#1
bij mij ook
gisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken 


Dreuge zei:bij mij ookgisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken
![]()
bier zei:Dreuge zei:bij mij ookgisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken
![]()
Dan moet je ook stoppen met blowen vind ik.![]()
Rabbithole zei:Of gewoon pure wiet roken.
Rabbithole zei:Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.
Dreuge zei:ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit![]()
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Exceptional Insight zei:Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Voor jou; altijd. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.bier zei:Exceptional Insight zei:Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Wat ben je toch weer aardig.
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."