#1
Koop eens tax vrije sigaretten. Vergelijk met een gewoon pakje. Alles wat verschilt gaat rechtstreeks naar de overheid.
LeonR123 zei:Waar vind je die tax-vrije peuken dan?
LeonR123 zei:hoorde vandaag zoiets van pakje peuken in maleisie voor 1,50 :P Fuck het systeem. Het onze dan
L-123-R zei:Ik neem aan dat dat 'ene' trekje niet veel nicotine heeft geinjecteerd. En mocht dat wel zo zijn, dan is het er allang uit. Toch?
Dat bedoel ik toch ide trek heb je nou al toch genomen, denk er niet aan en doe alsof je die trek nooit hebt gedaan en ga gewoon door met 'gestopt zijn'L-123-R zei:Nooit. Stoppen gaat voor. Blijf gestopt, voor altijd.
L-123-R zei:Mijn fitnesskaart is binnen! Yeah! Tijd om eens flink aan de bak te gaan! Morgenavond, overmorgen, en vrijdag eens ff een bezoekje brengen. Fitnessschema maak ik zo, na voetbal tenminste.
Helaas heb ik vanmiddag een trekje genomen. Een kleintje. Heel onbewust, moest vasthouden van een vriend. En wat was dat raar zeg. Alles tintelen, gelijk die stem: 'Nog een trekje aub!'
Niet meer gedaan, heb het geaccepteerd, ik stop weer! Ik neem aan dat dat 'ene' trekje niet veel nicotine heeft geinjecteerd. En mocht dat wel zo zijn, dan is het er allang uit. Toch?
Wat bij mij ook erg hielp van Allen is naarmate je dichterbij de bevrijdingsdatum komt, je meer moet gaan roken. Probeer zo veel mogelijk te roken, vooral op de momenten dat je er geen trek in hebt en forceer die rook naar binnen. Dan wordt alleen maar duidelijker hoe smerig het eigenlijk is en stop je veel makkelijker. Afbouwen maakt het moeilijker.L-123-R zei:Een week gestopt! Oh, wat heerlijk! Vanavond ff gefitnessd, en ook dat was geweldig.
De nicotine is eruit, duidelijk, het enige wat ik soms heb zijn de herinneringen aan de momenten toen ik rookte. Maar ik weet dat die momenten klote waren. Ik voelde me toen niet gelukkig. en nu wel, dus de keuze is dan snel gemaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."