Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een goude tip voor jullie vind ik. Laat je Xtc testen! beter dat je dat doet dan een pil in nemen en achter komt dat er Coke in zit. ---------------------------------------------------- Na dit...nog nooit xtc gebruikt. Ik wacht nog tot ik 18 ben!"
"Mijn eerste hallucinatie kwam denk ik toch door lachgas. Alles stond stil en op de telefoon camera bewoog wel alles. Later kwam ik erachter dat ik half out ging maar het was te gek! [nog een leuke] Met wiet en een vriend van mij. We keken 30 minuten naar een meer [het waaide hard] er waren dus allemaal vogels en opeens kreeg alles een grijs tintje en het leek echt op een schilderij"
"Moeilijk om hierop antwoord te geven. Ik inhaleer lachgas altijd via een ballon. Daar kan ik makkelijk 20 keer in ademen voordat hij op is. Iets zoals jij heb zit gewoon tussen je oren, probeer het nog een keer zonder met die gedachtes eraan komen. Ga met het gevoel mee je kan je er toch niet tegen verzetten. Het is er eenmaal en accepteer het. Go with the flow Met dit in je gedachten lukt het wel! --------------------"
"Heey! Ik mag er mischien niet veel van weten maar ik kan natuurlijk wel helpen! Weet niet of het je van pas komt maar deze trip-report ziet er echt...trippend uit! http://drugsforum.info/tripreports-psyc ... t4340.html"
"Geweldig als ik dit allemaal lees! mensen die stoppen en zich geweldig gaan voelen. Sorry hiervoor maar dan komt toch mijn moeilijk probleempje weer want ik wil stoppen! Ik ben 15...en rook! (ja jong ik weet het) ik rook nu al 2 jaar en...elke sigaret lijkt wel bijzonder te zijn bij mij. Wat echt vreselijk is maar het probleem is dan mijn doorzettingsvermogen 0% is. Niks boeit mij ook niet...School boeit mij echt vrij weinig [al 3 jaar verkloot blijven zitten afgestroomd gaat nog niet goed]. Alleen het probleem bij mij is...waarom wil ik stoppen met roken...Ik zit op dit moment in een ja / nee situatie die de hele tijd tegen elkaar op botsen. Ik wil doorgaan...maar ik wil ook stoppen! Alleen er komt een operatie aan [Erg zware laten we het er maar niet over hebben] en mijn overlevingskans word vergroot als ik stop met roken! [3% naar 2% ongeveer]. Dit is natuurlijk top! Alleen dat is het probleem. Mijn operatie is groten deels herstellen! ik moet 6 maanden tot 1 jaar herstellen. Maar als ik rook kan dat wel is waar verdubbelen! Je hebt namelijk goede conditie/long inhoud nodig hebben om snel te kunnen herstellen. Dit wil ik natuurlijk niet. Hoe the fack stop ik met roken! makkelijker gezegd dan gedaan... Ik zit nog met: Wil ik eigenlijk wel stoppen? [Eigenlijk wel...maar ook weer niet]. Het kost veel geld [eigenlijk goed ] Dus jongens...alsjeblieft....geef mij tips! ik heb ze eigenlijk op dit moment hard nodig. Zoals...voel je je echt heel veel beter? hoe goed je conditie word ofzo. Ik heb gewoon iemand nodig die mij even helpt als dat mogelijk is. Ik heb dit snel getypt omdat ik richting bed ga...dus let niet op onduidelijkheden ofzo. Als iemand zo aardig is om me te helpen zou het eigenlijk te gek zijn!"
"voor mijn gevoel is zonder minder prettig. het probleem is dat het in mijn lifestyle is gekomen. het is normaal geworden. als het voor jou gevoel geen verslaving is zie het dan maar als gewenning dat ik het elke dag doe. Iemand andere suggesties?"
"Als ik dit lees zie ik hoe onvolwassen ik nog ben en hoe erg ik nog moet groeien. Ik ben eigenlijk nog gewoon kind. Als ik het zelf mag zeggen merk ik mentaal dat ik wel kut ga voelen als ik niet heb gerookt heb namelijk dan een enorm kort lontje en kan me aan echt alles irriteren. Ik ga donderdag stoppen. Ik kan nu best zeggen van ik ga proberen te stoppen maar dat is niet genoeg. Je gaat stoppen of je rookt door en mijn beste vriend helpt mij hiermee. Hij zelf rookt ook (met mij altijd) dus hij weet ongeveer wat ik doorga...nou ja doorga...het is gewoon 2/3 weken even doorbijten om van die peuk af te blijven en dan komen de positieve kanten. Waar ik vooral op hoop is: Dat kleine kut hoestje weg is (en lichte loop neus die ik al heel lang heb weet niet of het daar aan ligt. Meer energie! Meer conditie En weten dat ik sterk in mijn voeten sta en niet verslaafd ben aan iets!"
"L-123-R....het is waar dat ik niet in jou berichten of mening opgaat. Omdat het de harde waarheid is...wat mij zo veel pijn doet nu ik erover denk. Als ik je bericht lees probeer ik me ervoor af te sluiten omdat het te veel stress geeft om er over na te denken en nu denk je vast van...waarom nu wel? Ik las je laatste bericht over hoesten...dat als je juist niet hoest kanker kan veroorzaken. Het liet me toch wel even schrikken. Op dit moment voel ik me gewoon vrij klote maar dat gaat wel weer over...en ik denk dat ik niet de enigste ben die dat heeft....dat de harde waarheid is wat wij rokers niet willen aanhoren. Greetz me...hard denkend over al je berichten..."
"heei mede-autist! Ik weet dat ik zelf ook een lichte vorm heb van autisme en dat ik anders in elkaar zit dan andere maar niemand het aan mij merkt! Ik zelf ben nog geen Psychonaut die er mee experimenteert maar kan wel de vragen beantwoorden (Erg belezen van alles) Wij hebben iets meer kan dat deze Psycho-drugs een Psychose kunnen "Triggeren". Dat betekent dat je dan een soort...Psychose kan krijgen. Ik denk dan ook dat je erg voorzichtig moet gaan doen met grote hoeveelheden. Weet wel dat deze kans echt ontiegelijk kleiner is bij stimulerende drugs zoals xtc / mdma / speed. Van cocaine en heroine weet ik het niet maar ik weet wel dat wij ontiegelijk snel verslaafd worden aan heroine omdat wij eerder tegen ons kunnen zeggen van:"Oh...1 keer kan best 2 keer''. Dus tip: begin er niet aan! Conclusie: Ik zou gewoon rustig aan doen want bij elke autist is het anders! En zelfs bij mensen die geen autisme hebben kan een psychose opdoen. [Deze kans is niet groot hoor jongens! Ik wil jullie totaal niet afschrikken want dit gebeurt echt nauwlijks! ....echt waar de kans is een pluisje op deze wereld...bij ons 2 pluisjes dan.]"
"Niet dat ik weet...maar daar zal ik snel genoeg achter komen. greetz broeder."