Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem!

GHB probleem!

174 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb in ieder geval net 3gr phenibut genomen. Ik wil echt geen GHB meer nemen, wordt daar zo ziek van.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat is wel duidelijk te lezen in je post hoe vreselijk het moet zijn. Ik lees het vaak over GHB al zijn denk ik alle verslavingen gewoon echt heel erg maar dat het ook gevaarlijk is om ermee te stoppen ineens, maakt het in mijn ogen weer net even wat erger.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Phenibut en GHB doen nu hun werk tegelijk. Ben behoorlijk suf dus maar wel voor nu eventjes kalm. De phenibut zou als het goed is de ontwenning tegen gaan van de GHB.

Ik gebruikte het vorig jaar ook wel eens tegen de ontwenning toen ik nog niet zo lang GHB gebruikte. Ik hoop echt dat dit middeltje me eventjes een paar dagen kan helpen.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Arts gesproken.

Als ik vanavond niet slaap krijg ik morgen een recept diazepam.
Was behoorlijk in paniek net, ik moet het volhouden tot volgende week.

Wat een verschrikkelijke hel is dit.
Klik om te vergroten...
Goed dat je met een arts hebt gesproken, hoop dat hij je een beetje actief deze week kan blijven begeleiden!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven.

Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen.

Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor.

Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Werkte het niet met de benzo die je bemachtigd had ? Zou de alcohol wat opzij laten. Gaat je zeker niet beter doen voelen volgens mij. Hopelijk ben je morgen wat beter geholpen met diazepam. Sterkte man!!
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven.

Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen.

Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor.

Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Denk dat Cold Turkey heel rigoureus is en heb wel vaker gelezen dat dit ook gevaarlijk kan zijn.
Probeer en blijf je arts er bij te betrekken, dit is toch degene die je zou kunnen helpen.
Pas wel op met Alcohol, maar dat zul je vast zelf ook weten..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..

Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..

Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
Klik om te vergroten...

Hey raver, ik ken het probleem.. als je de arts morgen spreekt zou ik meteen vragen als je meteen een recept kan krijgen baclofen 10 mg. Mag je er wel 4 van in nemen per dag. Ook zou ik nu meteen nog online phenibut bestellen. Dit is een sport poeder, bevorderd de slaap. Maar in een hogere dosis is dit goed te nemen als hulpmiddel voor de nacht.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Phenibut werkt niet voor mij. Ga daar ook niet meer aan beginnen. Baclofen heb ik nog wel wat van liggen.
Morgen krijg ik een recept diazepam van m'n huisarts.
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oké, ik ben zelf niet zo'n fan van diazepam.. Dit omdat ik niet vind dat dit het juiste middel is om met deze ellende om te gaan.
Omdat het ook nog eens gevaarlijk kan zijn.
Je hebt natuurlijk door de ghb last van meerdere problemen,
1 is de lichamelijke klachten zoals pijn, bloeddruk, hartslag enz.
2 is de geestelijke klachten zoals stress, hallucinaties, nachtmerries enz.
3 zijn de klachten omtrent het slapen, niet kunnen slapen, heel onrustig slapen, vaak wakker worden enz.
4 komt er ook nog bij dat de verslaving en drang ook nog mee speelt
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan helemaal niet slapen ..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb net toch maar weer 4ml ghb genomen.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
@lalaliesss
Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen... ik denk dat zijn arts heus wel weet wat hij zegt en doet.

Sterkte Raver, ik hoop dat het iets gelukt is met wat slaap. Gelukkig is deze week bijna om. Aftellen tot maandag
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gaat nu weer prima.

Doordat ik gister zo achterlijk ging doseren is m'n nacht ook niet echt stabiel verlopen. Door al me wekkers geslapen dus telkens wakker van ontwenning en dan weer 6 of 7ml moeten pakken om rustig te worden.

Ben nu wel echt klaarwakker van de spanning voor de detox straks. Wat moet ik verwachten? Hoop in ieder geval niet dat ik onwijs last krijg van ontwenning. Het is de bedoeling dat je overdag op de afdeling blijft en niet op je kamer gaat zitten.
Maar ik wordt altijd zo akelig mensenschuw van ontwenning.
Durf echt niemand onder ogen te komen dan, zo onzeker, zo angstig.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van het afbouw proces!

Raver.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zet hem op! Komt goed :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Succes vandaag Raver!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga om 13 00 mijn eerste dosis krijgen.
Toch zo'n 3.5u na m'n laatst zelfingenomen dosis.

Maar het is allemaal nog prima vol te houden. Alles komt wat harder binnen en merk dat m'n lichaam verstijft. Maar nog niet dat verschrikkelijke trillen en die verwardheid. Ben benieuwd hoe ik ga reageren op de dosis van zometeen.

Raver.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Uiteindelijk pas om 14 : 30 m'n eerste dosis gehad. Geen idee waarom ze het zo lang uitstellen maar je moet dus blijkbaar eerst in ontwenning zitten.

De 10ml die ze me gaven was dus bij lange na niet genoeg, bloeddruk veel te hoog en kon niet stoppen met trillen. Meteen m'n dosis verhoogd naar 15ml en dat krijg ik nu dus gewoon elke 2 uur.

Na de extra 5ml heb ik wel veel minder last van ontwenning gelukkig. Bloeddruk is ook goed. Maar echt prettig is het nog steeds niet kan ik jullie vertellen.

Raver.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Momenteel opgehoogd naar 18ml.

Bloeddruk was nog steeds niet goed en trillen bleef ook maar aanhouden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."