Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem!

GHB probleem!

174 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.

Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.

Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.

Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.

Raver.
Klik om te vergroten...
Heel fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad !
En fijn dat je wat medicatie hebt gekregen om de nacht door te komen.

Als ik het vragen mag: Wat heeft hij gezegd over het gebruik ? Doorgaan of afbouwen voor je Detox ?

Je hebt de eerste stappen al gemaakt de goede kant op . Hoop dat je dat ook zo voelt en gaat merken.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks lalalieesss

Phenibut is een zeer verslavend middel. Het heeft hij in ieder geval volledig uit balans gebracht de afgelopen dagen. Ik zou ermee oppassen en zeker niet elke dag gebruiken.

Voor de rest heb ik vanacht ook weer wat uurtjes slaap gehad. 10mg diazepam maakte me behoorlijk vaag alleen, wellicht vanavond 5mg proberen.
Ik heb een soort angst ontwikkelt tegen het slapen, bang dat ik niet kan slapen waardoor ik mezelf een soort wakker hou.
Wat wel helpt is dat ik me telefoon niet bij me hou als ik ga slapen. Die laat in beneden zodat ik niet op me telefoon ga zitten snachts. Dan slaap je al helemaal niet.

Vandaag in ieder geval me dag weer redelijk vol gepland. Voor je het weet is het alweer zaterdag en dan is de maandag nog maar eventjes.
Het lijkt net alsof ik op vakantie ga zo erg verlang ik ernaar om weer ghb vrij te zijn.
Wat een KLOTE middel is het als je er aan verslaafd bent.

Raver
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Succes Raver, wil je een dik compliment geven voor je kracht en doorzettingsvermogen! You can do this! :handfist:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hele nacht super geslapen!

Ik zal wat minder gaan updaten omdat ik merk dat m'n telefoon extreem veel onrust en prikkels geeft. M'n zus had de wekkers voor me gezet waardoor ik zelf niet op m'n telefoon hoef.

Tuurlijk mag je dat vragen sprokkie.
Ik moet niks meer met m'n dosissen nu gaan doen. Ik moet stabiel blijven tot de detox, heeft geen zin om zelf nog te gaan kutten.
De 10mg diazepam heeft wonderen gedaan voor de nacht en voel me stukken beter!

Raver.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Hele nacht super geslapen!

Ik zal wat minder gaan updaten omdat ik merk dat m'n telefoon extreem veel onrust en prikkels geeft. M'n zus had de wekkers voor me gezet waardoor ik zelf niet op m'n telefoon hoef.

Tuurlijk mag je dat vragen sprokkie.
Ik moet niks meer met m'n dosissen nu gaan doen. Ik moet stabiel blijven tot de detox, heeft geen zin om zelf nog te gaan kutten.
De 10mg diazepam heeft wonderen gedaan voor de nacht en voel me stukken beter!

Raver.
Klik om te vergroten...
Fijn te lezen dat je super hebt geslapen ! En goed dat je je beter voelt.
Nogmaals goed en verstandig dat je met de arts erover hebt gepraat en hij je een advies heeft kunnen geven over je dosissen. Nu weet je hoe je naar je detox kan toewerken.
Keep up the good work :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik het goed heb staat ie vandaag op 4ml, woensdag op 2ml en savonds 23.00 geen dosis meer.
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sprokkie zei:
Hoop dat het je goed doet. Probeer alles zo goed mogelijk te beschrijven en vertel alles zodat hij ook een goed beeld heeft.
Houd je taai, de hulp gaat nu op gang komen !


Lijkt mij ook zeker geen strak plan...
Klik om te vergroten...

@Biebke & @Sprokkie
Het gaat om goeie dosering, ik las later terug uit de berichten dat ie 1x 3 gram phenibut had ingenomen, en op een later moment 5 gram phenibut in nam.. Nee kijk als je dat doet in combinatie met de g is het inderdaad gevaarlijk..

Ik had het over 2 capsules zodat ie eventueel beter kan slapen. Ik zelf heb capsule maat 1. Als ik die helemaal vol krijg zou er per capsule 400 mg inzitten. 2 capsules komt dan dus neer op 0.8 gram. Dat is wat anders dan 3 of 4 gram..
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zet 'm op @Raver ! Wens je heel veel succes en sterkte en kracht toe.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net gesprekken gehad met de verpleegkundigen en arts.

Ik wordt ingesteld op 10ml farmaceutische GHB 150mg/ml, wat dus 1500mg totaal is.

Als je ervan uit gaat mijn straat GHB 400mg per ml is komt dat zo'n 500mg lager uit dan gewend.
Ben echt benieuwd hoe ik me ga voelen. Wordt in ieder geval flink goed onder toezicht gehouden. Ik krijg geen benzo's als het goed is.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Behoorlijk vaag in m'n hoofd sinds gister avond. Niet echt helder ofzo, best logisch als je elke dag 60ml ghb tot je neemt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Behoorlijk vaag in m'n hoofd sinds gister avond. Niet echt helder ofzo, best logisch als je elke dag 60ml ghb tot je neemt.
Klik om te vergroten...

Plus diazepam dat ook wel lang door werkt. Sterkte. Nog het weekend overbruggen en maandag start.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weer een nacht met slaap achter de rug.
Ik was een avondje in de stad gaan lopen met een vriend dus was al flink gaar aan het einde van de avond. 5mg diazepam was wel genoeg.
Ik dose inmiddels al meer dan een week strikt elke 2 uur en heb bijna nooit last van ontwenning. Ook snachts wordt ik vaak wakker 2 of 3 minuutjes voor m'n wekker gaat.

Overmorgen gaan we naar de detox! De weg naar herstel, dan raak ik dit goedje nooit meer aan.

En idd voorganger;
GHB + Diazepam maakt ook raar in het hoofd. Lastig je gedachten dan ergens bij te houden, was gister kleding gaan halen maar kon echt geen keuze maken. Me gedachten erbij houden al helemaal niet.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Weer een nacht met slaap achter de rug.
Ik was een avondje in de stad gaan lopen met een vriend dus was al flink gaar aan het einde van de avond. 5mg diazepam was wel genoeg.
Ik dose inmiddels al meer dan een week strikt elke 2 uur en heb bijna nooit last van ontwenning. Ook snachts wordt ik vaak wakker 2 of 3 minuutjes voor m'n wekker gaat.

Overmorgen gaan we naar de detox! De weg naar herstel, dan raak ik dit goedje nooit meer aan.

En idd voorganger;
GHB + Diazepam maakt ook raar in het hoofd. Lastig je gedachten dan ergens bij te houden, was gister kleding gaan halen maar kon echt geen keuze maken. Me gedachten erbij houden al helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Nog maar 1 dagje Raver, je bent er bijna!
Houd vol en het gaat al de betere kant op.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik ben er bijna! Woensdag had ik zo'n extreem slechte dag na 2 dagen geen slaap.
Ik wist toen niet hoe ik het vol ging houden, en morgen is het al zover. Ben er wel heel zenuwachtig.

Vanacht weer goed geslapen, na 5mg diazepam.
Was alleen vergeten m'n wekkers aan te zetten dus werd pas na 3u wakker met flinke ontwenning. Daardoor 1 keer 3 uur tussen me dosissen gehouden, waardoor ik vanochtend 6ml moest pakken om rustig te worden.
Stabiliteit is alles!
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is :wink: Maar in jou geval natuurlijk wel!

Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biebke zei:
Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is :wink: Maar in jou geval natuurlijk wel!

Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld.
Klik om te vergroten...

Thanks!

Ik moet alles morgen meenemen naar de detox ja.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanavond behoorlijk het randje opgezocht.

Onder het mom van 'laatste keer' naar 6ml per anderhalf uur gegaan.
Resultaat, bijna out gegaan aan tafel bij m'n ouders en zeer raar gedrag op social media. Het is echt tijd ermee te stoppen. Nog eventjes.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
Vanavond behoorlijk het randje opgezocht.

Onder het mom van 'laatste keer' naar 6ml per anderhalf uur gegaan.
Resultaat, bijna out gegaan aan tafel bij m'n ouders en zeer raar gedrag op social media. Het is echt tijd ermee te stoppen. Nog eventjes.
Klik om te vergroten...
Nu gaat het wel weer goed ? Goed dat je dat beseft.
Nog maar 1 nachtje Raver !
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het gaat nu weer prima.

Doordat ik gister zo achterlijk ging doseren is m'n nacht ook niet echt stabiel verlopen. Door al me wekkers geslapen dus telkens wakker van ontwenning en dan weer 6 of 7ml moeten pakken om rustig te worden.

Ben nu wel echt klaarwakker van de spanning voor de detox straks. Wat moet ik verwachten? Hoop in ieder geval niet dat ik onwijs last krijg van ontwenning. Het is de bedoeling dat je overdag op de afdeling blijft en niet op je kamer gaat zitten.
Maar ik wordt altijd zo akelig mensenschuw van ontwenning.
Durf echt niemand onder ogen te komen dan, zo onzeker, zo angstig.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van het afbouw proces!

Raver.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zet hem op! Komt goed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."