#1
Weet je , je zit hier Allen zijn citaten te geven maar zelf stop je niet![:tongueout:]()
Ahja ik rook een jaar nu. Nooit meer dan 5 sigaretten per dag. Mijn vrienden die ook een jaar roken , die roken bijna een pak. Ik rook bewust niet veel omdat je dan het heerlijke rush gevoel krijgt. De ontwenning die je opgeeft. We hebben veel commentaar op roken maar het is nog altijd daarom waarom we het doen. Het heerlijke rustige. En ja we hadden het rustige gevoel non-stop VOOR we rookten. Maar nu roken we dus ok maak er het beste van zeker?
Ik ben een zware hippie dusja. We moeten van iets dood mensen. Geniet dus van het leven. Alle natuurlijke drugs op de wereld staat er om te GEBRUIKEN. Het is pas als je veel doet dat je het MISBRUIKT. En dat is verkeerd want alle overdaad schaadt.
Ahja ik rook een jaar nu. Nooit meer dan 5 sigaretten per dag. Mijn vrienden die ook een jaar roken , die roken bijna een pak. Ik rook bewust niet veel omdat je dan het heerlijke rush gevoel krijgt. De ontwenning die je opgeeft. We hebben veel commentaar op roken maar het is nog altijd daarom waarom we het doen. Het heerlijke rustige. En ja we hadden het rustige gevoel non-stop VOOR we rookten. Maar nu roken we dus ok maak er het beste van zeker?
Ik ben een zware hippie dusja. We moeten van iets dood mensen. Geniet dus van het leven. Alle natuurlijke drugs op de wereld staat er om te GEBRUIKEN. Het is pas als je veel doet dat je het MISBRUIKT. En dat is verkeerd want alle overdaad schaadt.
