#1
22 00 weer 2ml G, 5 minuten voor m'n dosis weer waardes gemeten. 137/89 met een pols van 89, wel een wat verhoogde meeting maar na de dosis is het wel gezakt naar gangbare waardes. Al was de eerste meting ook niet shockerend.
Wekkers zijn weer gezet om 00 00, 02 00, 04 00 en 06 00. Het is ergerlijk om zo gebroken te slapen en al helemaal om steeds door een wekker wakker gemaakt te worden. Maar het is nog ergerlijker om door m'n vermoeidheid ineens 4 uur door te slapen en ik dan niet meer stabiel ben. Dan is 2ml niet meer genoeg om de ontwenning te stoppen. Stabiliteit = alles. Scheelt zo ontzettend veel.
Hoe langer ik nu zo gediciplineerd aan het afbouwen ben hoe sterker ik me ga voelen. Ik wil en ga dit overwinnen. Morgen naar 1.5ml! Ik ben echt optijd tot het besef gekomen dat ik er iets aan moest gaan doen voor het weer volledig uit de hand zou gaan lopen.
De stap van 2.5ml naar 2ml was best behoorlijk. 2.5ml gaf nog wat effect, 2ml niet meer, waardoor het mentaal wel wat zwaarder is. Ook qua angst en onrust, daar heb ik Lorazepam voor op voorschrift. Lorazepam is in de psychiatrie ook zeker eerste keus, erg sederende benzo namelijk.
Voor vanavond check ik uit. Slaaplekker. En ik ga morgen vast wel weer wat updaten.
Raver
Wekkers zijn weer gezet om 00 00, 02 00, 04 00 en 06 00. Het is ergerlijk om zo gebroken te slapen en al helemaal om steeds door een wekker wakker gemaakt te worden. Maar het is nog ergerlijker om door m'n vermoeidheid ineens 4 uur door te slapen en ik dan niet meer stabiel ben. Dan is 2ml niet meer genoeg om de ontwenning te stoppen. Stabiliteit = alles. Scheelt zo ontzettend veel.
Hoe langer ik nu zo gediciplineerd aan het afbouwen ben hoe sterker ik me ga voelen. Ik wil en ga dit overwinnen. Morgen naar 1.5ml! Ik ben echt optijd tot het besef gekomen dat ik er iets aan moest gaan doen voor het weer volledig uit de hand zou gaan lopen.
De stap van 2.5ml naar 2ml was best behoorlijk. 2.5ml gaf nog wat effect, 2ml niet meer, waardoor het mentaal wel wat zwaarder is. Ook qua angst en onrust, daar heb ik Lorazepam voor op voorschrift. Lorazepam is in de psychiatrie ook zeker eerste keus, erg sederende benzo namelijk.
Voor vanavond check ik uit. Slaaplekker. En ik ga morgen vast wel weer wat updaten.
Raver