#1
Heel fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad !Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.
Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.
Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.
Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.
Raver.
En fijn dat je wat medicatie hebt gekregen om de nacht door te komen.
Als ik het vragen mag: Wat heeft hij gezegd over het gebruik ? Doorgaan of afbouwen voor je Detox ?
Je hebt de eerste stappen al gemaakt de goede kant op . Hoop dat je dat ook zo voelt en gaat merken.