Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb ook een vraag. Even in het kort ik ben vorig jaar ghb verslaafd geweest. Ik zat om de 4 uur op 6 ml om stabiel te blijven, dat was 24/7. Ik heb contact gezocht met het CAD en zij hebben mij goed geholpen, met behulp van ambulante thuis detox en met een flinke hoeveelheid diazepam was ik er binnen 13 dagen vanaf. Ik heb de eerste week waarin de dosissen diazepam zo hoog waren een week vrij genomen van mijn werk, maar ik voelde mij beter dan verwacht. De tweede week tijdens de afbouw ben ik weer gaan werken, ging ook prima. Echter week drie, zonder diazepam voelde ik mij ellendig, van de uitwerkingen ervan, ik sleepte mezelf naar mijn werk en gelukkig duurde dit niet langer dan een week. Echter heb ik nu weer een terugval gekregen, om de 3 uur 3,5 ml ghb van begin februari tot nu. Ik beschik nog over voldoende diazepam maar wil absoluut niet terug naar het CAD, ook mijn werkgever had nooit iets door, en dit mag ook absoluut niet. Ik heb het oude schema diazepam met afbouw nog liggen en net bekeken, maar ik schrik al van de eerste twee dagen 4 x 10 mg om de 4 uur. Maar ik gebruikte wel meer ghb. Nu is het zo dat ik vandaag nog wil starten met de diazepam, maar er rekening mee houden gewoon te gaan werken. Ook vraag ik mij af of deze periode korter kan duren ipv 13 dagen? Mijn man is op de hoogte en steunt mij, maar hij weet net als mij niet wat wijsheid is, aangezien we het discreet en zelf willen doen. Een bloeddruk meter is aanwezig. Ik zal hartstikke blij zijn, als deze ellende voorbij is, en blijft. Cold Turkey is voor mij geen optie, ik heb mijzelf echt weg zien zakken, door die ervaring bij het CAD terecht gekomen. En ik ga liever niet traject opnieuw in, eind april stroom ik door naar therapie, ik hoop toch zo dat ik tegen die tijd clean ben."
"Fijn te lezen dat je niet de enige bent. Al lijkt het er verdomd veel op. Sterkte!"
"Klopt inderdaad"
"Heel eerlijk, durf ik het je echt niet te zeggen. Ook omdat je al aangaf al lang Diazepam slikt. Klote hoor, sterkte"
"Raver, succes voor morgen !!"
"Of het ook aan langdurig middelen mis / gebruik kan liggen weet ik echt niet. Dat wat jij beschrijft lijkt op wat ik voel als de Diazepam is uitgewerkt. Een week lang last vond ik al erg genoeg Pff. Doet de bacofen zijn werk wel al, en zijn de cravings al minder?"
"Gelukkig maar! En baclofen is op langer termijn ook niet echt de oplossing, denk ik. Ik vandaag nog 2 x 5 Mg Diazepam verdelen op de dag, en morgen de laatste 5 Mg. En dan, dan heb ik het toch maar weer gered.. voortaan met mijn tengels van downers afblijven, hoe moeilijk ook. Ik ben het als een soort van ‘beloning’ gaan zien. Dus ook voor mij zal het de komende tijd flink afzien. En maar hopen dat de come down van de Diazepam mee zal vallen Voor de rest die hier ook zo mee worstelt succes. Gelukkig zijn we niet alleen, al lijkt het van wel"
"Inderdaad, lotske komt erg kansloos over. Ik kijk weer uit naar haar nieuwe topic. Kansloos geval."
"Sorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??"
"Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is Maar in jou geval natuurlijk wel! Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld."