#1
Geweldig als ik dit allemaal lees! mensen die stoppen en zich geweldig gaan voelen. Sorry hiervoor maar dan komt toch mijn moeilijk probleempje weer want ik wil stoppen! ![:)]()
Ik ben 15...en rook! (ja jong ik weet het) ik rook nu al 2 jaar en...elke sigaret lijkt wel bijzonder te zijn bij mij. Wat echt vreselijk is maar het probleem is dan mijn doorzettingsvermogen 0% is. Niks boeit mij ook niet...School boeit mij echt vrij weinig [al 3 jaar verkloot blijven zitten afgestroomd gaat nog niet goed]. Alleen het probleem bij mij is...waarom wil ik stoppen met roken...Ik zit op dit moment in een ja / nee situatie die de hele tijd tegen elkaar op botsen. Ik wil doorgaan...maar ik wil ook stoppen! Alleen er komt een operatie aan [Erg zware laten we het er maar niet over hebben] en mijn overlevingskans word vergroot als ik stop met roken! [3% naar 2% ongeveer]. Dit is natuurlijk top! Alleen dat is het probleem. Mijn operatie is groten deels herstellen! ik moet 6 maanden tot 1 jaar herstellen. Maar als ik rook kan dat wel is waar verdubbelen! Je hebt namelijk goede conditie/long inhoud nodig hebben om snel te kunnen herstellen. Dit wil ik natuurlijk niet.
Hoe the fack stop ik met roken! makkelijker gezegd dan gedaan...
Ik zit nog met:
Wil ik eigenlijk wel stoppen? [Eigenlijk wel...maar ook weer niet].
Het kost veel geld [eigenlijk goed
]
Dus jongens...alsjeblieft....geef mij tips! ik heb ze eigenlijk op dit moment hard nodig.
Zoals...voel je je echt heel veel beter? hoe goed je conditie word ofzo. Ik heb gewoon iemand nodig die mij even helpt als dat mogelijk is.
Ik heb dit snel getypt omdat ik richting bed ga...dus let niet op onduidelijkheden ofzo. Als iemand zo aardig is om me te helpen zou het eigenlijk te gek zijn!
Ik ben 15...en rook! (ja jong ik weet het) ik rook nu al 2 jaar en...elke sigaret lijkt wel bijzonder te zijn bij mij. Wat echt vreselijk is maar het probleem is dan mijn doorzettingsvermogen 0% is. Niks boeit mij ook niet...School boeit mij echt vrij weinig [al 3 jaar verkloot blijven zitten afgestroomd gaat nog niet goed]. Alleen het probleem bij mij is...waarom wil ik stoppen met roken...Ik zit op dit moment in een ja / nee situatie die de hele tijd tegen elkaar op botsen. Ik wil doorgaan...maar ik wil ook stoppen! Alleen er komt een operatie aan [Erg zware laten we het er maar niet over hebben] en mijn overlevingskans word vergroot als ik stop met roken! [3% naar 2% ongeveer]. Dit is natuurlijk top! Alleen dat is het probleem. Mijn operatie is groten deels herstellen! ik moet 6 maanden tot 1 jaar herstellen. Maar als ik rook kan dat wel is waar verdubbelen! Je hebt namelijk goede conditie/long inhoud nodig hebben om snel te kunnen herstellen. Dit wil ik natuurlijk niet.
Hoe the fack stop ik met roken! makkelijker gezegd dan gedaan...
Ik zit nog met:
Wil ik eigenlijk wel stoppen? [Eigenlijk wel...maar ook weer niet].
Het kost veel geld [eigenlijk goed
Dus jongens...alsjeblieft....geef mij tips! ik heb ze eigenlijk op dit moment hard nodig.
Zoals...voel je je echt heel veel beter? hoe goed je conditie word ofzo. Ik heb gewoon iemand nodig die mij even helpt als dat mogelijk is.
Ik heb dit snel getypt omdat ik richting bed ga...dus let niet op onduidelijkheden ofzo. Als iemand zo aardig is om me te helpen zou het eigenlijk te gek zijn!