Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketamine"
"Misschien een domme vraag... Volstaat het als je bijvoorbeeld LSD, XTC, Coke, of wat dan ook pakt om de dag dat je het neemt (zo wil ik bijvoorbeeld binnenkort trippen op LSD) je roaccutane-kuur over te slaan?"
"^ Ja, dat staat ook op de bijsluiter dat je best zo weinig mogelijk drinkt tijdens de kuur. Het probleem is dat die kuur 6 maanden duurt en dat ik niet veel zin heb om zo lang te wachten. Mijn dermatoloog had gezegd dat je het idd zo weinig mogelijk overslaat maar dat als je hem een keertje "vergeet" in te nemen dat dat niet zo'n kwaad kon. Dus, mijn vraag was of mijn lever het wel zou aankunnen moest ik één dag mijn roaccutane "vergeten" en dan LSD pakken."
"Ja, ik weet ook wel dat ik hoogstwaarschijnlijk binnen een paar weken terug aan de keta zit maar ik kan de schijn enkel hooghouden Ik vermoed dat je kleine lijntjes neemt om je trip zo te versterken? Lijkt me leuk"
"Begrepen. Mn eerste trip zal waarschijnlijk toch niet zo'n hoge dosis zijn dus onderweg een lijntje keta lijkt me wel wat. Ik zal wel zien"
"Kan ik me voorstellen denk je dat het aan te raden op kleine dosis bij een eerste LSD trip?"
"Vriend 2: 'Ja.. rustig maar... weet ik veel, treinen enzo..' Klik om te vergroten..."
"Zijn alle hoffman-zegels even sterk? Ik ga er binnenkort een aantal kopen van mijn neef, we zijn al heel ons leven hele goeie vrienden dus ik vertrouw hem wel en hij vertelde me dat het om 350mics per zegel ging, wat mij heel extreem lijkt, langs de andere kant heeft hij 16u liggen trippen op 1 zegel ervan, is dit bullshit of mogelijk?"
"mhm, dat is wat ik ook vermoed... Is het überhaupt wel mogelijk om 350mics op 1 zegel te hebben?"
"Het zou mij inderdaad verbazen moesten er daadwerkelijk 350 mics opzitten, in ieder geval ga ik eerst een kleine halve pakken voor m'n eerste keer. Is het normaal dat dan bij een normale hoeveelheid zoals 100 of 150 mics iemand met een klein beetje ervaring een trip van 16 uur heeft?"