#1
Dat hoop ik ook? Mij heeft het ook helaas na maanden clean zijn in zijn greep gehad. Ondanks de nare ervaringen die Raver en anderen hier ook gedeeld hebben. Zo kan ik lang clean blijven, maar opeens voor de bijl gaan. Ik gebruik sinds gisteren de laatste 5 dagen van het Diazepam schema uit een stukje wat iemand ooit eerder heeft gemeld. Veel hoge dosissen heb ik gelukkig niet nodig het helpt goed en ik bouw het netjes af. Zonder Diazepam heb ik onwijs lopen trillen vrijdagnacht. Waarom ik toch weer voor de bijl ben gegaan? Ik zou het niet weten. Een heerlijk gevoel is het, wat telkens de boel erger maakt bij mij tot aan ellende toe. Wel eindelijk weer wat geslapen. Met andere woorden, mijn teller gaat ook weer op “0”
Wel is mijn eetlust echt 0,0 momenteel.
Wel is mijn eetlust echt 0,0 momenteel.