Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe is het nu met je?"
"Ik doe het altijd in een capsule en doe er flink wat in. Werkt super goed en de werking houdt tot ongeveer 9uren aan. Snuiven vind ik echt niks. Steeds neusbloedingen, kapotte neus, hele vieze geur steeds in mijn neus na gebruik en het bijtende gevoel hou ik niet van. Ik vind dat dat als je het in een capsule doet, dat het harder aan komt en het gevoel vind ik persoonlijk veel lekkerder met een capsule. Met snuiven krijg ik de euforie niet, wat ik wel met capsules heb. Ik haal gewoon die maagbeschermer capsules leeg (esomeprazol) en doe daar de speed in. Je kan ook van die diareeremmers ofzo halen bij de lidl. Dat zit ook in capsules. Gewoon losdraaien en het spul er uit halen en de speed poeder er in doen. Mijn hele neus is kapot gegaan door dat snuiven en is na 2 jaar nog niet hersteld.. en het is echt een hell.. en dat terwijl ik er achter ben gekomen dat als ik het in een capsule doe, dat het veel lekkerder werkt, terwijl sommige beweren dat snuiven veel lekkerder is. Het effect treed dan wel sneller op maar vind de werking met capsules veel beter."
"Erg mooi report! Zeer herkenbaar hoe jij je voelde. Met x op kraam ik altijd onzin uit . En dan wil ik verder en dan heb ik zoiets van: wat wou ik nou zeggen en waar heb ik het in godsnaam over . Moet tegenwoordig altijd 1x overgeven bij het inslaan van de x"
"Wat een leuk reportje! @verwondering"
"Prison zei: Ik ken zo veel mensen die wel eens 1 pil aan een bekende verkopen. Ik snap je hele kruistocht jegens de OP totaal niet. Je hebt zelf totaal geen verstand van drugs maar je brabbelt wat halve waarheden van je vriend hier. Mdma staat er om bekend om de smaak en reuk organen bij sommige gebruikers te intensiveren. Daarom zijn ijsjes, vers fruit en lolly’s ook populair onder de pillenslikkers. En ruikt een mint geur extra lekker/intens (vicodin heet dat volgens mij. Op een oud topic reageren heeft weinig zin omdat de OP waarschijnlijk toch niet gaat reageren. En als je sowieso niks inhoudelijks toevoegt heeft het helemaal weinig zin. Klik om te vergroten... Reageren heeft sowieso geen enkel nut, omdat het account fake is. Trouwens, 1 pil verkopen komt wel voor hoor, maar bijna nooit, omdat niemand dat risico neemt. Niemand gaat beter zien horen of ruiken van xtc het kan wel zo zijn dat sterke geuren intenser worden. En de smaken van ijsjes en lolly's zijn juist zo lekker omdat je een droge mond hebt en een ijsje is lekker verkoelend en een lolly zorgt dat de droge mond weg gaat. Vers fruit is inderdaad ook een aanrader, omdat dat een grote dorstlesser is. Maar het is grote onzin, dat je van xtc beter gaat zien, ruiken of horen. De smaak word sowieso al minder en dat merk je doordat niks lekker smaakt tijdens en na de trip. Aanrakingen etc voelen wel extra intens. Als ik deze tripreport lees dan weet ik direct dat dit een fake report is. Daar hoef je niet eens slim voor te zijn, maar goed. #Nohate #justsaying"
"Hey df-leden, Ik vroeg me eigenlijk af: wie gaat er vanavond drugs gebruiken en zoja, wat ga je dan gebruiken? Ik ben gewoon puur benieuwd, of er vanavond mensen zijn, die gaan gebruiken. Ik ga vanavond zelf voor de eerste keer Ketamine gebruiken. Word spannend"
"stomme eend zei: Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus. Klik om te vergroten... Kauwgom is zeker wel lekker bij xtc.. Volgens mij moet jij iets te zeiken hebben?"
"Roze olifant zei: Ik denk dat stomme eend sarcastisch was... Klik om te vergroten... Zag het inderdaad. Maar vind het nog al een nutteloze opmerking van @stommeeend"
"stomme eend zei: Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was. Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is Klik om te vergroten... Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is. Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying"
"Prison zei: Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn. Klik om te vergroten... Sure. Ik geef gewoon mijn mening, dat iemand (@tomozzz ofzo) een fake post plaats en dan opeens ben ik fake, omdat ik zeg dat ik vind dat hij fake posts plaatst. Dude, bemoei jij je even ergens anders mee en ga er niet een kinderachtig spelletje van maken. Bedankt voor je verwelkoming."