Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij wordt er alleen dit gezegt hoor "maar ik wil die zwarte formule zeker niet in de wereld doorzetten" IN DE WERELD + DOORZETTEN. Ik zie hier niet staan dat ze er verder ook in NL mee stoppen? Dus zolang er geen berichten komen waarin staat dat ze het in NL ook niet meer willen geven, dan geloof ik het pas! Oftewel het is gewoon een vaag bericht"
"Goed om te weten (Y) Ik heb dus echt geen zin om dat feest te moeten missen :P"
"Morgen mensen"
"ik had gezocht op Roaccutane, dus sorry als der al een topic over is maar ik kon niks vinden Is er iemand weleens aan 'het' anti krentenbollengezichtje middel Roaccutane geweest? zO jA? Vertel vertel! Hoe zit het met jòu ervaring met roa + drugs. Ik weet het niet want ik ga 'binnenkort' pas aan de roa. :P"
"Ja dat weet ik, het 1ge wat 'veilig' schijnt te zijn is een blowtje. Drank mag in 'mate'. Maar waar het me meer om ging, Niet iedereen neemt het zo nauw met 'regels' en er zijn vast wel mensen die tijdens een kuur een pilletje of whatever hebben genomen Daar was ik naar benieuwd"
"Taat zei: JaNee zei: Ik ben sinds gister ook 'cold turkie' gestopt met o.a; xtc,pep,coke. Ga 3weken helemaal NIKS gebruiken Klik om te vergroten... Eerst ff volhouden he die eerste paar dagen Klik om te vergroten... Tot nu toe lukt het prima (y) het weekend ook maar thuisgebleven voor mn eigen 'veiligheid' & tel. uitgezet. Begin wel last te krijgen van koude rillingen (ook al is het hier aardig warm), hoofdpijn, en hartkloppingen in bed. Ach hoort er bij denk k dan maar. & suc6 Ja precies"
"Nou andere ja, hoe gaat ie nu.?! Ik zit er na ongv. 3weken er heeeeeeeelemaaaaaaaal doorheen, ik wil naar de klote en zo hard mogelijk ook. bah walgelijk het lijkt wel alsof ik nu wakker wordt en inzie hoeveel er naar de klote is door de drugs. Met drugs had ik het niet en maakte niks uit. alles was goed en alle zorgen kwam later wel. En idd die komen nu en keihard ook Het lijkt wel alsof ik de liefde van mn leven kwijt ben. het doet zo PIJN en ik wil weer zo hard gaan gebruiken Morgen is het weekend en ik weet niet of de maandag wel clean haal"
"Re: Re: aliblabla zei: Bartyo zei: vr 06 06 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE €11,00 START VVK vr 25 04 Klik om te vergroten... aanwazig! word m'n tweede blackout, en wss m'n eerste pilletje Klik om te vergroten... Pillen mèer dan genoeg daar, :P mischien al genoemd maar, vrijdag 29 augustus , http://partyflock.nl/party/127058:Blackout.html Dan je 2e pilletje ? :P"
"Ja precies zei: Dit is mijn tweede dag zonder speed en tot nu toe gaat het nog, maar dat komt omdat ik ernaast nog GHB gebruik. Zomaar cold turkey stoppen met ALLES lukt nog niet, . Klik om te vergroten... Ik ben sinds gister ook 'cold turkie' gestopt met o.a; xtc,pep,coke. Ga 3weken helemaal NIKS gebruiken om vervolgens alleen op de wat grote feesten te gebruiken en zowiezo niet meer van die gigantische hoeveelheden! Dus suc6, gaat je vast wel lukken"
"Hoe gaan jullie dta naar binnenkrijgen ? :P fkc weer zo'n zero-tolerance beleid, hopen dat er geen hondjes lopen heb er zin innn :P"