Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf ongeveer hetzelfde gehad, wellicht iets minder heftig maar na 2 jaar vaak blowen en af en toe andere drugs, ook last gekregen van derealisatie. Getriggerd door lsd in combinatie met wiet. Heel herkenbaar de angst om de controle te verliezen/gek te worden, hier had ik de eerste weken ook erg last van. Nadat ik er een poos last van had gehad, merkte ik dus ook dat er eigenlijk verder niks ernstigs aan de hand was behalve dat rare gevoel. De angst werd hierdoor steeds minder en derealisatie verdween hierdoor uiteindelijk na 2 maanden ook. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat dat het belangrijkste is, om de angst ervoor aan te pakken. Succes !"
"Bommen vind ik veel fijner dan snuiven. Daar waar ik het snuiven alleen maar vervelende bijwerkingen zonder een echt fijn gevoel vind geven. Ik zelf weeg 80 kilo en vind zo rond de 250 mg een perfecte dosering. eerst 150, en zodra je daar lekker inzit nog 100 mg erbij. Jij denkt aan ongeveer 100 mg maar ik denk dat dat te weinig zou zijn om een serotine achtige rush te krijgen, die je bij rond 200 toch echt wel ervaart. jam zei: Ik heb het eens geslikt, eerst 80mg en dan nog 75 erbij (met een halfuurtje tussen), dit vond ik zeker niet teveel, maar ik ben wel wat zwaarder als jij, ong 70kg. Ik denk dat 100mg nog niet zo sterk zal werken, maar best bouw je eerst rustig op hé. Klik om te vergroten... Dit dus ongeveer, al kan het naar mijn mening nog wel iets omhoog."
"Redelijk wat ervaring mee, bij nasaal gebruik weinig leuks aan, veel bijwerkingen zonder leuke effecten. Oraal kan het zeker een leuk stofje zijn. Jammer dat die piek zo kort duurt waardoor je snel meer pakt dan voorgenomen, kijk hier dus mee uit. 125 mg vind ik een goede dosis om het eens te proberen. Veel plezier morgen!"
"Onzeker1983 zei: Is dat ook zo ongeveer Met 4mmc? dat 125mg goede dosis in capsule? Klik om te vergroten... ik heb 4mmc zelf nog nooit gebruikt. Maar aangezien het een stuk potenter is, zou je denk ik eerst wat minder kunnen proberen van 4mmc dan dat je van 3mmc zou doen."
"de maximale dosis voor AD(H)Ders is volgens mij 3 x 20 mg, dus daar zit je nog onder. Maar volgens mij is de gemiddelde dosis wel wat lager dan 15mg. Heb je jezelf weleens laten testen testen op AD(H)D? want zelf met medicatie aan de slag gaan kan voor problemen zorgen."
"Ik heb toevallig zelf van t weekend een soortgelijke situatie gehad, net voor t feest 2 puntjes pep en 2 uur later ging ik verder met xtc. Ik wist dat het effect van de mdma vestoord kon worden door de speed, maar dacht met mijn eigenwijze hoofd 2 kleine puntjes kan toch geen kwaad. Opkomst van mdma was veel trager dan normaal en een echt lekker gevoel van de mdma bleef uit. Ondanks netjes 4.5 maand pauze. Als je dan toch de hersenschade wil riskeren zou ik de pep bewaren voor na de mdma. Want ik vond het zonde van de m."
"waarschijnlijk doseer je meerdere keren op een avond en/of je neemt te hoge doseringen. Dan ga je namelijk vrijwel altijd wat hallucineren is mijn ervaring. ook heb ik het idee dat slaaptekort ook hallucinaties bevordert. probeer eens een normale dosering (1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht) en neem niet bij. Dit verkleint de kans op hallucinaties heel erg."
"ik zit momenteel aan exact dezelfde dosissen oxycodon die jij hebt. Door een ongeval dat ik van de week heb gehad. ik vindt dat het prima gaat met wiet, eergister had ik net een langwerkende en een kortwerkende genomen. Toen ging ik een klein jointje roken, ik voelde me prima maar toen sloeg de oxycodon in en ben ik gewoon in slaap gevallen. gister ging een jointje roken terwijl ik 2 uur daarvoor de oxycodon had genomen. dit beviel veel beter. ik werd er niet zo moe van als de dag ervoor. Maar.. pas op je wordt echt super relaxed"
"ik schrok er ook best wel van, ik lag nog in het ziekenhuisbed en nog voor dat we het überhaupt over pijnstilling en welke mate van pijn ik had hadden gehad. Had ik al een recept voor 42 5mg IR en 14 10 mg ER in mijn handen gedrukt gekregen. De woorden; als de pijn nog dermate aanwezig is en je pijnstillers op zijn kan je gewoon even bellen voor een nieuw recept vond ik ook schrikbarend. nu heb ik nog voor 3 dagen, maar ik ga geen extra recept vragen. Want ik heb geen zin in lichamelijke afhankelijkheid, Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voor die afhankelijkheid er is? een week, een maand?"
"2-cb DMT MDA MDMA 4-fa 4-fma 3-mmc coke speed dex ritalin 4f-mph wiet/hasj/cake ghb ketamine lachgas poppers kratom kanna oxycodon lorazepam alprozolam zolpidem seroquel caffeine/alcohol/nicotine (bijna allemaal een of tweemalig, behalve mdma, speed, ritalin, dexamfetamine, wiet, en caffeine/alcohol/nicotine)"