Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij ook :grin: gisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken :rock:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
bij mij ook :grin: gisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken :rock:
Klik om te vergroten...

Dan moet je ook stoppen met blowen vind ik. :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
bier zei:
Dreuge zei:
bij mij ook :grin: gisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken :rock:
Klik om te vergroten...

Dan moet je ook stoppen met blowen vind ik. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Of gewoon pure wiet roken.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Of gewoon pure wiet roken.
Klik om te vergroten...

Kan ook. Maar het is nog steeds roken vind ik...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.
Klik om te vergroten...

Ja ok.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:
Klik om te vergroten...

Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga voortaan mn adem en neus dichthouden als ik hierzo naar beneden ga, dan inhaleer ik die lucht van moeders sigaretten niet. :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
Klik om te vergroten...
Voor jou; altijd. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
gisteren ook weer 1 joint gerookt, nu weer ff een weekie niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Blijf hopen ! :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een week of twee geleden heb ik tijdens een personeelfeest zoveel gerookt dat ik nu minder rook. Hoe dat komt? Heb in iedergeval sinds die tijd minder zin in een sigaret :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."