Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kun je nou een échte baas zijn, zonder een sigaar op je lip.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Klik om te vergroten...

The irony?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:
Klik om te vergroten...
Ze is 16 he...
Klik om te vergroten...

Mag ik meedoen ?, ben je kilootje pep kwijt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Vind het wel grappig, ben benieuwd of een paar van jullie faalhazen echte bazen worden.
Ik ben al 19 20 jaar baas. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
cropp zei:
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:
Klik om te vergroten...
Ze is 16 he...
Klik om te vergroten...

Mag ik meedoen ?, ben je kilootje pep kwijt.
Klik om te vergroten...

Hij bluft.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wil me bij deze ook aanmelden :).
heb twee jaar lang 4 pakjes de week gerookt en de laatste 3 maanden voor het stoppen 1 tot anderhalf per dag. dan de dag na pukkelpop (22 augustus) in een keer gestopt en succesvol tot nu toe.

mvg
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij
Klik om te vergroten...

Ik ben, hoe zeg je... Paranoïa...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat blijkt ja..

en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dreuge zei:
dat blijkt ja..

en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik toch niet helpen?

En lekker voor je EI :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben trouwens helemaal niet anti-rook geworden door het stoppen. ga nog altijd met mensen mee naar rokersruimtes op stap of buiten. Heb ook eigenlijk nog altijd een aansteker bij me.
vind het gewoon altijd gezellig om in een tent in de rokersruimte te staan en nieuwe mensen te leren kennen, krijg alleen nu altijd rare blikken aangezien ik dan mee binnenkom zonder zelf te roken. :) is trouwens ook fijn om zo te zien of ik de verleiding kan weerstaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja ik heb sinds ik ben gestopt met roken nog steeds een bijna vol pakje peuken in mn binnen zak, om mezelf te testen ofzo :P
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoef toch niet zo oud te worden...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier zei:
Ik hoef toch niet zo oud te worden...
Klik om te vergroten...

please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hoop dat ik heeeel erg oud word, ik hou van het leven :hearteyes:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
bier zei:
Ik hoef toch niet zo oud te worden...
Klik om te vergroten...

please, hou op met je standaard puber gepraat. ik heb het ook wel eens gezegd, maar het is bullshit.
Klik om te vergroten...

Wat standaard puber gepraat? Ik sterf liever eerder dan dat ik straks oud en ziek en op ben als een kasplantje in het bejaardentehuis, waar ze me moeten helpen met wassen en me kont afvegen als ik naar het toilet ben geweest...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja en vroeg dood gaan gaat zonder ziekte wou je zeggen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
ja en vroeg dood gaan gaat zonder ziekte wou je zeggen?
Klik om te vergroten...

ja precies, 60 ofzo vind ik wel oud genoeg...
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...

:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."