#1
De val is zo gemaakt om jou voor het leven te laten roken.
Ik ben nu 5 dagen gestopt. Ik heb al een paar triggers gehad, maar geen enkele trek in roken. Ik wil het niet meer. Ik begrijp de truc. Vrienden van mij zitten boven op me neus met hun peuken en hun gerook, maar ik rook niet. Niet omdat ik mezelf straf, maar omdat ik het gewoon niet wil. Een truc is zinloos als je hem doorhebt.
Je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat een gelegenheidsroker niet bestaat. Je gaat je ellendiger voelen dan ooit, want je straft jezelf onnodig met een illusie die alleen maar in je hoofd bestaat. Er bestaan alleen rokers, en niet rokers. Een gelegenheidsroker is dus gewoon een roker die maar op bepaalde momenten van zichzelf mag opsteken. En daarbij dus ook meer lijdt
Ik ben nu 5 dagen gestopt. Ik heb al een paar triggers gehad, maar geen enkele trek in roken. Ik wil het niet meer. Ik begrijp de truc. Vrienden van mij zitten boven op me neus met hun peuken en hun gerook, maar ik rook niet. Niet omdat ik mezelf straf, maar omdat ik het gewoon niet wil. Een truc is zinloos als je hem doorhebt.
Je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat een gelegenheidsroker niet bestaat. Je gaat je ellendiger voelen dan ooit, want je straft jezelf onnodig met een illusie die alleen maar in je hoofd bestaat. Er bestaan alleen rokers, en niet rokers. Een gelegenheidsroker is dus gewoon een roker die maar op bepaalde momenten van zichzelf mag opsteken. En daarbij dus ook meer lijdt

En je bent de hele dag fit en je lichaam werkt aderverkalking tegen ipv het tegenovergestelde. Denk hier eens aan, wat wil je nog meer horen?