#1
Tzelfde, maar dan tot 13-14 jaar. Op school toen niets anders kunnen denken dan games, thuiskomen en gamen. Zoveel jonge uren verprutst... 


Toen ik 14-15 was heb ik veel van deze spelletjes gespeeld:Flameon zei:Wat voor spellen spelen jullie dan allemaal?????
Flameon zei:Is vroeger ook verslaafd geweest aan een of ander schietspel. Ging je in groepje in gevecht met andere / panden in etc. Weet niet meer hoe het heet, maar dat spel was dan nog wel te doen.
lolnoob zei:Straks krijg je nog een gecombineerde verslaving.
"Ik wil WOW spelen, dus ik moet ook even gaan smoken"
En
"Ik ga even smoken, oh nu moet ik ook maar WOW gaan spelen"
:P
WOW waag ik me niet aan, ik denk dat ik er ook te snel hooked aan kan worden. En ik vind het stom om per maand te betalen voor een spel. Wat is middenjury trouwens?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."