#1
Tzelfde, maar dan tot 13-14 jaar. Op school toen niets anders kunnen denken dan games, thuiskomen en gamen. Zoveel jonge uren verprutst... 


Toen ik 14-15 was heb ik veel van deze spelletjes gespeeld:Flameon zei:Wat voor spellen spelen jullie dan allemaal?????
Flameon zei:Is vroeger ook verslaafd geweest aan een of ander schietspel. Ging je in groepje in gevecht met andere / panden in etc. Weet niet meer hoe het heet, maar dat spel was dan nog wel te doen.

De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.HTID zei:Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.
Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.
Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven![]()
counterstrikert zei:De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.HTID zei:Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.
Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.
Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven![]()
Als gamer in de top ben je niet een lone warrior maar je hebt een heel team, je clan en als je met een hoopje pro's bij elkaar naar lan's gaat dan kun je groot worden..
lolnoob zei:Bij AA was het ook veel te makkelijk om te cheaten (heb ik ook even gespeeld maar ik raakte er snel op uitgekeken). Speel liever een nieuwer spel, als je dan in de top zit zijn er wel systemen die het cheaten goed tegen gaan (bij clanwars heb je progjes waardoor er telkens screenshots moeten worden genomen enz.).
Zelf totaal niet hoog gespeeld trouwens, maar ik ken wel iemand die het aardig goed kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."