Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem!

GHB probleem!

174 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor jullie medeleven.

In ieder geval maakte de wekker van 2 uur me niet wakker.
Beter gezegd, ik heb nog niet geslapen.

Hopelijk zo op meer uurtjes.
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raver zei:
Ik krijg enorme paniekaanvallen met hyperventilatie door de g icm met de benzos. Dit komt gewoon door m'n slaaptekort. Maar ik merkte dat het niet ging lukken om te slapen. En slaap is zooo belangrijk..

Dus vandaar m'n keuze voor alcohol. Dat is ook geen succes kan ik jullie vertellen.
Hoe kan ik een halve week in volledige paniek volhouden tot de detox???
Ik spreek m'n arts morgen rond 3u
Klik om te vergroten...

Hey raver, ik ken het probleem.. als je de arts morgen spreekt zou ik meteen vragen als je meteen een recept kan krijgen baclofen 10 mg. Mag je er wel 4 van in nemen per dag. Ook zou ik nu meteen nog online phenibut bestellen. Dit is een sport poeder, bevorderd de slaap. Maar in een hogere dosis is dit goed te nemen als hulpmiddel voor de nacht.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Phenibut werkt niet voor mij. Ga daar ook niet meer aan beginnen. Baclofen heb ik nog wel wat van liggen.
Morgen krijg ik een recept diazepam van m'n huisarts.
°
°•LMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, ik ben zelf niet zo'n fan van diazepam.. Dit omdat ik niet vind dat dit het juiste middel is om met deze ellende om te gaan.
Omdat het ook nog eens gevaarlijk kan zijn.
Je hebt natuurlijk door de ghb last van meerdere problemen,
1 is de lichamelijke klachten zoals pijn, bloeddruk, hartslag enz.
2 is de geestelijke klachten zoals stress, hallucinaties, nachtmerries enz.
3 zijn de klachten omtrent het slapen, niet kunnen slapen, heel onrustig slapen, vaak wakker worden enz.
4 komt er ook nog bij dat de verslaving en drang ook nog mee speelt
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan helemaal niet slapen ..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb net toch maar weer 4ml ghb genomen.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@lalaliesss
Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen... ik denk dat zijn arts heus wel weet wat hij zegt en doet.

Sterkte Raver, ik hoop dat het iets gelukt is met wat slaap. Gelukkig is deze week bijna om. Aftellen tot maandag
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben rond 05 : 00 weer een beetje wakker geworden. Wat er tussen half 3 en 05:00 gebeurd is ik heb geen idee. Waarschijnlijk heb ik toch een beetje geslapen.
Ik ben wel volledig uit m'n balans geraakt, ik was enorm aan het shaken toen ik weer 'bij' kwam vanochtend.
Dus heb maar 6 of 7ml genomen om enigsinds weer een beetje rustig te worden.

Phenibut ga ik me niet aan wagen. Daar is het hele slaapprobleem mee begonnen de afgelopen week.

Ik ga helemaal kapot maar ik moet het echt volhouden tot maandag. Deze dagen gaan 1 lange sleur zijn van angst paniek en weinig slaap.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit ook zéker aan je arts voorleggen straks. Wat een ellende hou je taai, ik hoop dat hij een tussen oplossing voor je heeft. Dit lijkt me het zwaarste wat er is
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meer dan een recepje diazepam kan hij ook niet doen.
Ik ben in ieder doodop. Zo vermoeid, hoe ga ik dit in godsnaam volhouden?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanmiddag om half 4 een afspraak met m'n verslavingsarts. Ben benieuwd.

De angst die ik voel is echt niet te begrijven.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
Vanmiddag om half 4 een afspraak met m'n verslavingsarts. Ben benieuwd.

De angst die ik voel is echt niet te begrijven.
Klik om te vergroten...
Hoop dat het je goed doet. Probeer alles zo goed mogelijk te beschrijven en vertel alles zodat hij ook een goed beeld heeft.
Houd je taai, de hulp gaat nu op gang komen !

Biebke zei:
@lalaliesss
Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen...
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook zeker geen strak plan...
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Succes voor dadelijk Raver, en Take Care !
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.

Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.

Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.

Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.

Raver.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fijn dat je een goed gesprek met de verslavingsarts hebt gehad Raver. Afleiding kan inderdaad helpen bij paniek. Heeft hij ook specifieke tips gegeven voor wat voor bezigheden je dan zoal kan gaan doen? Hoop dat je goed slaapt vanavond. Maandag komt snel dichterbij!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sterkte! Hopelijk voel je je nu wat rustiger.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.

Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.

Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.

Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.

Raver.
Klik om te vergroten...
Heel fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad !
En fijn dat je wat medicatie hebt gekregen om de nacht door te komen.

Als ik het vragen mag: Wat heeft hij gezegd over het gebruik ? Doorgaan of afbouwen voor je Detox ?

Je hebt de eerste stappen al gemaakt de goede kant op . Hoop dat je dat ook zo voelt en gaat merken.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks lalalieesss

Phenibut is een zeer verslavend middel. Het heeft hij in ieder geval volledig uit balans gebracht de afgelopen dagen. Ik zou ermee oppassen en zeker niet elke dag gebruiken.

Voor de rest heb ik vanacht ook weer wat uurtjes slaap gehad. 10mg diazepam maakte me behoorlijk vaag alleen, wellicht vanavond 5mg proberen.
Ik heb een soort angst ontwikkelt tegen het slapen, bang dat ik niet kan slapen waardoor ik mezelf een soort wakker hou.
Wat wel helpt is dat ik me telefoon niet bij me hou als ik ga slapen. Die laat in beneden zodat ik niet op me telefoon ga zitten snachts. Dan slaap je al helemaal niet.

Vandaag in ieder geval me dag weer redelijk vol gepland. Voor je het weet is het alweer zaterdag en dan is de maandag nog maar eventjes.
Het lijkt net alsof ik op vakantie ga zo erg verlang ik ernaar om weer ghb vrij te zijn.
Wat een KLOTE middel is het als je er aan verslaafd bent.

Raver
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes Raver, wil je een dik compliment geven voor je kracht en doorzettingsvermogen! You can do this! :handfist:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Me lichaam begint nu alweer te beven voor een volgende dosis GHB, ook ben ik dit keer misselijk.

Mensen, raak niet verslaafd aan GHB. Het is verschrikkelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."