#1
Heb in ieder geval net 3gr phenibut genomen. Ik wil echt geen GHB meer nemen, wordt daar zo ziek van.
Goed dat je met een arts hebt gesproken, hoop dat hij je een beetje actief deze week kan blijven begeleiden!Arts gesproken.
Als ik vanavond niet slaap krijg ik morgen een recept diazepam.
Was behoorlijk in paniek net, ik moet het volhouden tot volgende week.
Wat een verschrikkelijke hel is dit.
Denk dat Cold Turkey heel rigoureus is en heb wel vaker gelezen dat dit ook gevaarlijk kan zijn.Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven.
Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen.
Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor.
Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!!
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..
Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."