook gewoon een item op de grond gooien dat de ander het weer opraapt. :confused:

De rest van wat je noemt weet ik ook niet waar het over gaat, maar die veranderingen hebben ze niet gedaan om jou te pesten, die hebben ze dus juist gedaan om het spel goed te houden. Vaak zijn de spelers die gewend zijn aan iets niet helemaal tevreden als er wat veranderd, maar wel bezien is dat dan meestal ook alleen maar omdat ze iets gewend waren.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Gameplay > lore
Klik om te vergroten...
Dat wel maar toch : p sowieso is PvE kankersaai geworden toen WotLK uitkwam.

Als Star Wars the Old Republic komt ga ik dat lekker spelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."