Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem!

GHB probleem!

174 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat hoop ik ook? Mij heeft het ook helaas na maanden clean zijn in zijn greep gehad. Ondanks de nare ervaringen die Raver en anderen hier ook gedeeld hebben. Zo kan ik lang clean blijven, maar opeens voor de bijl gaan. Ik gebruik sinds gisteren de laatste 5 dagen van het Diazepam schema uit een stukje wat iemand ooit eerder heeft gemeld. Veel hoge dosissen heb ik gelukkig niet nodig het helpt goed en ik bouw het netjes af. Zonder Diazepam heb ik onwijs lopen trillen vrijdagnacht. Waarom ik toch weer voor de bijl ben gegaan? Ik zou het niet weten. Een heerlijk gevoel is het, wat telkens de boel erger maakt bij mij tot aan ellende toe. Wel eindelijk weer wat geslapen. Met andere woorden, mijn teller gaat ook weer op “0”

Wel is mijn eetlust echt 0,0 momenteel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sprokkie zei:
Weekend goed doorgekomen Raver ?
Klik om te vergroten...

Ja zeker! Geen ghb meer gehad gelukkig.

Wel rook ik hier en daar wat wiet.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kerel.. hoe gaat het met je ? Ik zit hier ook flink in de nesten. Ik heb een bedrijf, prachtige dochter , prachtige vrouw. Ik heb geen stabiele inname, gebruik klakkeloos wat, de 1e dag wat meer dan de ander, kan gerust de dag doorkomen met 3 of 2 ml per 3 uur, maar de wil is er gvd niet! Gebruik al meer dan een jaar diazepam om in slaap te komen.. heb sinds gisteren Baclofen 25 mg weten te bemachtigen. Iemand een idee hoe ik hier van ga komen ? Kliniek is geen optie, ivm mijn bedrijf, koophuis enz. GreetZ
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
pistebully zei:
Kerel.. hoe gaat het met je ? Ik zit hier ook flink in de nesten. Ik heb een bedrijf, prachtige dochter , prachtige vrouw. Ik heb geen stabiele inname, gebruik klakkeloos wat, de 1e dag wat meer dan de ander, kan gerust de dag doorkomen met 3 of 2 ml per 3 uur, maar de wil is er gvd niet! Gebruik al meer dan een jaar diazepam om in slaap te komen.. heb sinds gisteren Baclofen 25 mg weten te bemachtigen. Iemand een idee hoe ik hier van ga komen ? Kliniek is geen optie, ivm mijn bedrijf, koophuis enz. GreetZ
Klik om te vergroten...
Ambulante hulpverlening is dan mogelijk. Dan krijg je intensieve hulp terwijl je niet bent opgenomen. Met hulp op deze manier zal je nog steeds echt moeten willen! Echt, dus niet van och ja ik doe een poging maar echt willen. Zo lang de echte wil er niet is zal stoppen niet lukken. Ook al zou je je wel laten opnemen. Met ambulante hulp moet je nog steeds vreselijk sterk zijn. Met een echt dikke ghb verslaving wordt toch vaak het beste resultaat geboekt met een opname. Ligt er natuurlijk wel aan waar ook.
Vertel het je gezin. Zonder hun steun wordt het ook erg lastig. Stiekem afkicken werkt niet echt. Succes!
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fijn te lezen dat je niet de enige bent. Al lijkt het er verdomd veel op. Sterkte!
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Absoluut niet ! Alleen wij komen hier eerlijk vooruit. Ik kom uit Hoogeveen, maar het is hier echt een ramp ! Ik ken er zat, kan ze niet op 10 handen tellen. Ik ken er ook zat, die waren 2 jaar verslaafd en zijn zo Coldturky gekapt zonder ernstige complicaties.. wel tijdelijk last gehad van slaapproblemen maar meer ook niet. Ik zit er ook aan te denken! Rommel weggooien, heb Oxa 50 en Dia, Baclofen 25 zat.. ben nu ongeveer een jaar bezig met dikke tussenpozen of kan ik beter afbouwen ? Mijn vriendin weet er vanaf ! Ze gaat me helpen.. Raver ik vind het echt kut voor je man ! Je angst en paniek stoornis zullen hierin ook een grote rol spelen.. ik ben er van overtuigd dat het meeste ook tussen iedereen zijn oren zit. Maak jezelf niet gek, zorg dat je er vanaf komt, wat ik ook moet doen en voor altijd er vanaf blijven, drugs is niks voor ons. Ik wens je al het geluk toe en zorg dat je er bovenop komt. Zorg voor structuur in je leven (afleiding).. heb je een baan ? Greetz
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Biebke zei:
Dat hoop ik ook? Mij heeft het ook helaas na maanden clean zijn in zijn greep gehad. Ondanks de nare ervaringen die Raver en anderen hier ook gedeeld hebben. Zo kan ik lang clean blijven, maar opeens voor de bijl gaan. Ik gebruik sinds gisteren de laatste 5 dagen van het Diazepam schema uit een stukje wat iemand ooit eerder heeft gemeld. Veel hoge dosissen heb ik gelukkig niet nodig het helpt goed en ik bouw het netjes af. Zonder Diazepam heb ik onwijs lopen trillen vrijdagnacht. Waarom ik toch weer voor de bijl ben gegaan? Ik zou het niet weten. Een heerlijk gevoel is het, wat telkens de boel erger maakt bij mij tot aan ellende toe. Wel eindelijk weer wat geslapen. Met andere woorden, mijn teller gaat ook weer op “0”

Wel is mijn eetlust echt 0,0 momenteel.
Klik om te vergroten...

Sterkte en Succes! Zou zo'n dia schema ook niet iets voor mij zijn ?

Greetz
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
pistebully zei:
Sterkte en Succes! Zou zo'n dia schema ook niet iets voor mij zijn ?

Greetz
Klik om te vergroten...

Afkicken van GHB dmv Diazepam kan alleen als je niet tijdens de nacht gebruikt en minder dan 50ml per dag gebruikt dacht ik.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt inderdaad
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb gisteren Baclofen gehad maar ben toch met me domme kop door gaan gebruiken terwijl ik er eigenlijk geen behoefte naar had. Ik voel me nu echt bagger en hoeveel ik ook gebruik, voel niks niet beter. Probleem ?
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel eerlijk, durf ik het je echt niet te zeggen. Ook omdat je al aangaf al lang Diazepam slikt. Klote hoor, sterkte
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
Ja zeker! Geen ghb meer gehad gelukkig.

Wel rook ik hier en daar wat wiet.
Klik om te vergroten...
Heel goed Raver !! Gaat volgens mij zo langzamerhand de goede kant op !
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver, succes voor morgen !!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds vandaag opgenomen in 'n kliniek in Den Haag. Dit voor 7 weken!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel veel succes, hoop dat het een beetje te doen is voor je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."