#1
TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht.
TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immo zei:TeKNoZem zei:EVE!!! ;O
Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht.![]()
DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
Wacky zei:Heb wel de indruk als ik naar C&C 3 kijk dat westwood zijn best doet om het succes van starcraft te kopieren. Het gaat belachelijk snel nu, elk unit heeft zijn eigen special ability en ze proberen voorzichtig iets meer onderscheid te maken tussen de rassen en de manier waarop ze bouwen enzo
TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
DrippTone zei:TeKNoZem zei:DrippTone zei:Ik heb een zwak voor de Comand & Conquer serie, Red alert en alles wat erbij hoort. Hier heb ik in mijn jonge jaren aardig wat verslavings verschijnselen bij getoond. :P
C&C. altijd heerlijk. Onlangs Tiberian Dawn en Tiberian Sun weer geinstalleerd. =p
Helass hebben ze bij EA C&C4 nu al verneukt door het basebuilden weg te halen en het te vervangen met een casual gaming systeem gebaseerd op een Crawler unit. =/
Na Generals Zero Hour ben ik gestopt met spellen kopen, hou me niet meer bezig met de nieuwe. Maar zo nu en dan al die ouwe spellen van vroeger naar boven halen is erg leuk.![]()
kunlan zei:Valt wel op, diehard gamers zijn altijd tot de vroege voormiddag wakker![]()

Immo zei:

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."